ivoto 0 #1 Публикувано 8 Март, 2008 След смяната на ангренажния и външните ремъци се появи нещо като стържене между 1500 и 2500 об./мин. Връщам се в сервиза - било от лагерите на алтернатора. Смениха ги. След няколко седмици се появи пак същия шум, но по-слаб и сега е само около 1500 об./мин. На какво може да се дължи това?Не че е нещо, но се дразня като го слушам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer #2 Отговорено 8 Март, 2008 водната помпа как е? сменял ли си я Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОГИ 0 #3 Отговорено 8 Март, 2008 водната помпа как е? сменял ли си я ПРОВЕРИ АНГРЕНАЖНИЯ РЕМАК АКО Е МНОГО ОПЬНАТ СЕ 4УВА ЕДИН ЗВУК КАТО СТЬРЖЕНЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony_ciganeto 1 #4 Отговорено 8 Март, 2008 при мен има подобен проблем и ми казаха че лагерите на ролките които държат ремъка са разбити Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #5 Отговорено 8 Март, 2008 (Редактирано) При смяна на ремъка, би трябвало да са ги оправили. Възможно е да е водната помпа Редактирано 8 Март, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hEka #6 Отговорено 8 Март, 2008 и според мене е водна помпа... да ти отхлабят ремъка малко и ще спре да се чува... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #7 Отговорено 9 Март, 2008 (Редактирано) Преди 1000 км. са сменени ангренажния ремък и ролки, външните ремъци, водната помпа, а след това заради този шум (само че тогава беше по-силен и между 1500-2500 об./мин., а сега е само при 1500 об./мин.) и лагерите на алтернатора... Не знам лагерите на ролките дали вървят комплект с тях, но би трябвало да са ги сменили??? Казах, че искам пълно обслужване на всички ремъци, ролки и др. подобни Редактирано 9 Март, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #8 Отговорено 10 Март, 2008 Искам да попитам - ролките на ангренажния ремък по принцип с лагерите ли вървят?! Ако са сменени само ролките, може ли този шум да идва от лагерите?! Когато смениха лагерите на алтернатора заради този шум преди 1000 км., шумът изчезна, а сега като се появи май че е същия... Знам ли... Консумативите са читави (ролка - SKF, ангр. ремък - GATES, външните ремъци са произведени в САЩ...водната помпа не я знам каква е...), защото сервизът е специализиран за Мазда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest element #9 Отговорено 10 Март, 2008 Искам да попитам - ролките на ангренажния ремък по принцип с лагерите ли вървят?! Ако са сменени само ролките, може ли този шум да идва от лагерите?! Когато смениха лагерите на алтернатора заради този шум преди 1000 км., шумът изчезна, а сега като се появи май че е същия... Знам ли... Консумативите са читави (ролка - SKF, ангр. ремък - GATES, външните ремъци са произведени в САЩ...водната помпа не я знам каква е...), защото сервизът е специализиран за Маздаролката на ангренажа за Д14А4 е една, не ми се вярва да ти избият лагера на новата ролка и да ти набиват стария.мисля, че проблема ти идва от обтяжната ролка на ремъка на климатика. аз имах същия дерт, може да се сменя само лагерчето което струва 5 лв(френско,а не руско) сега друг е въпроса ако не са ти сменили нещо и са те излъгали, че са го направили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #10 Отговорено 11 Март, 2008 Ако действително ангренажния ремък е стегнат повече отколкото трябва, голяма беля ли е, ако се кара с този шум още 500-1000 км.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ГОГИ #11 Отговорено 11 Март, 2008 НЕ Е ТОЛКОВА 0ПАСНО НО АКО СЕ КАРА ДЪЛГО ВРЕМЕ МОЖЕ ДА РАЗБИЯТ РОЛКИТЕ ИЛИ ЖОДНАТА ПОМПА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #12 Отговорено 30 Март, 2008 (Редактирано) Онзи ден успях да я закарам в същия сервиз (занимават се предимно с Мазда), където ми сменяха ангр. ремък, ролка, външни ремъци, водна помпа. Казаха ми, че шумът е от ролката на ангр. ремък. Понеже Хондата нямала автоматични обтегачи на ангр. ремък (както е май при Мазда), то при студен двигател ремъкът не издава шум, но когато загрее го има около 1500 об./мин. С две думи ми казаха, че ги е страх да го охлабят още, за да не стане някаква мизерия на студен двигател...?!Иди, че ги разбери вярно ли е или не... Аз си мисля и друго - въможно ли е този шум да идва от факта, че ремъкът и ролката не са на Хонда. Вярно Gates, SKF ама знам ли? Дали оригиналният ремък на Хонда не е по-еластичен и по този начин да стои еднакво добре и на студен и на загрял двигател? Или просто трябва да се поохлаби още малко, но като е хлабав на студен двигател...? Или това са басни, за влиянието на температурата на двигателя?! Вярно, че при повиш. на температурата всички тела се разширяват, ама...Та, моля за мнения. Редактирано 30 Март, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #13 Отговорено 30 Март, 2008 смех... моя не издава никакъв шум, ела да я чуеш нещо са те метнали май май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hans 1 #14 Отговорено 30 Март, 2008 от цялата тая работа не мога да разбера едно - защо все още не си посетил Омбре!!!????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivoto #15 Отговорено 30 Март, 2008 (Редактирано) от цялата тая работа не мога да разбера едно - защо все още не си посетил Омбре!!!?????Май ще се наложи...В началото човек винаги е неориентиран. Търси съвет от приятели... Аз се запалих по японски коли от един приятел, който кара само Мазда от 15 години и той ме насочи към сервиз, от който той самият е доволен. А при Омбре не съм отишъл досега, защото съм чел във форума, че се чакало по няколко седмици за ред. Но още утре ще се обадя да се запиша в графа "чакащи". Редактирано 30 Март, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #16 Отговорено 6 Април, 2008 Миналият четвъртък я закарах в сервиза на Омбре и я оставих да я правят. Дали лично той я е правил не знам, но той беше там като отидох да си я взема. Пренатегнат ремък... Оправили са го и сега колата е бомба. Много съм доволен и използвам случая още веднъж да благодаря на Омбре за любезността и професионализма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове