PARADOX_sf 126 #1 Публикувано 9 Февруари, 2008 Начи колата върви, не тече масло само леко омаслява от една гарнитурка и не пуши. Харчи ми 3 литра масло на 1000км и около 15-18 на 100 бензин по София като според мен не я ръчкам кой знае колко много. Смесите не мога да кажа че са и много богати 12,7-13,7. ЕГТ-то е в прилични граници, маслото е мотул 300в 15в50. Требе ми жокер П.С. Колата е Сивик 92 с B16A2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 9 Февруари, 2008 Е много си хитър баце, а въпроса ти какъв е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #3 Отговорено 9 Февруари, 2008 Що гори толко масло и бензин, очевидно т'ва ще да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #4 Отговорено 9 Февруари, 2008 При мен се оказаха сегменти на така описаните параметри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #5 Отговорено 9 Февруари, 2008 При мен се оказаха сегменти на така описаните параметри.А поне вървеше ли че в момента върви все едно ше и е за последно без командно дишане... Абе разбирай върви доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #6 Отговорено 9 Февруари, 2008 Да това са спимптомите на заминаващ си двигател: понеже гори малсо вдига компресията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hEka 11 #7 Отговорено 9 Февруари, 2008 не беше ли обратното ... като гори масло компресията да е ниска... мойта като гореше масло ..литър на 1000км при измерване на компресията даде 9-10-9-10... което е ниско... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #8 Отговорено 9 Февруари, 2008 При колегата е 3 литра на 1000 км при теб 1 литър на 1000 км при него го гори при теб го изхвърля това е разликата като го изхвърля компресията пада като го гори я качва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #9 Отговорено 9 Февруари, 2008 Аз като карах с Мотул 5на40 го изгоре за 2-3000 км Обаче го смених със лики моли и сичко си беше точно,но пък тогава я блокирах Някой по компетентен да изкаже мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #10 Отговорено 9 Февруари, 2008 още за MOTUL-а във форума на:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=78180&start=15&sid=8b31a9d039061d5fbb4d993a86c99893 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #11 Отговорено 9 Февруари, 2008 От моят майстор знам че харчи ли неприлично много масло един двигател-върви много яко. Да си сменял на скоро сегменти? Чувал съм че сегментите за Хонда не са като за другите коли, били от някаква по-различна сплав, и ако ги смениш с такива но за друга марка-вместо по-добре , сатавала по-зле. Сменяй сегментите и гумичките на клапаните, ако не се оправи...сменяй двигателя...по-евтино ще ти излезе според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toyo 8 #12 Отговорено 10 Февруари, 2008 Здравейте,аз не претендирам за компетентност,но маслото може да си го гори и да си има добра компресия.Все пак освен уплътнителни пръстени(сегменти) има и маслосъбиращи такива.Може проблема да е в маслосъбиращите,може да е в гумички.... но където и да е ще се разбере когато се отвори двигателя.Моята също си дърпа здраво масалце(около 3л на 10000км.) и не карам като състезател а нормално като за градски условия.Маслото ми е МОТЪЛ 6100 10/40.Мерих и компресия на студен мотор даде равна 11 на 4те цилиндъра.Обаче пък пуши синьо в диапазона 4000-7000 оборота/мин.Ще пробвам с друго масло 10/40 с по-голям минерален състав и сигурно ще намали разхода обаче това не е решение на проблема.Нека се изкаже и някой от по-разбиращите авторитети във форума че на мен тази тема ми е много интересна:-)Поздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #13 Отговорено 10 Февруари, 2008 Когато пуши синьо гори масло - това е един от най-видимите признаци, а когато е силно омаслен и черен ауспуха го изхвърля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #14 Отговорено 10 Февруари, 2008 Моята Д15-ка гореше по литър на хиляда,компресия перфектна,вървеше като змей,палеше без да влизам вътре при -25.Резултат -маслени сегменти(маслообиращите) и то само на един цилиндър.Първо си смени маслото с нещо истинско.Аз се занимавам с масла и съм най-доволен засега от Q8 10W50 full synthetic,но 90% си за сегменти.То не че не са 90% от Хондите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #15 Отговорено 10 Февруари, 2008 Що гори толко масло и бензин, очевидно т'ва ще да е проблема.Божурище ти е проблема Парадоксе а якото вървене "като за последно" е наистина от вдигнатата компресия от изгарянето на маслото. Навремето имах шкода 100S - дърпаше лади накрая по кръстовищата, вдигаше 150 при заводска мах 130, но гореше 2л масло на ден (карах я като такси и минавах средно 200км на ден), което прави 10л/1000км, цапаше свещи като за световно и ги сменях като луд, докато накрая намерих нови бутала и сегменти и си стана пак нормална и мудна Баба Яга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #16 Отговорено 10 Февруари, 2008 Що гори толко масло и бензин, очевидно т'ва ще да е проблема.Божурище ти е проблема Парадоксе а якото вървене "като за последно" е наистина от вдигнатата компресия от изгарянето на маслото. Навремето имах шкода 100S - дърпаше лади накрая по кръстовищата, вдигаше 150 при заводска мах 130, но гореше 2л масло на ден (карах я като такси и минавах средно 200км на ден), което прави 10л/1000км, цапаше свещи като за световно и ги сменях като луд, докато накрая намерих нови бутала и сегменти и си стана пак нормална и мудна Баба Яга Баси майтапа, но свещите са розово-керемидени... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #17 Отговорено 10 Февруари, 2008 Повечето колеги вече забравихме за Мотули и всякакви подобни уж рейсингови масла.За мометна всики караме с http://www.yacco-bg.com/prd_cat/lekiavtomobili.htm - GALAXIE 15W50. Цената е с поне 20-30 лв. по-ниска от Компетишана, а качествата му са поне с 10-20 % по-добри.Но 3 л. на 1000 км е абсурд - някъде се лее . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #18 Отговорено 11 Февруари, 2008 При мен не го пипа. За което много се радвам. Става ми ясно че това обаче е слабо място на моторите на хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #19 Отговорено 11 Февруари, 2008 Незнам и аз като чета имам чувството че говорим за двутактови машини, 3 литра на 1000 километра???!?!?отначало мислех че колегата се е объркал с 10 000, но четейки темата докрай разбрах че не там е грешката.Е поне моята за 8000 пробег бутна около половин литър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivan_m #20 Отговорено 12 Февруари, 2008 Като чета симптомите: не капе масло, не пуши, а само леко омаслява, ми напомня на един проблем, който имах с предишната ми кола: Mitsubishi Lancer 1.3i. По двигателя имаше малко масло, но не капеше. Но само за едно минаване на магистралата Пловдив-София и обратно изчезваха 400-500 грама масло. Оказа се че проблема е в един семеринг, който при по-високи обороти пропуска повечко масло. Смених го с оригинален и всичко се оправи. Като чета из форума на какви обороти се кара, напълно е възможно подобно нещо. Разбира се то не обяснява високия разход на гориво, но проблемите може и да са два! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest iasho #21 Отговорено 12 Февруари, 2008 Требе ми жокер П.С. Колата е Сивик 92 с B16A2п.п. Сложи си рейсонгово масло на мотул и ще бъдеш малко по-доволен.п.п.п.Малко е скъпичко-35лв литър, модела ще ти го кажа малко по-късно , че не го помня в моментаМаслото е Motul 300 v CHRONO 10w40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #22 Отговорено 13 Февруари, 2008 Парадоксе, първо отстрани всички течове (ако ги имаш). Засечи пак разхода на масло, после разглабяш мотора и сменяш сегменти и гумички на клапани и трябва да заспи. Оказа се, че може да не ти пуши колата и да не ти цапа свещите и пак да си го гори. Не ме питай защо обаче Освен това можеш даже да имаш компресия, но крайния маслен сегмент да е заминал. Но ако взимаш сегменти си купи оригинални. В Бултрако са ~400 лв. комплекта. А относно маслото, това е за нашите автомобили: Motul lubricant details Аз съм с Motul 8100 X-cess 5W-40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #23 Отговорено 14 Февруари, 2008 Еми мисля да купя други ремонтни работи за 600коня вместо да влагам пари в оригинални Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iceman4o #24 Отговорено 14 Февруари, 2008 А относно маслото, това е за нашите автомобили: Motul lubricant details Аз съм с Motul 8100 X-cess 5-40 Това масло не е ли прекалено тънко , за такива старички двигатели като наште.Освен ако не си правил ремонт на двигателя.Аз карам с 10w40 и за 3 хил.км сам долял кам 500мл вярно 4е доста пъти стрелката на обортомера ми минаваше 7500.Пък ако сложа 5W40 сигурно 1литър ще долея. Някаде в форума четах че за такива двигатели е добре да са с 15w50 пълна синтетика реисарко масло, по точно ставаше дума за YACCO,има на други фирми такова..Вие кво мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове