Jump to content
Guest edikoisi

Skunk2 Vs Edelbrock ?

Recommended Posts

Guest edikoisi

едно от последните неще които трябва да избера кое от двете ?скунк2-http://www.skunk2.com/engine-2.php?code=INPROBеделброк-http://www.edelbrock.com/automotive_new/mc/manifolds/honda_acura.shtmlмодела е 4760.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно от последните неще които трябва да избера кое от двете ?скунк2-http://www.skunk2.com/engine-2.php?code=INPROBеделброк-http://www.edelbrock.com/automotive_new/mc/manifolds/honda_acura.shtmlмодела е 4760.

Моите скромни познания по темата ме навеждат на мисълта,че двата смукателя ще ти дадат мощтност в различен диапазон от обороти.Зависи какво търсиш.По-дългите(Skunk2) тръби дават повече пауър в ниски-средни обороти,а по-късите(Edelbrock)в съответно по-високите обороти.Инъче двете фирми са се доказали,и предлагат сигурно качество.Незнам дали забелязваш,че дино графиките са правени смукател+валове!Само колектора би дал минимален ефект според мен.С колектора може да промениш дебита и скороста на въдуха достигащ до клапаните,но за пълен ефект вала ще си каже думата.Нека знаещите да ме поправят ако не съм прав ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

валовета пак скунк 2 но пак тва е ПРО серията ...кой би се занимавал да вдига мощност на ниски и средни затва си има дизели ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Izanagi

На Edelbrock-а си пище 7000-10000 оборота ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък ще добавя да се допита да Жоро тък се пише Втек който имаше синия прелюд с десен волан! той беше със еделброк! ;) може да си кажи мнението за смукателя какс е е държал;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък ще добавя да се допита да Жоро тък се пише Втек който имаше синия прелюд с десен волан! той беше със еделброк! :) може да си кажи мнението за смукателя какс е е държал:)

от еделброк до еделброк има разлика ако е бил с същия модел да;П

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като решиш пиши какви са резултатите и ако може да дадеш цените на двата, че поне и другите като решат да ползват търсачката да намерят инфо на куп :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

и мен много ми привлича еделброка просто защото тея на скунк2 са доста разпространени .цените са С2-250 Е-350 долара и кой как успее да ги достави от САЩ( бяь написал УСА :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

и все пак ще взема скунк нека еделброк си правят за тяхните коли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

какво ще рече това че нещо си разочарован ? защо го реши това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

след като съм почнал да слагам неща на скунк поне и смукателя да е тяхен .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно от последните неще които трябва да избера кое от двете ?скунк2-http://www.skunk2.com/engine-2.php?code=INPROBеделброк-http://www.edelbrock.com/automotive_new/mc/manifolds/honda_acura.shtmlмодела е 4760.

Моите скромни познания по темата ме навеждат на мисълта,че двата смукателя ще ти дадат мощтност в различен диапазон от обороти.Зависи какво търсиш.По-дългите(Skunk2) тръби дават повече пауър в ниски-средни обороти,а по-късите(Edelbrock)в съответно по-високите обороти.Инъче двете фирми са се доказали,и предлагат сигурно качество.Незнам дали забелязваш,че дино графиките са правени смукател+валове!Само колектора би дал минимален ефект според мен.С колектора може да промениш дебита и скороста на въдуха достигащ до клапаните,но за пълен ефект вала ще си каже думата.Нека знаещите да ме поправят ако не съм прав :ph34r:
значи тука не съм съгласен ,че само колектора ще даде минимален ефект ,ти май си скептично настроен :lol: истината е че аз си сложих skunk2 за д серията и разликата да не кажа голяма дума ама беше огромна :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG

И аз съм пред същата дилема в момента , само че не на моята кола а на жената , която е б16а2. Изпускателите са ЕДЕЛБРОК , но за смукателите и аз се чудя и за това следя темата с интерес и май ще следвам започнатото ще сложа и смукател ЕДЕЛБРОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ми аз го сложих и съм доволен :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз го сложих и съм доволен :ph34r:

Кое сложи скунк или еделброк ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сори са оф-а мнение за buddy club ?-наблюдения върху тях имаш ли някакви ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко оф топик.Не само за всмукате,но за цялата гама на Скунк2.Гледам че тук във форума фирмата е много популярна,но имайте в предвид че всички продукти им се произвеждат в Китай,колкото и странно да ви звучи е така.Единственния плюс на фирмата е цената на продуктите и.Качеството на материалите на разпределителните валове,ретейнерите(титаниеви),голяма част от пружинките и др.е под всякаква критика.1.Примера ми е с комплект титаниеви ретейнери монтирани на ВИТЕК и при проверка след 3000км имаше дълбоки следи от пружинките и в двигателя имаше частички от тях.2.Пример с комплект валове на същата фирма отново за ВИТЕК с чисто нови стандартни пружинки и при проверка след около 6000км.гърбичите на валовече бяха като не сменявано масло на автомобил внесен от Италя.Сравнавам фирмата Skunk2 с HKS,TODA,JUN,GREDDY...(имам наблюдения/опит над тези фирми)

Поли приятелю, то скоро в Китай и тоалетната хартия ще почнат да я правят там ,защо когато нещо се прави в Китай непремнно трябва да е скапано????????това ,че си имал проблем със детайл на Скунк не значи ,че същото не може да стане и с другите фирми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest poli
Отговорено (Редактирано)

Абсолютно съм съгласен с теб,в Китай не всичко е скапано,просто Skunk не е фирма за сравнение.Skunk не е била никога американска или японска фирма,дори и на изложбите се е представяла с китайци.Skunk е почти непозната в Хонда средите в Япония.Другото което е,това не са еденични случей,аз не съм виждал техен вал без шупли.Не казвам че всичко е кофти,например изработката и цената на раздвижените колела,всмукателните колектори(изработката,не работата)...Просто механичната им част не е на ниво,това не означава че вала ще се счупи при работа,но според мен всеки уважаващ автомобила си хондаджия би се замислил,естественно че и всичко упира и до финанси.

Редактирано от misho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек какви пари ти излезе като крайна цена че мисля да слагам и аз такова чудо :P

Кефа цена няма :D Има един саит,много известен бил казват му Ибей :rolleyes::P виждаш колко струва,лпишеш им мейл колко 6те излезе до тук и готово :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек какви пари ти излезе като крайна цена че мисля да слагам и аз такова чудо :rolleyes:

самия смукател 240 евро ама тоя мотор вече замина :D почнах следващия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500 лв докато дойде до вратата ти? Струва ми е мн добра цената, като свърша с окачването ще си купя и аз :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брато случаино да ти се намира кутиа от стария мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...