enigma 78 #1 Публикувано 20 Март, 2008 Та значи,доста се ровичках из форума ,след като си купих 4-2-1,и ме натисна дилемата какви тръби да сложа.От това което прочетох реших да сложа и аз 50мм вътрешен на моита д15-каВсичко хубаво ,но се оказаха доста трудно намираеми поне във Банско.НАКРАЯ ми писна и реших да сложа 63мм вътрешен отвор ,каквито всъщност намерих.На мястото на катализатора си сложих резонатор както си му е реда ,а накрая едно гърненеце което си купих от колегата Пламен (nonamed)Имах известни съмнения ,че колата може и да се спъне с толко голяма генерация,но реших да опитам. След тестовете ,които направих ,колата вървеше много пове4е След целия този труд реших да монтирам 50мм,като си мислех ,че колата ще върви много повече,и го направих .ОКАЗА СЕ, ЧЕ СЪС 63ММ Е ДОСТА ПО ДОБРЕ Каква е разлигата 1.Със 63мм. като натиснеш колата на празен ход стрелката на оборотомера се връща по бързо във изходно положение. 2.На първа, като дам газ до долу много по бързо влиза в прекъсвач. 3.Със оригиналната генерация ,а и след това със 50мм тръби колата правеше max speed 210km,със 63мм-вите ве4е е 220км. Та мисълта ми е ,ако някои колега има под ръка такива тръби, и неможе да намери други, да не се двуоми ,ами спокоино да ги метка . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #2 Отговорено 20 Март, 2008 А хедьра ти 4-2-1, с какви "ф"-та е? Ако си го мерил предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #3 Отговорено 20 Март, 2008 незнам човече ,ще те излъжа .отвора на резонатора мисля ,че беше 55мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GGG 46 #4 Отговорено 20 Март, 2008 ЕВАЛА НА КОЛЕГАТА, КОЙТО Е НАПРАВИЛ ЕКСПЕРИМЕНТИ - И СЛЕД ТОВА СПОДЕЛЯ СЪС ВСИЧКИ МАЛКО КОЛЕГИТЕ КАТО НЕГО, КОИТО ПУСКАТ ПОСТОВЕ С РЕЗУЛТАТИ В "ТЕХНИЧЕСКИ"... МИСЛЯ ДОРИ, ЧЕ Е ДОБРЕ ДА СЕ НАПРАВИ РАЗДЕЛ НАРЕЧЕН "ОТЗИВИ", ЗАЩОТО ВСЕКИ ПРАВИ НЕЩО АМА РЯДКО СЕ СПОДЕЛЯТ ПРАКТИЧЕСКИТЕ РЕЗУЛТАТИ И ЧЕСТО СИ ОСТАВАМЕ В СВЕРАТА НА ТЕОРИИТЕ И ПРАЗНИТЕ РАЗДУМКИ, А И МАСА ПАРИ СЕ ХВЪРЛЯТ ДОКАТО ВСЕКИ ОТКРИЕ ЗА СЕБЕ СИ "ТОПЛАТА ВОДА" ... ЛИЧНО АЗ БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОТО, ЗАЩОТО МЕ ИНТЕРЕСУВАШЕ МНОГО. И АЗ МИСЛЯ ЧЕ Е БЛА-БЛА ТЕОРИЯТА ЗА ВРЕДАТА ОТ "ПРЕОРАЗМЕРЕНИЯ" ДИАМЕТЪР НА ИЗПУСКАТЕЛНИТЕ ТРЪБИ... СЪС ЗДРАВЕ ПОЗДРАВ ОТ БУРГАС! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #5 Отговорено 21 Март, 2008 ако беше е kачил на дино предполагам щеше коментара да е друг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #6 Отговорено 21 Март, 2008 edikoisi би ли уточнил какво имаш предвид !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #7 Отговорено 21 Март, 2008 имам предвид че просто тея траби за тва моторче са огромни ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #8 Отговорено 21 Март, 2008 Поддържам edikoisi. Бях на 63мм и се върнах на 50 и нещата влязоха в ритъм.Не помня дали пазя, но ако намеря ще постна диаграмки от G-Tech!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #9 Отговорено 21 Март, 2008 Без никакъв умисъла за нападка или стремеж да игнорирам "практическите доказателства" и да засегна колегата enigma,Аз също съм на вашето мнение edikoisi и misho Дори с мойте съвсем "непрофесионални сметкаджийски историй "на хартия излиза, че чист вътрешен диаметър ф50мм е едно разумно решение за диаметър на генерацията на Д15-ка без да се жертва (много) пъргавината на колата в ниските и средни обороти. При 63мм динамиката на колата при ниски и средни обороти би следвало да е нарушена най-малкото в следствие на по-ниската средна скорост на изходящите газове (под 240-260 ft/sec доколкото си спомням). Не оспорвам че при високи обороти над 5500-6000 ефекта на 63мм може да е / е по-добър от тоза на ф50мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #10 Отговорено 21 Март, 2008 Мисля, че при тези колектори (4-2-1, DC Sports схема, с изходящ отвор на 50 мм и резонатор до 63) най-добрата генерация е с размер малко над теоретично изчисления - Д13-ка с генерация на 55 се държи определено по-добре от Д13-ка с генерация 50... В началото и аз си мислех, че 63 ще са много за твоя двигател - но пък има доста разлика от Z1 и Б2 до Б7, а и резултатите явно не са лоши...При други машини може и да не се получи - но при теб явно е станала генерация на 6 Теорията е теория - но срещу практиката май не може да се рипа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове