Jump to content
Guest bobchu

2 гърнета отзад?

Recommended Posts

Guest bobchu

здравеите колеги!Заех се със задачата да тунинговам (външно) купето си и ми е нужна малко инфо!!!понеже задната броня с която се сдобих е направена за 2 гърнета или 2 накраиника искам да попитам някои компетентен може ли да даде съвет как да постъпя и да ме насочите към някое сервизче???благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса само компетентни колеги да ти дадат съвет!Първо ти какво искаш?Да имаш отзад 2 накрайника,да имаш 2 накрайника работещи или да ти надградят бронята и да оставят място само за един накрайник...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса само компетентни колеги да ти дадат съвет!Първо ти какво искаш?Да имаш отзад 2 накрайника,да имаш 2 накрайника работещи или да ти надградят бронята и да оставят място само за един накрайник...

освен,че искам 2 работещи накраиника или гърнета искам да работят добре не да пърдят и да звучат гадно!питането ми е ако някои е правил да сподели мнението си и кое как е направено!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля да правя същото с мойта и почти сам го измислилдаже съм си хоресал накрайници, а това дали ще "пардят" :blink: или 6те зву4ат мощно зависи само от накраиника и това дали е сас заглушител или не ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз сьм с такова гьрне работещо от две страни и сьм много доволен вади яко фаца като подадеш гас и изпушат двата "топа" отзад :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:thumbs1: жестоко нямам търпение да я правя и мойта ама сега нямам време това придава страшно агресивен вид на колата ти ли си прави ауспуха или така я взе, да споделиш и ти нещо с нас по техническата част

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега аз гарнето го взех от една тунингивана хонда ако искаш ще питам момчето което я караше да обясни как точно го е направил иначе вярно бая агресивен вид вади кефи ме яко задницата с това гарне а и работи бая добре с него, един пьт бях спрял на Лукойла на магистрала "Tракия" след караулката, и един с доста наточен голф 3-ка гледам ги зяпа подавам гас и оня извади ебати и погледа прави ги колега ще извади хонделата ти добра визия с тези два работещи кюнци :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само така :thumbs1: трябва да разберат че голфовете им нищо не струват пред нашите МАШИНИ :thumbs1:преди няколко дни така се гаврих с един голф 3 на пътя в аспарухово вав Варна, сигорен съм че тоя тия дни ще си продаде колата :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Eми колега голфовете не са лоши машинки, не е до колите а до хората които ги карат :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммм за коя броня колега аз нищо не видях :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето за тази вчера си излизаше снимката кво стана незнам!!!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега по добре си направи гарне с два накрайника ще е по красиво за тая броня, !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

незнам ама си мисля,че ще е гадно ако отзад се вижда тва едно гърне!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

E мойто гарне не се вижда само двата накрайника и е много яко, може да сложиш отзад някакьв лип и той ще свьрши работа колега ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

E мойто гарне не се вижда само двата накрайника и е много яко, може да сложиш отзад някакьв лип и той ще свьрши работа колега ;)

а иначе и от двете страни равномерно ли излизат газовете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stancho

добре де и посредата ли стои тва гърне? и кво значи направи си..? верно съм невеж и аз :angry: ако някой даде нещо снимков материал ще е доста полезно. west bam ако не ти е голям проблем може да цъкнеш твойто гърне под колата че да видим и ние :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма абсолютно никакьв проблем ще гледам да го снимам още утре иначе в подписа ми има клип може да видите горе долу как изглежда, а аз ще се постарая да ви го снимам и да го видите за кво иде реч :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сьжалявам но днес неможах да направя снимки кьсно се прибирам от работа а и времето беше отврат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето аз как си реших проблема.....

