Jump to content
OXYGEN

Track Days Auto Owners Honda

Recommended Posts

Guest emko

Извинявайте за закъснението, но не знаех къде мога да го кача големият файл. Та това е целият запис на второто излизане на Тони, къде изтърка въпросните сликове:HRONOS 2nd TOURза да го гледате, трябва да имате quicktime. Може да се изтегли безплатно от >>ТУК<<П.С.: На живо има малко повече адреналин ;) Отрязъка на 5-та и 6-та обиколки започва точно преди правата, където Тони кара на 3-та скорост и е в момента, когато се включва V-TEC-a. И звука и усещането бяха супер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е било, само не са ли ви малко мекички колите? Струва ми се че доста се накланят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Супер е било, само не са ли ви малко мекички колите? Струва ми се че доста се накланят.

А ти какво очакваш от сток кола???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Еми аз се чудя какво търси сток кола на пистата и пистовите по пътищата, но то всеки луд с номера си. :) Въпреки че за бг и стандартното окачване си е супер спортно с тия пътища...П.С. Не смятам че има смисъл от сликове на автомобил който е със стандартно окачване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желанието е по-силно в случая :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 евро, много уговорки и задължително липове и каска!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 евро, много уговорки и задължително липове и каска!

Липове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 евро, много уговорки и задължително липове и каска!

Липове?
Вероятно думата е СЛИКОВЕ Парадоксе :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеее как се окъках с тези липове :blink: сори много за грашката ставаше въпрос за сликове. Извинете ме още веднъж!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

PARADOX-е спокойно, имаме представа от подходящо окачване за писта.

Преди да оборудвам колата със подходящо окачване исках да си направя тест за сцепление и поведението със дългоходов амортесьор Кони и стандартна пружина.

Вче няма и спомен от стандартното окачване, носачи и др. по същата тая кола.Един колега им се радва на стандартните, на CRX-а си.

 

На долният линк можеш да разгледаш със какво съм оборудвал ветерана-EF9.

 

Racing Spec Damper-High Spec Suspension KIT

 

Много работа ми предстои по купето обаче, а още не е почвано.

Трябва да се презаварят всички връзки и да се усилят около 35-40 точки, имам да изработвам също елементи от Дурал.

Купето е голямата игра, но не се ли направи както трябва ефекта от силният двигател и състезателното окачване се губи.

Трудно е да контролираш гумена кола.

 

п.с.

Първоначално твърдо бях решил да оборудвам ветерана със окачване на:

Proflex - Shock Absorbers

Но след като ми отговориха от фирмата за конкретни цени за тая кола се преориентирах.Ето и извадка от отговора към мен:

 

The Proflex Rally shock absorbers for the Honda Civic costs 825 euro / each

They are complete with springs and can be mounted in the original top mounts The Proflex shock absorbers are 3 way adjustable with a low- and high speed compression adjuster and a temperature compensated rebound adjuster.

All prices are excl. taxes.

The term of delivery is 4-6 weeks

 

Публикувано изображение

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Ей пак не прочете внимателно."На долният линк можеш да разгледаш със какво съм оборудвал ветерана-EF9."Не знам как вози 10/6 но 12/8 при добра настройка на пружината,твърдостта и височината се държи чудесно.Имай в предвид че колата ще се кара на писти.Това окачване не е за автомобили които се карат по пътната мрежа на която и да е страна.Най малкото е нужна ревизия през определен пробег.За ежедневка никога не бих свалил стандартните пружини.Усилване е необходимо във всички точки на купето подложени на екстремни натоварвания както и на местата където ще са захванати елементи чрез Унибал вместо тампон.п.с.Със какво масло караш в скоростите след като монтира LSD.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе пак погледнах и бъдито е 12 на 8 ;) За ежедневна отпред бих сложил 5, максимум 6, отзад 3кила със жълто кони примерно. За бг състезателно според мен таван е 10 на 6 че и дори може малко по-меко.Мене ме е страх с 160 на цариградско. Колата не пипа асвалта, знам едно място малко преди плиска дето със 120 излита без проблеми. :lol: Слагай 12 на 8 и после ще споделиш впечатления. :) В щатско редовно си карат евридейките на толкова че и малко по-твърдо, но в бг сме лунен пейзаж. Аз искам само кмета да повозя малко ;) А ти 12/8 и унибали... :lol: Най-обикновенно масло сипвам ама тва си зависи и от дифф-а.П.С. Стига сме разводнявали темата, ако има нещо телефона ми е 0889 307 308.

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...