Jump to content
svetliovelichkov

не пали ако задържа ключа малко по дълго на контакт

Recommended Posts

здравейте ,от скоро съм собственик на Хонда Сивик 1.4is двигател д14а4.Та въпроса ми е като включа на контакт и не звъртя веднага ключа а се забавя примерно 10 сек.старера не иска да звърти ,а като включа на контакт и завъртя веднага няма проблем пали веднага.Това проблем ли е или е нормално ,да не би да има някаква защита ?Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ,но аз нямам аларма на колата си а ,тези модели имат ли фабричен имобилайзер?а колкото до акумулатора ако беше скапан нямаше ли да си проличи при въртенето на стартера?

Редактирано от svetliovelichkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е от акумулатора, но трябва да е БАЯ свършил, че да го прави чак това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш аларма,но имаш едно зелено ключе на таблото , което ако не угасне а мига постоянно, няма да запалиш никога!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetliovelichkov

точно така е има едно зелено ключе което мига ,но как да изгасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan74

Не ти разпознава чипа.Пробвай с другия ключ. И на мен ми го прави понякога!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лошо нямам друг ключ ,а нещо друго може ли да се направи по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
а имаш ли идея колко пари може да е един ключ (за него става въпрос мисля)?Ако бъркам ме поправи предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към 160 лв мисля че беше в Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и от клемореда. Потърси тук - имаше такава тема, и виж дали някои от описаните там симптоми не се срещат и при теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключ се вади за 85 лева (не за 160 и не в Булкопелдако)...но дали проблема е в самия ключ или в имобилайзера който е в самата кола? Той е една кутия завита под кората под волана....или там е проблема или в ключа ( но не виждам как ще се прецака ключа ако някога е работил както трябва)...И все пак си провери акумулатора...ако не, остава имобилайзера или някоя изкарана букса на кабел около него.

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към 160 лв мисля че беше в Бултрако.

100лв. за моделите със скачащ код ми излезе. По-лесните се правят на обикновен ключар. за 20-30 лева по-малко и някаква измислена noname заготовка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...