Jump to content
Guest Al_Capone

Метан

Recommended Posts

Guest Al_Capone

Цената на инжекциона за пропан-бутан и за метан е идентична разликите са козметични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на инжекциона за пропан-бутан и за метан е идентична разликите са козметични.

Да но мисля че за моно какъвто е д15б2 е по евтино.И тай или инъче карам на газ, метана повече ли ебава ДВГто отколкото газта ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Защо си мислиш че и двете го ебават! На метана са му доста по тежки бутилките и ебават окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest automotive

Защо си мислиш че и двете го ебават! На метана са му доста по тежки бутилките и ебават окачването.

Аз не го мицля а го чета и аз не смятам .За окачването в България кое не ебава окачването едни нови пружини и Амортесьори след време и ок.Единственото мисля че сега бутлката ми 30 литра и е в нишата от ляво почти не се забелязва а голямата на метана е доста голяма но все пак е Седан и ще ми остане някакъв багажник.На старите 60 литрови бутилки на Ладите да не са по малки и по леки като ги напълниш???Ако една бутилка газова е 60 литра тя е поне 30-40 кг и ако се напълни става 100 и е с габаритите на 50 литра метанова която тежи около 50-60 кг и като се сложи 10-12 кг метан става 70 кое е по тежко ???? Или греша?Все пак има ли някой с Такъв Двигател на Метан да сподели ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ладата е на ресори, за нея не бери грижа. Малките метанови бутилки са по около 50 кила пълни до към 65. Което си е един човек в багажника. А с по големи бутилки може да стигнат и до към 200 килограма. 40 (тя събира заради предпазния клапан около 30-32 литра) литрова бутилка за 5-та седна до някой от калниците е идеално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ладата е на ресори, за нея не бери грижа. Малките метанови бутилки са по около 50 кила пълни до към 65. Което си е един човек в багажника. А с по големи бутилки може да стигнат и до към 200 килограма. 40 (тя събира заради предпазния клапан около 30-32 литра) литрова бутилка за 5-та седна до някой от калниците е идеално.

добре де да не е лада пежо 405 на ресори ли е дори по лошо на торсиони ,лада казах просто ей така.Все още питам дали има някой от форума с този мотор на метан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

И аз това за ресорите го казах ей така. За този мотор за пропан-бутан мога да кажа много но за метан за съжаление не мога да кажа нищо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest automotive

И аз това за ресорите го казах ей така. За този мотор за пропан-бутан мога да кажа много но за метан за съжаление не мога да кажа нищо ;)

Aз сега съм на газ и разхода ми извън града ако карам до 3000 оборота е 6лв на 100 км но в града е 10 за тва искам метанче ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

За нашите коли няма смисъл. Прекалено голяма инвестиция е метана за такава стара кола. Поне според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Z A R I N е на метан не слиза от нея!!!D15В2 хеч няма багажник но Плевен-Русе по малко от 8лв мисля че няма какво да коментирам!Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Z A R I N е на метан не слиза от нея!!!D15В2 хеч няма багажник но Плевен-Русе по малко от 8лв мисля че няма какво да коментирам!Поздрави

това е добре аз ще имам багажник щото е седан ;) И вече май твърдо реших а и май ще съм първи с кола която е вървяла на бензин газ и метан ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте подписа на Z A R I N втората снимка на зверо в багажника!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и метанови уредби на цена около 420 лв. без монтаж.Монтажа е 180 лв. Регистрация на метан е 30 Лв. Пълен инжекцион на метан базовата цена е 1295 лв без бутилките. Имам възможност за "улекотените" бутилки на метан с карбоново покритие (до 20-30 % по-леки от обикновените), но всичко зависи колко място има в багажника, колко пробег на колата се очаква и др. По-добре е да рагледам колата за да бъда по-точен в преценката.GSM: 08998 03330 или инфо на http://www.ecarc.eu/gallery/index.php

