Jump to content
stamatov

Дали със сигурност е за смяна?

Recommended Posts

Здравейте, имам проблеми със моята хонда Д15б2 когато е студена и по специфично сутрин колата набира много добре и е много адекватна на подаване на газ но след около 5 мин шофиране започва да предърпва при смяна на скоростите (при зацепване на съединителя и по рязко отпускане хълцука) след това на поема постепенно а с различна динамика на ускорението, струввами се че повече реве отколкото върви а извън грацко повече от 160 и то с мъки големи неможе със 100 октанов бензин. Сменени са всички консумативи, елкон (няма грешки), други шофиори са я карали понеже не съм много опитен и все така. Искам да знам това предърпване имали някъв шанс да е при заминал съединител и примерно сутрин като е по влажно и студено докато повърти съединителя да зацепва по добре и след това да прави тея мизерии. Друга информация която мога да дам е 15' джанти, 175 000 км и съсигурност не е сменян съединителя. Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблеми със моята хонда Д15б2 когато е студена и по специфично сутрин колата набира много добре и е много адекватна на подаване на газ но след около 5 мин шофиране започва да предърпва при смяна на скоростите (при зацепване на съединителя и по рязко отпускане хълцука) след това на поема постепенно а с различна динамика на ускорението, струввами се че повече реве отколкото върви а извън грацко повече от 160 и то с мъки големи неможе със 100 октанов бензин. Сменени са всички консумативи, елкон (няма грешки), други шофиори са я карали понеже не съм много опитен и все така. Искам да знам това предърпване имали някъв шанс да е при заминал съединител и примерно сутрин като е по влажно и студено докато повърти съединителя да зацепва по добре и след това да прави тея мизерии. Друга информация която мога да дам е 15' джанти, 175 000 км и съсигурност не е сменян съединителя. Мерси предварително

Според мен не е от съединителя.Може да го тестваш като спреш колата срещу някой бордюр или пък като дръпнеш ръ4ната ако ти хваща добре обаче .После палищ вклучваш на 3та скорост и ако колата не изгасне значи е заминал.Ако обаче изгасне е добре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблеми със моята хонда Д15б2 когато е студена и по специфично сутрин колата набира много добре и е много адекватна на подаване на газ но след около 5 мин шофиране започва да предърпва при смяна на скоростите (при зацепване на съединителя и по рязко отпускане хълцука) след това на поема постепенно а с различна динамика на ускорението, струввами се че повече реве отколкото върви а извън грацко повече от 160 и то с мъки големи неможе със 100 октанов бензин. Сменени са всички консумативи, елкон (няма грешки), други шофиори са я карали понеже не съм много опитен и все така. Искам да знам това предърпване имали някъв шанс да е при заминал съединител и примерно сутрин като е по влажно и студено докато повърти съединителя да зацепва по добре и след това да прави тея мизерии. Друга информация която мога да дам е 15' джанти, 175 000 км и съсигурност не е сменян съединителя. Мерси предварително

Според мен не е от съединителя.Може да го тестваш като спреш колата срещу някой бордюр или пък като дръпнеш ръ4ната ако ти хваща добре обаче .После палищ вклучваш на 3та скорост и пускаш рязко съединителя и ако колата не изгасне значи е заминал.Ако обаче изгасне е добре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Според мен не е от съединителя.Може да го тестваш като спреш колата срещу някой бордюр или пък като дръпнеш ръ4ната ако ти хваща добре обаче .После палищ вклучваш на 3та скорост и пускаш рязко съединителя и ако колата не изгасне значи е заминал.Ако обаче изгасне е добре ;)

;) a после ч е му купиш ли нов такъв ако си го пр..бе при подобен тест да питам аз като не сте сигурни оти пишете глупости а ;) колега при подобни проблеми не е от съединителя а от работата на двигателя ако засечеш колата сигурно ти и харчи повече малко по-трудно пали между 2и 3к об/мин забива муцуната ако не си я изрязал на първа твърде вероятно е да е запушен или горивен филтър или жигльорите аз халцукането е доста разпространен проблем при д13 и д15 моно инжеция доста е писано по темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според мен не е от съединителя - провери за пукнатини в дистрибуторната капачка-също дали са износени и имат ли на нагар контактите на палеца под капачката.същия проблем съм виждл на друга кола-също можеш да провериш дали лагера на оста на делкото не е разбит - защото ако има луфт ти се мени центровката на запалването и почвада хълца-за мен проблема е в делкото или капачкатауспех

Значи пич нарочно не споменах това но при първото закачане на елкона като я купих човека замери кабелите и каза че тва е от тях прехвърляли ток помежду си и трябвало да се сменят не е дълбок проблема смених кабелите с някви Тесла мисля бяха и същата работа можели да прехвърля тогава ток между кабелите и проблема да е някаде ю'дистрибуторна капачка, бубина акумулатор" щот мисля пак да я закчат и да проверя дали е изчезнало тва с токовете...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox

и все пак като преди да я закачат я загрей до работна температура защото тогава всичко се променя-на студено работи а на загряло не ще-успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах подобен проблем със същия двигател, след направена диагностика ми казаха че причината е в ламбда сонда. Смених я,изчистихме грешките от компютъра, два дена карах без проблем и после пак същата история, между другото колата ми е с АГУ. Установих, че като сваля + на акумулатора грешките се изчистват и пак 2 дена няма проблеми. На газ колата работи перфектно. Вчера ми подсказаха, че може дюзите да са ми запушени и всичко да е от тях. Какъв се оказа проблема при теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...