activity 8 #1 Публикувано 14 Април, 2008 значи имам следния проблем , понеже бях пуска същата тема но неможах да си я намеря да я ъп-на затова е тази.От известно време колата ми придърпва на 2-а като натисна педала на газта докраи и тя започва да се тресе и да придърпва ,все едно няма бензин гледах кабели , свещи , смених въздушен филтър но проблема си остана появява се от време на време и все по често.иначе проглем при паленето нямам. казаха ми ,че може да е или от горивен филтър или от дюза. Как мога да разбера откаде идва проблема. казаха ми някъде над студентски град отпушвали дюзи за 30 кинта на парче. Казаха ми да извадя свещите една по една и да видя коя има нагар значи при нея дюзата неработи това дали ще даде някакър напредък в загадката ? Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #2 Отговорено 14 Април, 2008 По свещите можеш да познаеш, ако е дюза. За почистването ако е ултразвук ми звучи скъпичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest activity #3 Отговорено 14 Април, 2008 а така наречения специфичен ключ за свещите откъде може да се намери ? в някоя железария дали ще имат ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dedovoto #4 Отговорено 14 Април, 2008 а така наречения специфичен ключ за свещите откъде може да се намери ? в някоя железария дали ще имат ?по бензиностанциите тря да има ключове за свещи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #5 Отговорено 14 Април, 2008 (Редактирано) ...в някоя железария дали ще имат ? Да ти кажа, че по свещите може и нищо да не разбереш.Ако аз имах такъв проблем на Honda-та щях да ходя директно при Омбре (или на който там му имаш доверие) и това е.Иначе имаме и едно VW Polo, което имаше запушени дюзи и проблема се разреши в сервиз Bosh след почистването - 100 лв.Но проблемът беше постоянен и видни майстори сменяха всичко по запалителната система (по свещите нищо не личеше) докато стигнаха до този извод. Редактирано 14 Април, 2008 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #6 Отговорено 14 Април, 2008 незнам защо не виждам теми за запушени дюзи само мойте ли се запишиха от хубавият бензин или другите колеги си малчът Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #7 Отговорено 14 Април, 2008 защо не си смениш пъро горивният филтър, не е скъп, а и може да му е време и след това ако не се оправи да погледнеш към инжекторите. А и гледам има разни почистващи добавки. Аз имам подобен проблем, когато подам рязко гас във високите обороти, и смятам, точно филтъра да погледна първо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #8 Отговорено 14 Април, 2008 Ако опреш до дюзи ми пиши ще ти дам комплекта на цена по ниска от тази ако се наложи да чистиш твойте 4бр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #9 Отговорено 14 Април, 2008 ок пичове. А къде се намира тоя горивен филтър и колко горе доло парички е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #10 Отговорено 14 Април, 2008 филтъра не е скъп около 20 лв., но най добре си изтегли някой service manual - http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/за да се запознаеш с особеностите при смяната му и все пак можеш да отидеш в някой сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #11 Отговорено 15 Април, 2008 Проследяваш маркуча дет отива в дюзите. Филтъра е един черен цилиндър хванат на коша. Отвиваш маркучите и гледаш да не направиш всичко в бензин. Отхлабваш стойката и махаш филтъра... 15 мин работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове