Jump to content
HELL_FIRE_

Съединител

Recommended Posts

Пичове как да си регулирам свободния ход на съединителя предпоалгам има начин, някъде около помпата ли е врътката или.... ? Говоря за Сивик 6-та генерация 1.4 хечбек. Мерси предварително :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не знае нещо по въпроса ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry165239Аз съм го правил така. Дано ти е от полза. Къде ти отделя твоя?

Някъде към средата ми отделя. Ще упре и той до смяна, но дано издеяни това лято, че не м исе хвърлят и затова пари сега...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и нещо друго...аз неска на студа гледах да си регулирам педала на гаста и след това тоя на съединителя и като огледах помпата на съединителя забелязах че има нещо като глава/ябълка, а не гайка...очаквах и аз да видя гайка за регулиране но явно може и да не съм се загледал достатъчно. Утре ще проверя пак, щом наистина казваш че има и се надявам да свърша работата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия "проблем" и поисках да ми го регулират в сервиза като сменях консумативи, но ми казаха че моя не бил саморегулиращ....да си карам така и след около 20к км нов съединител. Обясниха ми, че с амортизацията все по-високо започва да отделя. Аз му свикнах и сега не ми прави впечатление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Първо да кажа че съм с 5-та генерация не със 6-та. Но при мен също отделя горе съединителя дори и веднага след като го смених ( с оригинален от Бултрако) попитах дали може да се настрои да отделя долу - настроиха ми го и около 3000 километра не можах да свинка и пак го върнах горе. Но поне при 5-та може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не ме отчайвате бе момчета неможе да не се регулира, не ми пречи и така да го карам, но не е нормално и затова искам да го сваля. Al_Capone може на 5-та генерация да се регулира и затова на теб да са ти го свалили обратно, но при мене незнам как е...утре ще видя но м исе стори че няма да стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може , но не бива.Така е направено ,че да си пази притискателния диск.От тук след "реглаж"започва да износва притискателния диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Все пак е въпрос на удобство, това че износва притискателния диск не болка за умиране. А че едно е нещо винаги за сметка на друго е въпрос на сметка :)

Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiankata

Моя като отделя горе ще озна4ава 4е ми е за смянали? Казвали ми са 4е така трябвало да ми отделя 4ак горе ама мен ме самнява 4е така трябва да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам Ombre като отделя прекалено горе в резултат на смяна на помпа или гумички при положение, че не е износен феродовия диск няма ли опасност да износи аксиалния лагер в резултат на това че няма хлабина между вилката и лагера дори и при пуснат съединител.

Аз щото сменях гумички на помпата и промених оригиналното законтряне /щото съм много "умен"/ на привода на педала и сега съм го регулирал да отделя по средата. Сутрин като е студена обаче много трудно включвам на първа и втора. Може и въздух да има, макар че уж го обезвъздуших.

А като имам време ще я докарам да я погледнеш.

Не го пиша на лични, защото проблема може да интерисува и други колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...