Jump to content

Recommended Posts

Сега ми дойде вдъхновението за този пост та се разписах..От известно време (от както купих колата :D ) и аз имам същия проблем като teror1sta само че мотора ми е д15з8 Втек-Е.Отначало си чета из нета и си викам - а това е Икономика -> значи е нормално но...При мен при 80-100 км/ч 4(или 5) скорост на примерно, когато натискам педала на газта много плавно в рамките на няколко милиметра (3-5мм, не мога точно да определя) колата изобщо не "дърпа" (или много, много слабо) и чак след "времето за размисъл" на ЕКУ-то започва да ускорява.Понякога се случва и друго, както си карам с 90-100 км/ч и изведнъж без изобщо да съм подал допълнителни газ, дръпва яко да ускорява (все едно започва старта на Формула 1) :D и след няколко секунди осезаемо забива отново сама все едно съм си махнал крака от педала на газта :lol: .Викам си бааа тоа дзвер, сигурно Втек-а се включва, ама не ... сложих си диодче (мерих и с уред) да ми сигнализира кога се подава 12В към Втек клапана и всичко си е О.К. - при около 3000 об/мин компа дава напрежение към Втек клапана (тествах и Втек клапана, цъка си нормално, не е блокирал, съпротивлението му е в нормата, не съм мерил само налягането на маслото). Обаче ... като се подаде напрежение към Втек клапана ... нищо братче, нема "влак" :lol: , нема "ритане" нема "хапане" нищо :lol: .. не върви като истинска Хонда :lol: Иначе колата върви доста добре - дърпа, тегли, влачи ... малко харчи (ама и не вдига повече от 160км/ч) :lol: , ама нейсе е това ме дразни от време на време :D Ще пробвам и аз да откача вакума на регулатора на нялягане на горивото пък ще видиме :lol:

Това което казваш за твоя двигател го има и при мен/едно към едно/.Откача ли вакума и въобще оправи ли си проблема.И моята е с Д15Z8. Редактирано от pe6o_hondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имам подобен проблем като на терориста колата е д16a6 горивния филтър съм го сменял и няма никакво значение и като покарам извесни километри и ми светка чека дали е ламбда сонда или този калапан за налягането и на съштото ли място се намира като на вашите двигатели като гледам на снимката на терориста като обшто двигатела е съштото разположение симптомите са съштите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Благодарение на описаното в тази тема разбрах , че имам проблем ( същият описан от колегата emod ). Използвах добавката за почистване на инжектори STP и сега с D15z8 нямам проблем при ускорението на 5-та ( след като подам газ не се чуди какво да прави :o , а действа). Преди това въпросният клапан е почистен, а горивният филтър сменен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...