Jump to content
Sebulba

Придърпване от 1ва на 2ра предавка

Recommended Posts

Как да придърпва ? Като да ускорява преди да си пуснал до край съединителя или как ? Ако вдигнеш оборотите на първа и включиш втора, те не падат веднага и се получава едно ускоряване на колата при пускане на съединителя. По принцип се получава на всички предавки. Ако е проблем със съединителя трябва да го прави и при потегляне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest boban

Според мен караш от скоро колата и не си и свикнал. Като взех моята имах сьщия проблем и ме посьветваха така от сервиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wwwolfish

Придърпва точно в момента на пълното отпускане на съединителя. След като го отпусна напълно спира.Не става въпрос за леко ускорение по скоро придърпва от не достатъчно сцепление на дисковете и колата изпада в лека вибрация.А и друго ме притеснява.Съединителя започва да зацепва около или по скоро над средния си ход.Това нормално ли е? Хидравличен ли е съединителя или с жило?Може ли да се регулира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си и свикнал. Трябва да се види на място. Така не става много ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

wwwolfish Не мога да те разбера. Какво е това придърпване от недостатъчно сцепление на дисковете и колата изпада в лека вибрация ? Обясни някак по подробно за движението на колата. При потегляне има ли нещо, което според теб да не е нормално. Само от 1 на 2 ли го прави и при какви обороти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя не би трябвало да е на жило ами на помпа!Придърпването мога да си обясна само по 1 начин, който е нормален. При ускоряване при сменяне на предавката задвижващите колела леко приплъзват. Говориме за сериозно ускоряване! Отлепянето е съвсем нормално да е над средата. При мен е същото! Забелязал съм, че при повечето спортни коли е така, но е твърде вероятно да греша.Дано съм помогнал.Поздрави на всички!

Редактирано от Sonse

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

wwwolfish Не мога да те разбера. Какво е това придърпване от недостатъчно сцепление на дисковете и колата изпада в лека вибрация ? Обясни някак по подробно за движението на колата. При потегляне има ли нещо, което според теб да не е нормално. Само от 1 на 2 ли го прави и при какви обороти ?

При потегляне не усещам нищо ненормално.Не знам как да ти обясня по-точно....Може би това ще те ориентира:Имам чувството,че когато тръгна на първа и вдигна оборотите,но не набера голяма скорост или по точно се наложи почти да спра веднага след изникване на препятствие,след като пътя се освободи понеже все пак колата не е спряла напълно,включвам на 2 ра и в моментга на отпускане на съединителя колата започва на вибрира,до момента на пълното отпускане на педала.Имай предвид ,че през тва време попдавам газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Придърпването за което пиша не мисля,че може да е от двигателя,ако е така,няма ли да го прави постоянно при определени обороти.При мен се случва рядко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го обясни го разбирам само по един начин. Твърде ниски са ти оборотите за 2-ра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го обясни го разбирам само по един начин. Твърде ниски са ти оборотите за 2-ра...

и аз съм за това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега!доколкото разбирам ти тресе съединителя!според мен трябва да си регулира6 съединителя и 6те се оправи!а колкото до съединителя-не е със помпа!на скоростната кутия,където влиза жилото има една пластмасова гайка!от нея се регулира съединителя!пробвай да я развие6 малко-около 1/4 оборот!(малко е трудно докато се припасне,за да дойде в идеално положение-игра4ка си е)поздрави!надявам се да съм помогнал поне малко! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ти нищо на съединителя, не го пипай.Както ти каза колегага по горе, оборотите за потегляне на втора са ти ниски при пускане педала на съединителя.Когато ти се наложи да го правиш, подаваш газ и пускаш педала плавно - тръгва без проблем, но износваш повече феродо. Ако пускането не е плавно, по голямото предавателно отношение към трансмисията на втора предавка води до това придърпване - двигателя влиза в критични обороти / ниски /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...