Jump to content
enigma

D15 B7- 63mm вътрешен отвор

Recommended Posts

Та значи,доста се ровичках из форума ,след като си купих 4-2-1,и ме натисна дилемата какви тръби да сложа.От това което прочетох реших да сложа и аз 50мм вътрешен на моита д15-каВсичко хубаво ,но се оказаха доста трудно намираеми поне във Банско.НАКРАЯ ми писна и реших да сложа 63мм вътрешен отвор ,каквито всъщност намерих.На мястото на катализатора си сложих резонатор както си му е реда :) ,а накрая едно гърненеце което си купих от колегата Пламен (nonamed)Имах известни съмнения ,че колата може и да се спъне с толко голяма генерация,но реших да опитам. :) След тестовете ,които направих ,колата вървеше много пове4е :) След целия този труд реших да монтирам 50мм,като си мислех ,че колата ще върви много повече,и го направих ;) .ОКАЗА СЕ, ЧЕ СЪС 63ММ Е ДОСТА ПО ДОБРЕ Каква е разлигата 1.Със 63мм. като натиснеш колата на празен ход стрелката на оборотомера се връща по бързо във изходно положение. 2.На първа, като дам газ до долу много по бързо влиза в прекъсвач. 3.Със оригиналната генерация ,а и след това със 50мм тръби колата правеше max speed 210km,със 63мм-вите ве4е е 220км. Та мисълта ми е ,ако някои колега има под ръка такива тръби, и неможе да намери други, да не се двуоми ,ами спокоино да ги метка :P .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А хедьра ти 4-2-1, с какви "ф"-та е? Ако си го мерил предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам човече ,ще те излъжа :) .отвора на резонатора мисля ,че беше 55мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕВАЛА НА КОЛЕГАТА, КОЙТО Е НАПРАВИЛ ЕКСПЕРИМЕНТИ - И СЛЕД ТОВА СПОДЕЛЯ СЪС ВСИЧКИ!!!

 

МАЛКО КОЛЕГИТЕ КАТО НЕГО, КОИТО ПУСКАТ ПОСТОВЕ С РЕЗУЛТАТИ В "ТЕХНИЧЕСКИ"...

 

МИСЛЯ ДОРИ, ЧЕ Е ДОБРЕ ДА СЕ НАПРАВИ РАЗДЕЛ НАРЕЧЕН "ОТЗИВИ", ЗАЩОТО ВСЕКИ ПРАВИ НЕЩО АМА РЯДКО СЕ СПОДЕЛЯТ ПРАКТИЧЕСКИТЕ РЕЗУЛТАТИ И ЧЕСТО СИ ОСТАВАМЕ В СВЕРАТА НА ТЕОРИИТЕ И ПРАЗНИТЕ РАЗДУМКИ, А И МАСА ПАРИ СЕ ХВЪРЛЯТ ДОКАТО ВСЕКИ ОТКРИЕ ЗА СЕБЕ СИ "ТОПЛАТА ВОДА" ...

 

ЛИЧНО АЗ БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОТО, ЗАЩОТО МЕ ИНТЕРЕСУВАШЕ МНОГО. И АЗ МИСЛЯ ЧЕ Е БЛА-БЛА ТЕОРИЯТА ЗА ВРЕДАТА ОТ "ПРЕОРАЗМЕРЕНИЯ" ДИАМЕТЪР НА ИЗПУСКАТЕЛНИТЕ ТРЪБИ...

 

СЪС ЗДРАВЕ!!!

ПОЗДРАВ ОТ БУРГАС!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако беше е kачил на дино предполагам щеше коментара да е друг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

edikoisi би ли уточнил какво имаш предвид !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам предвид че просто тея траби за тва моторче са огромни ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддържам edikoisi. Бях на 63мм и се върнах на 50 и нещата влязоха в ритъм.Не помня дали пазя, но ако намеря ще постна диаграмки от G-Tech!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без никакъв умисъла за нападка или стремеж да игнорирам "практическите доказателства" и да засегна колегата enigma,Аз също съм на вашето мнение edikoisi и misho :huh: Дори с мойте съвсем "непрофесионални сметкаджийски историй "на хартия излиза, че чист вътрешен диаметър ф50мм е едно разумно решение за диаметър на генерацията на Д15-ка без да се жертва (много) пъргавината на колата в ниските и средни обороти. При 63мм динамиката на колата при ниски и средни обороти би следвало да е нарушена най-малкото в следствие на по-ниската средна скорост на изходящите газове (под 240-260 ft/sec доколкото си спомням). Не оспорвам че при високи обороти над 5500-6000 ефекта на 63мм може да е / е по-добър от тоза на ф50мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че при тези колектори (4-2-1, DC Sports схема, с изходящ отвор на 50 мм и резонатор до 63) най-добрата генерация е с размер малко над теоретично изчисления - Д13-ка с генерация на 55 се държи определено по-добре от Д13-ка с генерация 50... В началото и аз си мислех, че 63 ще са много за твоя двигател - но пък има доста разлика от Z1 и Б2 до Б7, а и резултатите явно не са лоши...При други машини може и да не се получи - но при теб явно е станала генерация на 6 :bounce:Теорията е теория - но срещу практиката май не може да се рипа :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...