Martin Raynov 29 #1 Публикувано 7 Февруари, 2008 Здравейте,маняциРешил съм да вляза във един филм,в който финала ми е горе-долу ясен,оба4е има дребни детайли,които искам да изгладя.В момента карам ЦРХ 2 ген. с Б16А1 моторетка.Надявам се съвсем скоро да имам и Б18Ц4 двигател с кутия и вси4ките нужни неща за Суап в мойта колица.При първоначалния замисъл,мислех да вкарам вси4ко това в колата,но излезнаха некои трудности.Първата от тях е направта на хидравли4на система за задействане на съединителя,тъи като моята кола е със жило за съединитела.Вторият проблем,който изникна е пренареждане на новата инсталация ОБД1 на местото на моята ОБД0,а това за мен е непосилна зада4а. Та след няколко проведени разговора с хора,които са наясно с нещата реших да направя следната комбинация.От моята колица ще ползвам скоростната кутия,главата с прилежащите и смукателен и изпускателен колектор и моята инсталация.От другият двигател мисля да използвам цялото долнище,разпределителните валове и капака на клапаните(тоз малкият надпис В-тек мнооо ме дразни )Искам да поясня.че изпускателните ми колектори са 4 в 1,а в момента чакам дросел на 64 мм.Единственото нещо,което ме притеснява при този вариант е,че степента на сгъстяване става много висока-около12.1:1,което предразполага към детонации на сместа.Това,ако наистина е проблем мисля да го избегна с една гарнитурка от Кометикс с по-голяма дебелина,но преди това очаквам мнения от капацитетите дали ще има проблем с такава степен на сгъстяване и другите там замени на части и цялостната комбинация от тях,защото твърдо залгам на този вариант.Благодаря на всеки,който би дал полезно за мен мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #2 Отговорено 7 Февруари, 2008 b18c4 блок с B16 глава няма да дойде висока степен, дори да не кажа по-ниска. Според мен в никакъв случай не ти трява по-дебела гарнитура, ако все пак имаш съмнения:мери! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #3 Отговорено 7 Февруари, 2008 Защо не разредиш малко и от към буталата ? Аз имам много подобен проект на твоя и реших да съм с бутала с по-ниска компресия. Това, което изчетох е че наистина б18 с б16 глава дава малко по-висока компресия от тази на б18. А да те питам какви болтове за главата смяташ да използваш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 7 Февруари, 2008 (Редактирано) има много противоре4ия както каза парадокс мери !,аз в 5-6 форума 4етох пишат 4е се вдига др-ги пишат 4е пада.. много е спорнрно ...ина4е ако се вдига няма да е пове4е от 10.4 (това по последни данни)които съм виждъл. Редактирано 7 Февруари, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BoykoBorisov #5 Отговорено 7 Февруари, 2008 По данни Б18-ката е с 41,6 кубика камери,а Б16-ката е с 42,7 кубика.Тва сега го открих,което зна4и,4е ще си каркам с нормална гарнитура.Някой знае ли дали имат разлика във разпределителните валове и пружините? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #6 Отговорено 7 Февруари, 2008 По данни Б18-ката е с 41,6 кубика камери,а Б16-ката е с 42,7 кубика.Тва сега го открих,което зна4и,4е ще си каркам с нормална гарнитура.Някой знае ли дали имат разлика във разпределителните валове и пружините?Еврика. Мислих да ти го кажа, но не съм мерил личо на б18ц тиквата.Валовете на B18C са с малко по-голяма фаза и лифт, пружините на клапаните и клапаните са същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roscko 6 #7 Отговорено 8 Февруари, 2008 A ще продаваш ли стария мотор и ако да, колко пари? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #8 Отговорено 8 Февруари, 2008 След 20-ти Март ще има оферта.Засега нема нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 8 Февруари, 2008 Mарто мотора ти идва на 13-14 март може6 да спазари6 стария Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове