Jump to content

Recommended Posts

начи колеги гледам из форума чета но така и не намерих нужното инфо..начи колата ми е със спортно окачване кони (жълто)чух че има варянт да се регулира някои може ли да ми каже как става и трябва ли да се свалят , за да се регулират .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че се регулират посредством зегерка която се мести-поне на червеното кони е така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen
Отговорено (Редактирано)

Къде ли са Всезнаещите модератори да ви се скарат за правописа и неправилните термини и за това че пишете с предположения на точни въпроси ? :cool:и все пак колегата Policeman го обясни правилно :)

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи верния отговор е на policeman ?а този шпленд каде е под калника на върха на амортесиора или като дигна капака на ботуша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бумбето, но ти трябва специален ключ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи на мене идеята ми е ако има варянт задните да ги дигна леко 4е джантите ми опират ж калниците при по голяма неравност възможно ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи на мене идеята ми е ако има варянт задните да ги дигна леко 4е джантите ми опират ж калниците при по голяма неравност възможно ли е ?

Значи,на тялото на амортисьора има зегерка,която се поставя в три положения отзад,в зависимост от желаната височина.На тази зегерка лежи талерката ,в/у която лежи пружината .Незнам дали го обясних точно.Вдигаш на крик,стягаш пружината(ако не е койловър) със скоби,като отпусне вдигаш зегерката един улей на горе.Стандартно е поставена в средният улей(улеите са три).Ок?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно благодаря ти policeman събота като имам време ще го праа мерси пак...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ManiaK

Другия вариант е да сложиш тампони, по този начин колата няма да се вдигне но няма и да ти опира....... НО в краина сметка защо имаш регулируемо кони ако не го врътнеш няколко пъти..... :bash:!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...