Jump to content
GTI-8V

Български шампионат туристически автомобили Велико Търново

Recommended Posts

Български шампионат за туристически автомобили "Писта Велико Търново" 29-30 Март 2008 - открито национално състезаниеСъстезанието от Българския шампионат за туристически автомобили "Писта Велико Търново 2008" се организира от Спортен клуб по картинг и автомобилизъм Етър Рейсинг, Община Велико Търново и БФАС. Състезанието ще се проведе на западния пътен възел - посока за София. Трасето е с дължина 2600 м като най-дългата права е 600 метра. Проявата ще се предава пряко по НКТВ Евроком. Как протича състезанието?Състезанията от Българския шампионат за туристически автомобили се провеждат на трасе по затворен маршрут (писта). Подреждането на старта (стартовата решетка) се определя също както на Формула 1 от квалификации за място (тренировки), които се провеждат в събота следобяд. Участващите автомобили могат да бъдат група А, N или Хобикар (Х). Състезанието в неделя протича в две отделни сесии (или 4 ако автомобилите са повече – до и над 1600 см3) за гр. А и Н, и гр. Хобикар. Също като на Ф1 по време на състезанието има боксове (бърз сервиз), но влизане се налага само при повреда или рязка промяна на времето, тъй като не е необходимо дозареждане с гориво за около 15 обиколки (35-40 км). Какво означават групите?Група А – туристически автомобили. Това са серийни автомобили, които се модифицират за състезания по правила определени от производителя и одобрени с документ от ФИА (международната федерация по автомобилизъм) наречен хомологация. Тази е групата на истинските състезателни автомобили. Група N – серийни автомобили. Това също са серийни автомобили модифицирани по определен начин одобрен от ФИА, но рамките на модификациите са доста по-малки от гр. А и затова автомобилите са по-близо до серийните. Група Х (хобикар) – това са свободно модифицирани автомобили, които трябва да отговарят само на кубатурата на класа си и изискванията за безопасност. В повечето случаи това са най-атрактивните автомобили. Как се определят класовете?N1, X1 и A5 – автомобили с двигател до 1400 см3 N2, X2 и A6 – автомобили с двигател до 1600 см3 N3, X3 и A7 – автомобили с двигател до 2000 см3 N4, X4 и A8 – автомобили с двигател над 2000 см3 При наличие на турбокомпресор, кубатурата се умножава по 1,7 за да се получи кубатурата, в която попада автомобила т.е. кола с двигател 2000 см3 и турбокомпресор попада в клас 4 (или 8 за гр.А) – N4, X4 или А8.ПрограмаЧетвъртък 27.03.2008 г. Крайна дата за записване на участниците Събота 29.03.2008 г. 9:30 – 12:30 ч. Административен и технически преглед12:10 Техническа конференция12:30 Извеждане на участниците до състезателното трасе13:00 Пресконференция преди състезанието 14:00 – 18:00 Тренировки по график18:20 Пресконференция с първите трима в гр. А и Н, и Х Неделя 30.03.2008 г. 10:30 Официално откриване11:00 Старт на състезанието13:00 Награждаване и закриване13:30 Пресконференция с първите трима в гр. А и Н, и Х Предварителен списък с участнициБрошура за зрителиhttp://www.rally-club.bg/pista-tarnovo/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gearborn

Благодарско, за инфото колега, че аз съм от ВТ, ама от тебе научавам за това мероприятие и ако съм свободен, с удоволствие ще се включа, в групата на семкаджиите де :lol: , че още не съм достигнал необходимите умения, за друго ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GTI-8V

за нищо, има и до сега две записани Хонди за Старт и ако за тези за които си мисла че за, тогава много добре ще се представат ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Йордан Атанасов е седма генерация и вчера я разтриваха из Варна. Другия пилот ми е непознат но вероятно хондата е същата ако Апостолов си е продал неговата както се дочуваше.Иначе гледам семейството на Етър Рейсинг расте прогресивно .. освен ГТИ-8в и двама варненци и провадиец и май от цяла България пилоти има в клуба :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще се радвам да видя най - бързия германец в България, във Велико Търново. :lol:

Редактирано от Matheo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам да видя най - бързия германец в България, във Велико Търново. :lol:

Ти се приготви да видиш мен,а после ще гледаме Александър Бох заедно :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей брат, те това изречение чаках. Хайде де. Между другото утре мислех да ти звънна да се поразходите до Търново, но ти ме изпревари. Чакам ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕВАЛА, АЛЕКС!Днес гледах малко от квалификациите, казвам малко, защото ги гледахме най-вече от терасата на един апартамент срещу мола и между временно се въртяхме на PC-то да играем NFS Pro Street :) Абе, Алекс, то не стига, че колата ти няма конкурент в класа си, ама и ти как караш, направо беше нечовешко :) "Пръсна", евала човече, много малко бяха пилотите, дори и от класовете A и N, които показаха такъв пилотаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...