Dragi4 1506 #1 Публикувано 21 Февруари, 2008 Малко инфо за някой който е замислил хибридно мотор4е.. а именно B20B non Vtec CR-V блок+B18C4 GS-R глава.По4ти вси4ко което е изписано по Американските форуми бе6е вярно,само 6е спомена къде ударихме греда/ко4ан.В препоръ4ания комплект за вън6ната маслена магистрала вклю4ва и хибридни вода4и за главата към блока те оба4е са по-големи от съответните дупки на гарнитурата,тва го измислете предварително..аз ли4но раз6ирявах дупките на гарнитурата(лазарно рязане).Другата греда бе6е момента с ангренажния ремък и водната помпа.Аз предпо4етох варянта Б18 ремък с Б18 водна помпа.... ама не се полу4и ремъка идва много къс,с Б20 водна пък е много опънат и обтяжната рокла остава без пружинката.Моя варянт...Б20 ангренажен с 125 зъба и Б20 водна 18-19 зъба бе6е и си4ко заспа.Вътер6ната предпазна кора на главата за ангренажа се резва откъм изпускателната страна около 10-тина см според зависи,другите 2 кори на блока Б20-скова и вън6ната на главата Б18-кова си заспиват "кат еба4 в коприва).Тва е от мене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #2 Отговорено 22 Февруари, 2008 Браво мой!Страшна работа сте свършилиЗа 100 - тен път евала на ентусиасти като тебе!Кога ще му чуем гласчето на тоя хибриден звяр да посъсква Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #3 Отговорено 22 Февруари, 2008 и аз чакам да видя дзверо че да се забатача и аз. :cool: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #4 Отговорено 24 Февруари, 2008 Dragi4 Style :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове