Jump to content
Martin Raynov

B16a1&b18c4 проект

Recommended Posts

Здравейте,маняци!!!Решил съм да вляза във един филм,в който финала ми е горе-долу ясен,оба4е има дребни детайли,които искам да изгладя.В момента карам ЦРХ 2 ген. с Б16А1 моторетка.Надявам се съвсем скоро да имам и Б18Ц4 двигател с кутия и вси4ките нужни неща за Суап в мойта колица.При първоначалния замисъл,мислех да вкарам вси4ко това в колата,но излезнаха некои трудности.Първата от тях е направта на хидравли4на система за задействане на съединителя,тъи като моята кола е със жило за съединитела.Вторият проблем,който изникна е пренареждане на новата инсталация ОБД1 на местото на моята ОБД0,а това за мен е непосилна зада4а. Та след няколко проведени разговора с хора,които са наясно с нещата реших да направя следната комбинация.От моята колица ще ползвам скоростната кутия,главата с прилежащите и смукателен и изпускателен колектор и моята инсталация.От другият двигател мисля да използвам цялото долнище,разпределителните валове и капака на клапаните(тоз малкият надпис В-тек мнооо ме дразни ;) )Искам да поясня.че изпускателните ми колектори са 4 в 1,а в момента чакам дросел на 64 мм.Единственото нещо,което ме притеснява при този вариант е,че степента на сгъстяване става много висока-около12.1:1,което предразполага към детонации на сместа.Това,ако наистина е проблем мисля да го избегна с една гарнитурка от Кометикс с по-голяма дебелина,но преди това очаквам мнения от капацитетите дали ще има проблем с такава степен на сгъстяване и другите там замени на части и цялостната комбинация от тях,защото твърдо залгам на този вариант.Благодаря на всеки,който би дал полезно за мен мнение!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

b18c4 блок с B16 глава няма да дойде висока степен, дори да не кажа по-ниска. Според мен в никакъв случай не ти трява по-дебела гарнитура, ако все пак имаш съмнения:мери!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не разредиш малко и от към буталата ? Аз имам много подобен проект на твоя и реших да съм с бутала с по-ниска компресия. Това, което изчетох е че наистина б18 с б16 глава дава малко по-висока компресия от тази на б18. А да те питам какви болтове за главата смяташ да използваш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има много противоре4ия както каза парадокс мери !,аз в 5-6 форума 4етох пишат 4е се вдига др-ги пишат 4е пада.. много е спорнрно ...ина4е ако се вдига няма да е пове4е от 10.4 !!!(това по последни данни)които съм виждъл.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BoykoBorisov

По данни Б18-ката е с 41,6 кубика камери,а Б16-ката е с 42,7 кубика.Тва сега го открих,което зна4и,4е ще си каркам с нормална гарнитура.Някой знае ли дали имат разлика във разпределителните валове и пружините?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По данни Б18-ката е с 41,6 кубика камери,а Б16-ката е с 42,7 кубика.Тва сега го открих,което зна4и,4е ще си каркам с нормална гарнитура.Някой знае ли дали имат разлика във разпределителните валове и пружините?

Еврика. Мислих да ти го кажа, но не съм мерил личо на б18ц тиквата.Валовете на B18C са с малко по-голяма фаза и лифт, пружините на клапаните и клапаните са същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ще продаваш ли стария мотор и ако да, колко пари?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mарто мотора ти идва на 13-14 март :P може6 да спазари6 стария

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...