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

уу тва е много якодолу горе за колко $$ говорим ?п.п. и бучи ли много ? има ли нещо като заглушители като тръгнеш на дълъг път примерно

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е MORH.... а цената е около 350$ до колкото знам в БГ има само няколко такива.....ендото е на бившия Рекс на Бенджи, другото е беше на Стамен на синия му сивик и друг не знам да се е похвалел с такова!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Е колега дьрнето е супер яко :);):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СУПЕР Е АМА 350$ СА МИ МНОГО,ПЪК И КАТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАМЕРИ!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cekleov

По хубаво ще изглежда с 2те гърнета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече реших,ще бъде с две цели гърнета отзад!остава,обаче откъде да си взема и къде да ми ги направят като хората,да излизат газовете равномерно!имаше един колега от варна,които продаваше едни със заглушител,чудя се дали тва е наи-добрия вариянт,и някои ако има такова нека сподели мнението си!!!:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти, аз не съм фен на 2-те гърнета по принцип, но наистина ще стоят по-добре на това, което си се хванал да оформяш като визия ;) Мисля че е важно който ти прави разклонението преди гърнетата, просто да използва еднакви по диаметър и сравнително близки по дължина тръби до крайните гърнета, така че мисля че е най-лесно да разклониш тръбите там, къдети по принцип тръбата от средата на купето тръгва надясно преди задния десен носач ;) .

Виждал съм приятни изпъления с 2 гърнета като от пистов мотор - кръгли и тесни, с отвори по 50мм някъде - звучеше наистина доста звучно и стегнато - като пистов мотор, а не като чопър ;)

Друг съвет - при условие, че колата е 1,6л и тръбите на генерацията са 45мм или 50мм, не използвай крайни гърнета или накрайници с отвор 80мм или нещо пак толкова голямо, щото като караш дори над 5-6000об. дима ще излиза като от коминче, а не с някаква скорост или форма ;)

Бих ти препоръчал пак да използваш 50-55м накрайници и гърнета с подобни отвори - хем са предостатъчно големи, хем ще може да се вижда че работят, а не просто да пушат като цигара ;)

Ако използваш тънкостенна стомана, ще имаш много по-приятен звук, отколкото с обикновени тръби ;)

за заглушители се ползва метална тапа за края на гърнето, която се фиксира с един болт и в средата има малък отвор - 25-30мм с тръбичка дълга около 4-5см навътре (немога да го обясня добре, но е подобно на гърнетата на скутерите) :=

виж подобни големи единични гърнета и си направи 2 умалени варианта

Успех, прати снимки като подхванеш нещо и дано те радва ;)

 

П.П. Колко глупости написах , а ! Дано нещо е от полза! ;);)

Редактирано от Чавдар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето ги моите garneзвука е пефектен и дима си излиза равномерно.Не съм с накраиници а с гърнета yed racing.много е важно маистора генерациата ми е 50мм

Редактирано от honda bassmbass

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм против двете гърнета,но така си купих колата.С тази броня и нямаше на4ин..........направиха ми ги в Дружба,в М-комплект.Много са добри мом4етата.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

weapon колко парици ти излезе гърнетата и работата???и друго да кажеш бучи ли много как е на дълъг път?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и от мен две три снимки на моята....... аз съм с едно гърне.... но какво..........!!!

 

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

weapon колко парици ти излезе гърнетата и работата???и друго да кажеш бучи ли много как е на дълъг път?

Гърнетата са внос от Щатите,а труда заедно с тръбите и свивките-около 140 лева....не си спомням то4но ве4е.Шума до около 3500-4000 е доста силен,но много приятно басов ;) След тези обороти в колата настава невероятна тишина :D Не знам каква е тази магия,но досега вси4ки Хонди са ми били със спортни генерации и явлението беше същото.Успех. Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а някой да е забелязал спад на мощноста при слагане на по широка изпускателна генерация?Приятел с витек ми се оплака че е нарушил работата на в тека като е сложил по широка тръба....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може да се получи този момент при неизчислено големи тръби за мощността на двигателя. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

добре понеже още не съм слагал гърнета,че все нещо друго излиза,но наскоро ще го пражя та въпроса ми е колко да си направя генерацията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле,имах един сивик 98г със 2 гърнета отзад,т.е едно голямо гърне сложено напряко точно под задната броня и излизаха 2 двуцевки от двете страни отзад.Повярвай ми-страшна глупост-където и да минех по неравности,ги закачах и кривех.ти сам прецени какво ще правиш по нататък,но за мен това е чиста глупост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ще слагам 2 отделни гърнета,които ще са със сигурност с по-малки размери от оригиналното и няма такава опасност!въпроса ми остава на колко мм да си направя генерацията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажете колко мм би било наи-добре за тоя мотор,имайки на предвид,че ще са 2 гърнетата нали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...