hondarev_accordov 0 #1 Публикувано 6 Април, 2008 Здравеите бъдещи колеги,много четох из форума но никъде не видях мнения от газов инжекцион.Мисля да сложа на 2.0 такава газ и ме интересува ако някои кара да ми каже разхода и евентуалните проблеми възникнали от слагането?Става въпрос за accord 2.0-98-136.Дали и при газовия инжекцион се получават тези вкопавания на клапани и изобщо дали си заслуйава жертвата?Аз също съм против газта ама от скапаното положение в което се намира българия просто не ти дават друга възможност.Благодаря ви предварително за помоща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #2 Отговорено 6 Април, 2008 Сигурен ли си че "много си чел из форума и никъде не видя мнения" ? Я пробвай пак! hint: потърси теми с участието на charlie, Al_Capone... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #3 Отговорено 6 Април, 2008 Колега а някоя пролетна промоция не си ли предвидил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 6 Април, 2008 Ако има веднага се нареждам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #5 Отговорено 6 Април, 2008 charlie , ти си специалист, а аз след доста проучвания нещо се надъхах против газовия инжекцион и все-още мисля че обикновената газова е по-разумното решение. С една дума само ми дай мнението си - газов инжекцион или обикновено АГУ ? Може и на лични Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #6 Отговорено 6 Април, 2008 Ако е на лични и аз искам да разбера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #7 Отговорено 6 Април, 2008 И аз искам да разбера специално от Чарли, макар че щом той не слага обикновени уредби е ясно какъв ще е съвета му а и сме чели доста негови обяснения по отношение на за и против АГУ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #8 Отговорено 6 Април, 2008 бъдете по-тактични дее - приемете и ако премълчи за отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hans #9 Отговорено 6 Април, 2008 аз послушах Майната и не сьжалявам- метнах обикновена на акорда и вече 5 хил. никакви ядове, вьрви перфектно ,разход- 9-10и 14- 16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #10 Отговорено 7 Април, 2008 Всичко е въпрос на равносметка за какво ползва човек колата си.Ако се разсъждава от позицията " Абе да изкара там още 2-3 година" разбира се обикновенна АГУ.Ако колата ти е поколение от преди 8-9 години - просто е скапано да отнемеш на колата 20-30 % от мощностните характеристики за грубата сметката от : По мой изчисления газ. инжекциона е по скъп от обикновенната (тука смятам всики пинизи който би трябвало да се сложат, ТАП, Ламда контрол, емулатори на инцекторите и т.н.) с около ~400 лв. по-скъпо.Промоция за сега не се очаква, защото глобалните доставчици не свалят цените. Правих опити с китайски газ инжекциони, но не съм доволен: първо от резултата, второ от цената за доставака. За сега италинаските газ спринцовки са най - добри в този бранш.А като цяло цената на газовия инжекцион би трябвало да пада, защото никой не може да ме убеди че един GSM който е фрашкан с електроника струва колкото един газ инжекцион. А да не говориме за инжекторите дето са 4 тръбички с дросели и прожинки от химикалка на пръв поглед. Ами такива ми ти работи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #11 Отговорено 7 Април, 2008 Тука се сетих и дабавя, че след газ спринцовка, ако собсвеника желае да прави стъпки, като спортен филтър, изходна генерация, портване на глава, турбини, компресор.. и т.н. пътя е много по-лек отколкото с обикновенна газова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #12 Отговорено 8 Април, 2008 Как ги говориш ... направо ме нави.Дай някакъв ориентировъчен ценоразпис за двигатели 1.8, 2.0, 2.2... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #13 Отговорено 8 Април, 2008 Аз съм с газов инжекцион на прелюдището 2.3 е мутора и колата върви много добре както на газ така и на бензин,нямам проблеми за сега,а и разхода ми е много приличен като за 160 коньов мотор на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CRX_R #14 Отговорено 8 Април, 2008 Момчета ако искате да сасипвате колите си слагаите газ с пълана сила и после като искарате по 20-ина хиляди ще си говорим пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #15 Отговорено 8 Април, 2008 И един шоколад завиваше мармота в станиол!Дай ми един технически довод за това което написа!Аз направих 160 000 километра на газ - единственото което съсипах беше окачването! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CRX_R #16 Отговорено 8 Април, 2008 разпределителните валове и клапаните наи вече се износват и се вкопават в главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #17 Отговорено 8 Април, 2008 Я пак?Да ти ги покажа, че сега така и така е разглобена за сегменти колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #18 Отговорено 8 Април, 2008 Я пак?Стига беееее, с всеки дето пише срещу газта ли трябва да се заядеш. Остави го човека да си кара на бензин и да си прави сметката колко ще му струва ходене до "еди_къде_си_че_и_обратно". Така поне е спокоен, че валовете и клапаните му няма да се "преебат" Дано някой модератор мине да зачисти темата, че имах пряко питане към charlie, а то потъна назад из мненията... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #19 Отговорено 8 Април, 2008 Не се заяждам просто си чакам реален технически довод. Защото за втори път си отварям двигателя и за втори път, хмммммм много странно клапаните и леглата са си както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #20 Отговорено 9 Април, 2008 Този линк го гледах. Цени не открих?! А питането ми беше за тях... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mr_petroff #21 Отговорено 9 Април, 2008 258 000 км на газ и параметрите на мотора са като на нов?!50 лв. = на 480 км-всеки да си прави сам изводите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #22 Отговорено 9 Април, 2008 А ти що питаш за цени в техни4еските, ам? А Краси не го мисли, той ще ми кацне Утре ще я снимам главата и всеки клапан по отделно, защото е разкостена за сегменти.И малко за водна помпа че поизхърка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
geof 0 #23 Отговорено 11 Април, 2008 Аз съм с газова инжекция "Bardolin" , разхода е същия , за вървенето - няма много общо с бензина ,доста по слабо. Има едно придърпване понякога при подаване на газ, което не е нормално, казаха ми да си сменя свещите и кабелите, на бензин не се наблюдават никакви аномалии , въздушният филтър е нов. Колата е Прелюд 2.3 , 4г , 95 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #24 Отговорено 13 Април, 2008 Аз съм с газова инжекция "Bardolin" , разхода е същия , за вървенето - няма много общо с бензина ,доста по слабо. Има едно придърпване понякога при подаване на газ, което не е нормално, казаха ми да си сменя свещите и кабелите, на бензин не се наблюдават никакви аномалии , въздушният филтър е нов. Колата е Прелюд 2.3 , 4г , 95 г. "Bardolin" - Bardolini -> същите поставям. Преполагам е настройта или с монтажа са се "оокали".Мисля че мога да ти я пусна като хората.Инфото по горе, как да ме намериш.До скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове