Geue 0 #1 Публикувано 25 Март, 2008 Двигателя ми притреперва и то като загрее. Държи ниските обороти около 800-900 но от време на време притреперва.Имате ли някъкви предположения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geue 0 #2 Отговорено 25 Март, 2008 правих центровка на клапани и си направих профилактика на делкото ако това може да помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest GINDAHOOD #3 Отговорено 27 Март, 2008 претрисва на моменти- виж свещите!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #4 Отговорено 3 Април, 2008 Не е от свещите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #5 Отговорено 3 Април, 2008 Колега,да не би да дьрпа вьздух от някаде провери за всеки случаи и маркуча на сервото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #6 Отговорено 4 Април, 2008 Имам същия проблем на дел сола днес или утре ще сложа нови свещи дано да се оправи....силно се надявам ! някой ми беше казал че не ми е регулирано впръскването на гориво в камерите...нещо неразбрах....но дано да се опраи и да не е сложен проблема....ако намериш решение сподели - моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #7 Отговорено 4 Април, 2008 Аз пробвах с два комплекта свещи и го правеше и с двата. Смених и дистрибуторната капачка и палеца - за малко - и пак го имаше. Чекът и стендът не хващат проблем , на всичкото отгоре това притреперване не винаги го има , та за това си мисля че не е гориво или въздух а е свързано с някой сигнал към компа, който се обърква ,но кои датчик прави белята не знам как да разбера , и в София не знаят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #8 Отговорено 4 Април, 2008 Аз пробвах с два комплекта свещи и го правеше и с двата. Смених и дистрибуторната капачка и палеца - за малко - и пак го имаше. Чекът и стендът не хващат проблем , на всичкото отгоре това притреперване не винаги го има , та за това си мисля че не е гориво или въздух а е свързано с някой сигнал към компа, който се обърква ,но кои датчик прави белята не знам как да разбера , и в София не знаят Според мен е от запалителната система- кабели, свещи, капачка, палец или нещо друго от ситемата, но пък това на елкон трябва да се засече. Ако можеш пробвай с друг комплект кабели. Успех и пишете от какво е бил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hooligan_sk 0 #9 Отговорено 4 Април, 2008 Едно нещо ми се губи... претриса без да смъкне оборотите изобщо??? Ако ги срива макар и за части от секундата, проблема може да е от системата за регулиране на празния ход, това не се засича и се проявява напълно безразборно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #10 Отговорено 4 Април, 2008 Утре вечер слагам новите свещи и ще ви споделя дали се е премалхнал моя проблем.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hondajapan #11 Отговорено 4 Април, 2008 а,случайно да са ти разтеглени или скъсани някои от тампоните на двигателя!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hondio Metan #12 Отговорено 5 Април, 2008 Колега и аз имам този проблем... Смених кабели свещи дистрибуторн капачка палец и пак същата работа... Просто явно трябва нова кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #13 Отговорено 5 Април, 2008 а,случайно да са ти разтеглени или скъсани някои от тампоните на двигателя!?Виж тва е хитро и не съм се сещал аз ! ма как да проверя ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #14 Отговорено 5 Април, 2008 а,случайно да са ти разтеглени или скъсани някои от тампоните на двигателя!?Виж тва е хитро и не съм се сещал аз ! ма как да проверя ?!еми,като за начало ги огледай!признак също така е ако при подаване на газ или отпускане ти помръдва скоростния лост!друг вариант е хващаш някой да гледа отпред(двигателя),вкарваш,примерно трети зъб държиш на ръ4на или кра4на спирачка и лашкаш на полусъединител за да види6 дали някой тампон евентуално поддава(е разтеглен-напукан или скъсан) поздрави! и дано съм помогнал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 6 Април, 2008 последното може да е проблема, но при мен проблема се оказа ,че гредата ми е крива и тампона стои под напрежение ... резултата е че тампона е здрав, а колата тресе яко ... провери и това , че както ги шибаме тия коли навсякъде, нищочудно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #16 Отговорено 6 Април, 2008 Смених свещите ама йок...пак притреперва...не е нищо фатално но мислех че ще се оправи е...живи и здрави да сме...те са си коли на годинки явно... няма как Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #17 Отговорено 6 Април, 2008 Смених свещите ама йок...пак притреперва...не е нищо фатално но мислех че ще се оправи е...живи и здрави да сме...те са си коли на годинки явно... няма как Еми така е, но някак е неприемливо (не че аз не я карам така повече от година) , а и още я имам за сравнително нова (9год.) Ходих по сервизи с тоя въпрос но понеже не е нещо което е лесно за диагностика (там хората нямат много време за губене) и трябва да се премислят и проверят много евентуални причини е разбираемо че не им се занимава Надеждата ми е в човек който упорито е преследвал и отстранил тоя проблем. От 5000 съфорумци поне 10% са с над средните автотехнически познания , от тях поне 10% се занимават с това професионално , от тях се надявам поне 10% да са имали (и да са решили успешно) тоя казус. Та от тези 5 човека ЕДИН да се обади и сподели - и Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #18 Отговорено 6 Април, 2008 Смених свещите ама йок...пак притреперва...не е нищо фатално но мислех че ще се оправи е...живи и здрави да сме...те са си коли на годинки явно... няма как Еми така е, но някак е неприемливо (не че аз не я карам така повече от година) , а и още я имам за сравнително нова (9год.) Ходих по сервизи с тоя въпрос но понеже не е нещо което е лесно за диагностика (там хората нямат много време за губене) и трябва да се премислят и проверят много евентуални причини е разбираемо че не им се занимава Надеждата ми е в човек който упорито е преследвал и отстранил тоя проблем. От 5000 съфорумци поне 10% са с над средните автотехнически познания , от тях поне 10% се занимават с това професионално , от тях се надявам поне 10% да са имали (и да са решили успешно) тоя казус. Та от тези 5 човека ЕДИН да се обади и сподели - и a дано ! чул те Бог... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #19 Отговорено 6 Април, 2008 И аз изпитвам същия проблем повече от година, според мен са тампони, всичко по тоците ми е ок, ходил съм на какви ли не диагностики. Дори и Омбре ми го каза преди година 100% е по окачването на мотора. Та проблема е тампони, сменил съм 1, купил съм още 1 за смяна от общо 5 но не ми остава време да го сменя, а и посвикнах вече. Само като прочетох сега отговора на lookcho ми светна, че и при нас може да е същия проблем с крива греда или подобно, въпреки че моята са я гледали доста майстори и специалисти и са ми казвали че не е удряна. Та пробвайте със смяна на тампони.@lookcho брат ти как видя, че гредата ти е крива, и коя по-точно греда на кой тампон ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #20 Отговорено 6 Април, 2008 @lookcho брат ти как видя, че гредата ти е крива, и коя по-точно греда на кой тампон ?аз стоях в колата докато чичо Омбре напъваше с един лост - напрегнатия ми тампоне е предния , а дредата - отпред, долу удрял съм я в бордюри при слизане поне 427 пъти , в камък колкото мен голям 1 път но запомнящ се и на други места Трудно ми е да повярвам че тампоните на ДВГ-то веднъж са ОК а в следващия момент вече са скапанирезонанс двигателя ти ходи леко нагоре надолу по оборотите и в определен режим системата изпада в резонанас ... за това и ту го има , ту го няма и е само на празен ход ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #21 Отговорено 7 Април, 2008 При мен притрисането ту го има , ту го няма. Трудно ми е да повярвам че тампоните на ДВГ-то веднъж са ОК а в следващия момент вече са скапани . Възможно е да са си променили оригиналната плътност и еластичност и да предават променени вибрации , но да ги пораждат - просто няма как, а и тези вибрации са следствие - важно е какво ги предизвиква причинявайки на мотора "тремор" от време на време.А забелязал ли си когато го има притрисането дали не ти се включва перката на радиатора, защото при мен като не е включена не се усеща толкова, но включи ли се еле пък климатика става доста по-яко @lookcho брат ти как видя, че гредата ти е крива, и коя по-точно греда на кой тампон ?аз стоях в колата докато чичо Омбре напъваше с един лост - напрегнатия ми тампоне е предния , а дредата - отпред, долу удрял съм я в бордюри при слизане поне 427 пъти , в камък колкото мен голям 1 път но запомнящ се и на други места Трудно ми е да повярвам че тампоните на ДВГ-то веднъж са ОК а в следващия момент вече са скапанирезонанс двигателя ти ходи леко нагоре надолу по оборотите и в определен режим системата изпада в резонанас ... за това и ту го има , ту го няма и е само на празен ход ...lookcho, е изправихте ли гредата и реши ли се проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #22 Отговорено 7 Април, 2008 не съм я изправял - търся си здрава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #23 Отговорено 7 Април, 2008 "А забелязал ли си когато го има притрисането дали не ти се включва перката на радиатора, защото при мен като не е включена не се усеща толкова, но включи ли се еле пък климатика става доста по-яко :)"Мисля че го има тоя момент , но тогава е ясно от какво е спада в оборотите. Тогава се усеща вибрация която е равномерна и оборотите са маалко по-ниски и мотора се усеща как вибрира ,НО ТОВА Е РАВНОМЕРНО. А проблема който ме дразни е при всички изключени консуматори и топъл мотор - е тогава понякога мотора изпада в някакъв резонанс , който е непостоянен и затова говорим за ПРИТРИСАНЕ - демек се усеща как се появява тая вибрация . В момента когато я има се вижда с просто око как мотора притриса (дори не е нужно да се слага чаша с вода) и в следствие на това дори кутията на възд. филтър притропва в подкалника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #24 Отговорено 8 Април, 2008 тогава, какво излиза ? да се е прецакало моторчето за празен ход ? Защото много ме съмнява да се е прецакал компютъра и да не дава грешка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikola Kostadinov 0 #25 Отговорено 8 Април, 2008 (Редактирано) пичове аз имам съшия проблем. Само мога да ви кажа че не е от свещите. Единия тампон на двигателя ми е скъсан, ама от там да става ... малко ме съмнява. Когато се случва при мен се чува много странен звук, като някакво "жужене" за 1-2 сек. и като спре си се оправя. Все си мисля че нещо компютъра се обърква за момент и затова се получава така.Като цяло не ми пречи но не е нормално. Дано да открием заедно от какво е, мисля да ходя про Омбре тия дни и ще го питам. Редактирано 8 Април, 2008 от Nikola Kostadinov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #26 Отговорено 8 Април, 2008 Дано да открием заедно от какво е, мисля да ходя про Омбре тия дни и ще го питам. Като си уговаряш предварително час го помоли да прегледа тая тема . Вероятно "между редовете" на наще писания може да му подскаже решението . Драсни после какви са му хипотезите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #27 Отговорено 13 Май, 2008 някакво развитие по проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #28 Отговорено 13 Май, 2008 При мен - не , но по празниците одухах един резервоар бенз в който бях сипал добавка за прочистване на катализатора. Сега маторя диша по-лесно - благодарско на колегата Маркони от Русе с когото споделих и проблема с "притрисането", но той бе зает - та не измислихме нищо, обаче според него можело да е не само от по-слаба за момент искра , а и от некоректно работеща дюза - дали е така и коя е каза че можело да обади някакъв специален тестер , който мерел дисбаланса при шунтирането на всяка поотделно. А защо аджаба само понякога е некоректна и кво съм и напрайл Рече да сипя и добавка за прочистване на горивната система - демек дюзите , та ще пробвам и това па да видим. Препоръча ФЕНОМ - Руски, има ги по Шел-овете , такава беше и таа за катализатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #29 Отговорено 13 Май, 2008 Мога да ви кажа, че като си взех Сивика двигателя работеше гладко, докато не смених капачка и делко, понеже делкото ми не беше оригиналното за моя двигател и от тогава по светофарите го усещам притрисането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове