Jump to content
Dragi4

B20 Vtec

Recommended Posts

Малко инфо за някой който е замислил хибридно мотор4е.. а именно B20B non Vtec CR-V блок+B18C4 GS-R глава.По4ти вси4ко което е изписано по Американските форуми бе6е вярно,само 6е спомена къде ударихме греда/ко4ан.В препоръ4ания комплект за вън6ната маслена магистрала вклю4ва и хибридни вода4и за главата към блока те оба4е са по-големи от съответните дупки на гарнитурата,тва го измислете предварително..аз ли4но раз6ирявах дупките на гарнитурата(лазарно рязане).Другата греда бе6е момента с ангренажния ремък и водната помпа.Аз предпо4етох варянта Б18 ремък с Б18 водна помпа.... ама не се полу4и ремъка идва много къс,с Б20 водна пък е много опънат и обтяжната рокла остава без пружинката.Моя варянт...Б20 ангренажен с 125 зъба и Б20 водна 18-19 зъба бе6е и си4ко заспа.Вътер6ната предпазна кора на главата за ангренажа се резва откъм изпускателната страна около 10-тина см според зависи,другите 2 кори на блока Б20-скова и вън6ната на главата Б18-кова си заспиват "кат еба4 в коприва).Тва е от мене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво мой!Страшна работа сте свършили;)За 100 - тен път евала на ентусиасти като тебе!Кога ще му чуем гласчето на тоя хибриден звяр да посъсква :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз чакам да видя дзверо че да се забатача и аз. :cool: :cool: :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...