Jump to content
inwertor

спешно! голям проблем!

Recommended Posts

ЗДРАВЕЙТЕ , КОЛЕГИ !МОЛЯ МНОГО Е СПЕШНО:tease:ИСТОРИЯ: ИМАМ HONDA CIVIK SHATTLE , D16Z2 - ОТСКОРО, КОГАТО БЕШЕ СТУДЕНО -НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ- ПАЛИ НА 1/4.СЕГА ВРЕМЕТО СЕ ПОСТОПЛИ : СУТРИН, КОГАТО Е СТУДЕНО ПАЛИ НА ЧЕТВЪР И СИ ВЪРВИ , НО КОГАТО ПОЧНЕ ДА ЗАГРЯВА КАКТО СИ КАРАМ СПИРА В ДВИЖЕНИЕ (ПЪРВО СВЕТВА ЖЪЛТАТА ЛАМПА НА ТАБЛОТО И УГАСВА - ИЗЧАКВАМ НЯКОЛКО МИНУТИ И СИ ПАЛИ , МИНАВАМ ИЗВЕСТНО РАЗСТОЯНИЕ И ОТНОВО ЦЕЛИЯ ЦИРК!) КАКВО СЪМ РЕМОНТИРАЛ: ПРЕПОИХ ГЛАВНОТО РЕЛЕ - ЦЪКА СИ - ВСИЧКО Е О.К.ТОКУ-ЩО СМЕНИХ БУБИНАТА И КОМУТАТОРА И ДИСТ. КАПАЧКА (СТАРАТА МИ СЕ СТОРИ С ЛЕКА ЦЕПНАТИНА В СРЕДАТА)И О УЖАС! ИЗОБЩО НЕ ЩЕ ДА ЗАПАЛИ!МОЛЯ ДАЙТЕ АКЪЛ:tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегите са тук предимно вечер и за това ще се наложи да почакаш , но междувременно си попълни профила от къде си ... щом избива грешка компютъра , трябва да се види кой номер е и да се действа по нея първо ... ако можеш да я провериш ще ни улесниш много :tease:П.П. пробвай се да пишеш без капслок - разбрахме вече че е спешно :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегите са тук предимно вечер и за това ще се наложи да почакаш , но междувременно си попълни профила от къде си ... щом избива грешка компютъра , трябва да се види кой номер е и да се действа по нея първо ... ако можеш да я провериш ще ни улесниш много :tease:П.П. пробвай се да пишеш без капслок - разбрахме вече че е спешно :tease:

БЛАГОДАРЯ! КЪДЕ Е ТОЗИ ПРОФИЛ? (ТРУДНО МИ Е С АНГЛИЙСКИЯ)ЗА КОМПЮТЪРА НА КОЛАТА ЛИ СТАВА ВЪПРОС? КОД 15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегите са тук предимно вечер и за това ще се наложи да почакаш , но междувременно си попълни профила от къде си ... щом избива грешка компютъра , трябва да се види кой номер е и да се действа по нея първо ... ако можеш да я провериш ще ни улесниш много :)П.П. пробвай се да пишеш без капслок - разбрахме вече че е спешно :)

БЛАГОДАРЯ! КЪДЕ Е ТОЗИ ПРОФИЛ? (ТРУДНО МИ Е С АНГЛИЙСКИЯ)ЗА КОМПЮТЪРА НА КОЛАТА ЛИ СТАВА ВЪПРОС? КОД 15
а трябва да пиша с малки букви:tease: :tease: не разбрах къде е този профил за да го попълня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коя година е тая кола? ако е 88-91 код 15 е Ignition output signal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коя година е тая кола? ако е 88-91 код 15 е Ignition output signal

на талона пише 96 , но нещо се усъмних като поръчвах частите - казаха ми че е 91но аз проверих на коланите пише 95а тази грешка разбрах че е за запалването но точно къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

95та shuttle излиза само мотор 2.2. D16Z2 ми излиза само за Concerto 1990-1995, но грешката е същата. Аз си мисля че е нещо сигнала от ключа който идва но нека по компетентните да си кажат мнението

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чукча пистел, не читателчетете бе ... civic shuttle, d16z2 (aka d16a6) пороизвеждана до около 1992-ра... талона хич не го гледайте :PКолега, код 15 обикновено означава, че имаш проблем с делкото и/или кабелите до него.Пипал си я и сега не пали, значи или е имало закъсан кабел и си го докъсал, или не си свързал комутатора правилно, или новия комутатор/бобина не работят.При условие че не пали, най-вероятно нямаш искра. Сега се спри щото много народ са си горили бубините докато са пробвали. За искра се проверява със свещ сложена на лулата.Между другото, ще кажеш ли най-сетне от кой град си?

тенкс 1net!значи влизат 12V но нищо не излиза комутатора как мога да го объркам?но си мисля , че и датчика на хол не е наред:Pсега съм я зарязал в сервиз при електричари, но нищо не са открили!иначе съм от казанлъки друг въпрос: щом на коланите пише 95 г. - значи ли че тогава е произведена колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чукча пистел, не читателчетете бе ... civic shuttle, d16z2 (aka d16a6) пороизвеждана до около 1992-ра... талона хич не го гледайте :PКолега, код 15 обикновено означава, че имаш проблем с делкото и/или кабелите до него.Пипал си я и сега не пали, значи или е имало закъсан кабел и си го докъсал, или не си свързал комутатора правилно, или новия комутатор/бобина не работят.При условие че не пали, най-вероятно нямаш искра. Сега се спри щото много народ са си горили бубините докато са пробвали. За искра се проверява със свещ сложена на лулата.Между другото, ще кажеш ли най-сетне от кой град си?

тенкс 1net!значи влизат 12V но нищо не излиза комутатора как мога да го объркам?но си мисля , че и датчика на хол не е наред:Pсега съм я зарязал в сервиз при електричари, но нищо не са открили!иначе съм от казанлъки друг въпрос: щом на коланите пише 95 г. - значи ли че тогава е произведена колата?
е-е-е че кеф ;) ;) ;) току-що ми звъннаха май-наистина съм объркал кабелите на комутатора/аз имах такова някакво съмнение , че съм се пооакал- не си направих схема/обаче питам , дали с това ще приключи всичко и пак ще си лъзгам хондичката!?защото ми гаснеше в движение както си карам без значение колко е загряла , на какви обороти , с каква скорост карам : раз и в движение изгасва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изгасне в движение, нещо по таблото остава ли да свети или всичко е тъмнина, при мен гаснеше ( и всичко оставаше в тъмнина по таблото )заради нагорял контактен ключ, свалих го, почистих го ( общо 15 мин. ) и се оправи.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изгасне в движение, нещо по таблото остава ли да свети или всичко е тъмнина, при мен гаснеше ( и всичко оставаше в тъмнина по таблото )заради нагорял контактен ключ, свалих го, почистих го ( общо 15 мин. ) и се оправи.

да всичко си свети - просто изведнъж светва първо жълтата лампа и двигателя изгавса - карам по инерция и спирам за да не се пребия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

питам : така ли се държи колата, когато комутаторът не е наред т.е., изгасва в движение - възможно ли е хем да работи /комутаторът/, хем да не работи!питам, защото ми казаха електричарите, че когато направи този проблем с изгасването в движение или дори когато съм спрял на сфетофар например, просто не подава обратен сигнал към компа?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам странното чувство че ти се прецаква захранването на помпата. До колкото знам един от контактите на главното реле играе важна роля в нейните вериги. Може да си го презапоявал но не се знае дали си отстранил проблема. Съветът ми е да вземеш назаем от някого главно реле за няколко дена (може да ги размените) и да видиш дали ще остане проблема.

Публикувано изображение

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

свали си главното реле и го дай на някой жичкаджия да ти го презапои ... по темата с главното реле са изписани Ожасно много страници ... който търси намира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свали си главното реле и го дай на някой жичкаджия да ти го презапои ... по темата с главното реле са изписани Ожасно много страници ... който търси намира :)

благодаря :) но това беше първото , което направих - не беше проблема в майн реле, а в комутатора :) но аз като се зачекна за нещо : искам да разбера дали наистина в това е бил проблема :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...