pocketrocket 0 #1 Публикувано 9 Февруари, 2008 Тъй като не знма моя катлизатор дали е сменян и дали вобще е сменян се чуда как да разбера кога да го сменям и вобще до каква степен е задължително сменянето му.Зачудих се защото преди няколко дни един майстор на гърнета ми каза, че се сменяли на около 120 хил. км.Карам Сивик англичанка D16Y3E 95г.А имам и друг въпрос колко струва цяло гърне за този модел Хонда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #2 Отговорено 9 Февруари, 2008 (Редактирано) Иди да те тестват с газ анализатор и ще ти кажат дали е за смяна. Тука във форума е имало спорове - дали трябва да се маха или не... Аз ти говоря за случая когато не искаш да го махаш ако е в ред. В сервизите които правят годишни техн. прегледи имат газ анализатори, също и всички Бош сервизи доколкото знам са длъжни да имат... За гърнето - не знам какво значи цяло гърне... Ако е за крайно - 105 лв. ми взеха на мен, Крафт. за обсъжданията във форума ето 3 линка : http://forums.hondabg.com/index.php?showto... Редактирано 9 Февруари, 2008 от kicko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veso_civic 0 #3 Отговорено 9 Февруари, 2008 Тъй като не знма моя катлизатор дали е сменян и дали вобще е сменян се чуда как да разбера кога да го сменям и вобще до каква степен е задължително сменянето му.Зачудих се защото преди няколко дни един майстор на гърнета ми каза, че се сменяли на около 120 хил. км.Карам Сивик англичанка D16Y3E 95г.А имам и друг въпрос колко струва цяло гърне за този модел Хонда?За проверка на катализатора в мануалса има посочен начин, сваля се и се проверява срещу светлината дали е запушен, а иначе аз работя на ГТП и там газ анализатора показва доколко ефективно работи катализатора независимо от пробега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 10 Февруари, 2008 pocketrocketАко има някаква разлика в различните режими на работа, ако колата е по бавна при ускоряване е възможно да имаш запушени отвори в порестата керамика на катализатора или комплекс други причини.На твое място не бих сменял катализатор, изхвърляш го и на негово място слагаш резонаторно гърне. Ако обаче си загрижен за екологичното равновесие и замърсяване на въздуха в РБ можеш да си сложиш чисто нов, но много скъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #5 Отговорено 11 Февруари, 2008 Не си заслужава в БГ да си с катализатор, ако колата е над 100 коня. Не дават никакво облекчение на данъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude_2.0 24 #6 Отговорено 11 Февруари, 2008 аз също напоследък се замислям дали не е задръстен пустия катализатор все пак прелюда ми е на 148 хил. км но един приятел с BMW ми каза че не усетил никаква разлика след махането му .....единствено звука станал гаден попръцвало . и съжелява . някой ако има опит с F20A4 prelude да каже какво е най добре .......дали ако го махна ще усетя разлика ...или какво да сложа на негово място , някои разправят за резонаторно гърне или просто тръба ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #7 Отговорено 11 Февруари, 2008 колегата от последния пост сам си е отговорил, ако сложиш само тръба ще "попръцва" на определени обороти. по мои наблюдения е по-неприятно при сваляне на оборотите. като ги качваш като че ли не личи толкова, ама като слизат надолу и се получава тоя гадния звук. наблюденията ми са от голф тройка, не знам при хонда дали е така. ама резонаторното гърненце си е друга бира. ако ти се дават пари е хубаво да го има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #8 Отговорено 13 Февруари, 2008 (Редактирано) Ей сега след малко ще ходя да правя тази гимнастика ,ще ви кажа какво е положението Само че сменям и крайно гърне и незнам какво ще е гърменето и трещенето Дано не е гадно Редактирано 13 Февруари, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #9 Отговорено 13 Февруари, 2008 (Редактирано) По-добре е без катализатор.Вместо катализатор сложих резонатор, след това още един резонатор който си върви със 2.3 двг и е по-голям от на 2.0 и крайно гърне ремус. И звука е много приятен не е ужасно силен и дразнещ ,на ниски обороти е тихичка. Върви повече обаче много мерише на безнин и незнам от какво може да е това. Старата система: Иначе катализатора ми не беше много зле ама като гледам колко мрежички има .. бая запушва ,едвам се виждаше дупката от другия край. Редактирано 13 Февруари, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове