Jump to content
razor

Газова уредба

Recommended Posts

Здравейте :lol: значи от известно време съм си на газ, но ми се струва че започва все повече и повече да ми харчи ... малко я настъпвам, но по принцип не се бутам в яки задръствания ... а като спра колата и усещам миризма на газ, която вече започвам да усещам и при палене ... възможно ли е от някаде да изпуска??? какво може да не е наред (мембрани,изпарител..???)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всичко личи, че имаш утечка(и). Чувал съм за уред, който отчита емисия на газ, но ако в твоя град в сервиза нямат, а майсторите не могат да го открият, потърси старателно сам. Разчитай не само на сапунена гъба, но и на доброто си обоняние, защото на предишната ми кола имах газова и на три пъти надуших газ преди майсторите, а те се кълняха, че си внушавам преди да сменя клапана (два пъти) и изпарителя. Майсторите предпочитат да монтират нови АГУ, вместо да поправят стари.Може и да е от местата на свързване, ако клапанът и мембраната са читави. Провери дори и бутилката. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредът се казва газ анализатор, обикновено го имат там където се минава преглед на газовото устройство на колата. Иначе моят съвет е да си смениш основните неща, а именно капачка, палец, свещи, кабели, въздушен филтър или поне по-важната част от тях и тогава да прецениш дали ти е висок разходът на газ, понеже, да за ти върви добре колата на газ и икономично трябва да имаш "стабилна" искра.А за миризмата на газ много е вероятно клапанът ти да не задържа и оттам да мирише, поне при мен беше такъв проблема, но най-добре си я заведи на някой майстор, който да може да ти замери и емисиите на изгорелите газове и да ти каже повече. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо оправи течовете на АГУ-то, защото може да изтича от няколко места.

После си засечи разхода на газ, който действително ще бъде разход на газ, не теч и разход. След това ако се налага ходиш за настройка на уредбата.

Или сменяш изброеното от колегата kosta's, както решиш и тогава ходиш за настройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължителен теч - ако уредбата не е добре настроена, работи на богата смес. При доста по-евтини газови през периода пролет/есен бягат настройките. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Не само при евтините бягат настройките, защото се сменява съотношението на пропана и бутана.Както колегите преди мен споменаха за клапана, за изпарителя. Аз ще добавая за щуцера за пълнене той също има клапан. Като и от връзките които са на конусни гайки - много често ги пренатягат и така режат тръбата и изпуска леко, а по-късно и доста повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest razor

Много благодаря за отговорите на всички! :) Утре ще я погледне един познат и се надявам да оправи проблема..charlie, би ли ми казал адрес на сервиза ти? Не е зле да го знам в случай че ми потрябва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...