HELL_FIRE_ 140 #1 Публикувано 10 Февруари, 2008 Пичове как да си регулирам свободния ход на съединителя предпоалгам има начин, някъде около помпата ли е врътката или.... ? Говоря за Сивик 6-та генерация 1.4 хечбек. Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #2 Отговорено 10 Февруари, 2008 Никой ли не знае нещо по въпроса ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #3 Отговорено 10 Февруари, 2008 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry165239Аз съм го правил така. Дано ти е от полза. Къде ти отделя твоя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #4 Отговорено 10 Февруари, 2008 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry165239Аз съм го правил така. Дано ти е от полза. Къде ти отделя твоя?Някъде към средата ми отделя. Ще упре и той до смяна, но дано издеяни това лято, че не м исе хвърлят и затова пари сега... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #5 Отговорено 10 Февруари, 2008 А и нещо друго...аз неска на студа гледах да си регулирам педала на гаста и след това тоя на съединителя и като огледах помпата на съединителя забелязах че има нещо като глава/ябълка, а не гайка...очаквах и аз да видя гайка за регулиране но явно може и да не съм се загледал достатъчно. Утре ще проверя пак, щом наистина казваш че има и се надявам да свърша работата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_huliganka 1 #6 Отговорено 10 Февруари, 2008 Аз имах същия "проблем" и поисках да ми го регулират в сервиза като сменях консумативи, но ми казаха че моя не бил саморегулиращ....да си карам така и след около 20к км нов съединител. Обясниха ми, че с амортизацията все по-високо започва да отделя. Аз му свикнах и сега не ми прави впечатление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #7 Отговорено 10 Февруари, 2008 Първо да кажа че съм с 5-та генерация не със 6-та. Но при мен също отделя горе съединителя дори и веднага след като го смених ( с оригинален от Бултрако) попитах дали може да се настрои да отделя долу - настроиха ми го и около 3000 километра не можах да свинка и пак го върнах горе. Но поне при 5-та може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #8 Отговорено 10 Февруари, 2008 Е не ме отчайвате бе момчета неможе да не се регулира, не ми пречи и така да го карам, но не е нормално и затова искам да го сваля. Al_Capone може на 5-та генерация да се регулира и затова на теб да са ти го свалили обратно, но при мене незнам как е...утре ще видя но м исе стори че няма да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #9 Отговорено 15 Февруари, 2008 Може , но не бива.Така е направено ,че да си пази притискателния диск.От тук след "реглаж"започва да износва притискателния диск. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #10 Отговорено 15 Февруари, 2008 (Редактирано) Все пак е въпрос на удобство, това че износва притискателния диск не болка за умиране. А че едно е нещо винаги за сметка на друго е въпрос на сметка Редактирано 15 Февруари, 2008 от Al_Capone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tiankata #11 Отговорено 15 Февруари, 2008 Моя като отделя горе ще озна4ава 4е ми е за смянали? Казвали ми са 4е така трябвало да ми отделя 4ак горе ама мен ме самнява 4е така трябва да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #12 Отговорено 15 Февруари, 2008 Искам да питам Ombre като отделя прекалено горе в резултат на смяна на помпа или гумички при положение, че не е износен феродовия диск няма ли опасност да износи аксиалния лагер в резултат на това че няма хлабина между вилката и лагера дори и при пуснат съединител. Аз щото сменях гумички на помпата и промених оригиналното законтряне /щото съм много "умен"/ на привода на педала и сега съм го регулирал да отделя по средата. Сутрин като е студена обаче много трудно включвам на първа и втора. Може и въздух да има, макар че уж го обезвъздуших. А като имам време ще я докарам да я погледнеш. Не го пиша на лични, защото проблема може да интерисува и други колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове