Stefan Milev 46 #1 Публикувано 5 Март, 2008 Колега, при работна температура къде ти се намира стрелката на уреда? Питам защото при мен стои малко преди средата на скалата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoichokolev 0 #2 Отговорено 5 Март, 2008 Колега, при работна температура къде ти се намира стрелката на уреда? Питам защото при мен стои малко преди средата на скалата.И при мене е така. Обикновено залепва малко преди средата и стои там. Но този път освен, че оборотите се побъркаха, и стрелката се засили към върха. Изобщо нямам идея защо така се получи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #3 Отговорено 6 Март, 2008 (Редактирано) нещо сте обаркали при човаркането или нещо не сте сложили. Редактирано 6 Март, 2008 от GINDAHOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoichokolev 0 #4 Отговорено 6 Март, 2008 нещо сте обаркали при човаркането или нещо не сте сложили.Като какво например? Ремонта приключи преди седмица. След това карах колата 100 км из Ямбол, Ямбол-София, после 20-на км из София. 2 дена след това се случи случката. Преди нея нямах никакви забележки относно вървенето на колата. И изведнъж... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoichokolev 0 #5 Отговорено 6 Март, 2008 Една възможна причина да играят така оборотите е EACV клапана (за празния ход) да блокира отворен или да не се затваря. Това при отпуснат педал на газта води до повишаване на оборотите и когато стигнат малко над 1500 ECU-то изключва инжекторите, оборотите падат, като малко над 100 инжекторите се включват и т.н.Майсторите пипали ли са реглажа на позицията на дроселната клапа, уж да настройват празните обороти? Тя трябва да е затворена. От там не се регулират празните обороти. Те се управляват изцяло от ECU-то чрез EACV клапана.Но при теб има доста насъбрали се обстоятелства та причината може и да е друга и да не е една Ами честно казано незнам дали дали са пипали нещо. Интересно, че се получи след време след като уж я оправиха. Както и да е, решил съм да я заведа на диагностика и то възможно най-скоро. Кара ми се Хондата, но нещо все не ми върви с нея Дано това да е последното неприятно нещо, което и се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #6 Отговорено 6 Март, 2008 Провери си нивото на охладителната течност в радиатора (загряването) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoichokolev 0 #7 Отговорено 6 Март, 2008 Провери си нивото на охладителната течност в радиатора (загряването)Вече го сторих. Първото нещо, което ми хрумна, беше това. Но всичко е ок, има достатъчно антифриз. Нещо си мисля да не би някой датчик да е издал багажа и да се бърка компютъра... Надявам се да се установи на диагностиката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest newman #8 Отговорено 1 Май, 2008 Надявам се колегата да не ми се сърди, че ще му ползвам темата но моя въпрос пак е за оборотите на Д15Z1 (колата не е моя), та днес дойде един със сивик и имал проблем с оборотите - като вдигне оборотите на двигателя над 3к-3,500к и тогава си махне кракъ от педала на гаста оботорите падат много бавно до1800-2000 и като минат под 1800 веднага си падат на 1000 като му светва и чек лампата на таблото. Това на какво да се дължи? малко дръпнах мокета за да видя дали има комп като на мойта Д13 (има, но няма светодиод като на мойта, че да подскаже за кво става на въпрос)Някой може ли да даде ЖОКЕР? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове