Jump to content
profile

НЕВЕРОЯТНА ЦЕНА Civic Vei Made In Japan 1500 Sohc Vtec-e 90hp 16 клапана(d15z1)

Recommended Posts

Civic VEI Made in Japan
С двигател 1500 SOHC VTEC-E 90hp 16 клапана(D15Z1).

5-та генерация година на производство 1994, 145 000км, 2 врати хечбек.

Екстри: VTEC-E система Серво , Централно, Въздушна възлавница, Ел. Стъкла.
Колата е в Бургас и е внос 2007 март някъде. Има леки забележки тук там е подпирана и стъкло е пукнато от камък.

Побързайте да не изтървете уникалната кола на уникална цена.

До края на седмицата ако има мераклия я продавам с фарове Ангелски О4и както е на снимките. След това със оригиналните фарове.

Циферблатите на таблото ги продавам отделно 70лв
ТВЪРДА ЦЕНА: 3000лв.

Снимки: http://www.album.bg/profile555/?page=1

Телефон за Контакти 0894680638

Технически характеристики на модела

Модел HONDA Civic VEI
5-та генерация година на производство 1994,
2 врати хечбек,с двигател D15Z1 - SOHC VTEC-E 90hp 16 клапана.

Системата "SOHC VTEC-E" (наричана за по-кратко само "VTEC-E") e направена за възможно най-икономичния режим на работа на един мотор, т.е. моторите които са оборудвани с системата VTEC-E са СУПЕР икономични !
При тази система VTEC-а действа САМО НА ВХОДЯЩИТЕ КЛАПАНИ и то САМО ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ !!!
Под 2000 оборота някъде, на всеки цилиндър, единият от ВХОДЯЩИТЕ клапани се ИЗКЛЮЧВА ! Т.е., под 2000 rpm се отваря САМО единия ВХОДЯЩ КЛАПАН (може да се каже че двигателя работи от 16, на 12 клапана). Това дава много по-добра икономия и същевременно прилив на енергия при ниските обороти - защото в градско шофиране, в "нажежената" и динамична обствановка в много случаи се кара при ниски обороти, когато се "влачи" човек от светофар на светофар и се движи при ниски обороти, но консумацията на гориво при тези да речем 2000 оборота е почти същата, както при 3800, където се намира върховната точка на въртящия момент на този мотор, само с разликата че при 2000 оборота мотора тепърва ще се "развърта", а при 3800 оборота е вече "вкаран в обороти".
Така като се изключи единия ВХOДЯЩ клапан на всеки цилиндър при ниски обороти се пести много гориво, пък и мотора става по-динамичен, защото - знаем че при 1500 оборота примерно мотора започва леко да се задавя - навлиза прекалено много гориво което неможе да се изгори качествено. И като се изключи по един входящ клапан във всеки цилиндър, мотора започва да работи по-балансирано.
Двигател снабден с VTEC-E система е по-икономичен и по-динамичен при ниски обороти.

Прекрасен мотор за хора които гледат икономията на мотора над всичко друго.

Данните за консумацията на гориво на този мотор са зашеметяващи –
от 5,5 до максимум 6,5 - 7.
Като в същото време има едни прекрасни динамични показатели като ускорение, максимална скорост и т.н.
Този мотор, е най-икономичен от всички двигатели на
Honda Civic 5-та серия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

качи снимка на циферблатите от близо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest a4oTo

прати ми снимки !! a4oto@mail.bg Тези не ги отваря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Козмети4ните забележки нещо ви стряскат. Винаги е така окото трябва да се напълни. Ам в този слу4ай губите щото окото винаги лъже. Нямате нужда от истинска ненапудрина кола с хубав двигател нещо. :rolleyes: някой ще спе4ели ако не залага на перфектния вид

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изтървате офертата икономията ако ви интересува 2800 последно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич нищо лично, ама понеже питаш - тези козметични забележки водят до цялостно пребоядисване на колата.Повярвай ми под лупа гледах снимките и само с напудряне няма да стане.Но наистина цената от 2800лв е много добра. Като сложиш кинтите да се вкара в перфектен външен вид и си отива на нормалната цена!!!Успех с продажбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРОДАДЕНА ПРОДАДЕНА ПРОДАДЕНА ПРОДАДЕНА ПРОДАДЕНА ПРОДАДЕНА ПРОДАДЕНА ПРОДАДЕНА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...