Редактирано от charlie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам на Civic 4g 1,6 16v 110cc От 3 месеца я карам на метан ами мога да жи кайа че за тия 3 месеца съм навъртял 15000 км не я спирам, верно нямам багажник ама редуцирано с 4 човека и багажа ходихме до чепеларе и по магистралата си дърйеше 160 170км без проблеми. От към разхода след като смених филтър свещи кабели дистрибуторна капачка и палец вече минавам 230км с 10,40лв. Еми който каквото иска да казва ама каквато и кола да си взема метана е с мен. Моите познати които ми правиха метана я направиха супер при -15 градуса пали без проблем. около 1200 1300 лв излиза с бутилка която мойе да миниш средно 150км. Инвестицията е голяма ама ако сметна колко пари за бензин щях да дам... нека да е стара колата ама върви нали, не може всички с нови да движим. Е това е от мен с метана ако има някой въпроси мога да помага. Безавариен път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета никой с нищо не искам да засягам . но моите впе1етления за метан са отрицателни .карам корса -метан-сивик-бенз.на корсата и са бракна в здравето след 40 000 км. ама отвсякаде.сивика не е мраднал,дайе и маслото не пипа.корсатра вар4веше хараби.сложихме метан.карам я секи ден поцял ден.заминаха сегменти ,фложки по4на да качва маслото горе.абе нямам думи.които от вас е на метан знае как е колата и как варви по баирите ,как се чува двигателя и как пали. верно чве е етинко с метана,ама ако по ьцял ден караш.а за личен автомобил който смяташ да пазиш не мисля че е удачно.МЕТАНА ТОРМОЗИ повече от пропана.той е за икономия на служебни задалжения .на бакшишите ко им са случва на колите с метан ,разпитаите ги.това е мое мнение.аз не сам заможен но гледам да се саобразявам с карането на бенз-по малко я карам и по малко се троши. ето колегата сам казва не я спирал и като почне да сменя ходова 4аст с ментетата... той си знае поздрави :sick1:

Ходова част от метнаа нещо не ми се връзва,Пак казвам една пълна 60 литрова бутилка метан тежи около 70 кг а една пълна 60 литрова бутилка газ 100.Другото което всичко е до настройката аз съм карал корса А 1989 година 1.4 моно на метан и си беше пушка.Бакшишите навъртат по 300-400К километра на метан без сериозни ремонти а за тия километри си избиваш не метана а колата че да не кажа и две коли .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest XmartiX

Аз пък чух от нептвърден източник, че метана е забранен в ЕС и метановите уредби ще бъдат незаконни и в БГ до две години. Някой може ли да потвърди или отрече тази информация категорично?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Аз пък чух от нептвърден източник, че метана е забранен в ЕС и метановите уредби ще бъдат незаконни и в БГ до две години. Някой може ли да потвърди или отрече тази информация категорично?

аз знам че примерно Зафира до 2006-а се е продавал и с мотор 1.6 бензин+метан, фабрично.А от догодина ФВ груп ще предлага двигатели с метан в почти цялата си гама от Поло до Туран (за Туарег се съмнявам).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Аз пък чух от нептвърден източник, че метана е забранен в ЕС и метановите уредби ще бъдат незаконни и в БГ до две години. Някой може ли да потвърди или отрече тази информация категорично?

Големи глупости си чул,Евросъюза се чуди как да накара хората да карат на алтернативни горива.По екологично чисто гориво от природният газ няма,затова бъдещето му е най-сигурно,в Европа почва да се налага все-повече,данъците се обмисля да са по-малко и т.н.Моята 626 2.0 е на метан и на брат ми 323-ката е на метан и сме забравили кво е тва бензин.Моята си върви със 180 на метан,повиших налягането на бензина в инжекциона и като ми трябва вървене си включвам на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На метан произвеждат и ситроен имаше го на изложението във варна преди 2 години. Относно паленето аз нямам никакви проблеми, пали като на банзин. А човек можеш ли да сравниш двигателя на една корса с двигателя на една хонда нека да не се разсмиваме :P Лека и безавариина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си говорите за метан колеги и аз да питам нещо :P Знаете ли дали има ли олекотени бутилки които да могат да се слагат на мястото на резервната гума(както за LPG) или според естеството на бутилките това е невъзможно.Тези олекотените не би ли трябвало да ги правят и в кръгла форма? ;) Нормалните са правят от дебела безшевна стомана някаква, ама тези как са? Ако някой знае да ме светне моля, че е интересно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно дали е забранен метана в ЕВРОПА:Твърдо НЕ! Декември месец ходих до Испания и минах през Унгария, Австрия, Германия, Франция и във всяка една от изброените имаше метан станции, а в германия е фраш.Относно окачването за метана аз съм със сивик англичанка и 85 литрова бутилка метан, много тежи!!!!!!Осезаемо се преебава окачване, колата е нон стоп с 3-4 см навдигната предница и със това "бебче" минавам 330 км точно колкото бих минал с 30литрова на пропан-бутан та и пове4е, а 30л не са нищо.Вярно 2 пъти по-евтино от газта е, но аз сега съм решил да преминавам на газов инжекцион, мисля си хондичката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо това,не може ли да си намалиш литража!Аз съм със 60л и по нищо не личи че съм с бутилки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли дали има ли олекотени бутилки които да могат да се слагат на мястото на резервната гума(както за LPG) или според естеството на бутилките това е невъзможно.Тези олекотените не би ли трябвало да ги правят и в кръгла форма? :) Нормалните са правят от дебела безшевна стомана някаква, ама тези как са? Ако някой знае да ме светне моля, че е интересно...

Taкива във формата на рез. гума за метан няма. Налягането е твърде високо и тази форма не би издържала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...