Jump to content
Guest Dragi4

New Integra

Recommended Posts

Guest Rocco

Бая стара информация даваш, а и вече има няколко теми за Интеграта :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Бая стара информация даваш...

Така е !Този модел Интегра (4-а подред генерация) вече стана на.... 3 години (излезна през първата половина на 2002-а година) :lol: Да не говорим че, този от линка е по-стария вариант - преди няколко месеца излезна по-нова, фейслифтова версия (с променен дизайн на фарове, стопове, брони предна/задна...). :unsure: Но както и да е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Това бе6е за тези които са от скоро във форума като мене :unsure: и базата им данни е слаби4ка SORRY

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Споко бе бате, няма никакви проблеми :unsure: Да НЕ ти пука :lol::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

In addition to this (VTEC), the new Type R comes equipped with VTC (Variable Timing Control), which enables 50-degrees adjustment of the intake camshaft. Combined, the VTEC and VTC technology ...

Това наистина ли е така?От една страна, защо и е VTC, след като VTEC системата е в ПЪТИ по-добра, по-проста и ефективна?Сега ще поясня, за незнаещите:VTC (Variable Timing Control) означава контрол на времето на отваряне на клапаните, което на прост Български ще рече, че при ниски обороти разпределителните валове се завъртат в посока по-късно отваряне (и затваряне) на клапаните, а на високи обороти - по-ранно отваряне и затваряне. По този начин се подобрява работата на двигателя, става по-оптимална.Обаче със VTEC системата това е постигнато - гърбиците за високи обороти са изместени малко, така че като включат, отварянето и затварянето да става по-рано във времето.Но лошото на VTEC системата (спрямо VTC) че е двустепенна, включено/изключено. Докато VTC може да се регулира безстепенно.И като се комбинират системите става доста идейно:Много ниски обороти - малките гърбици, късно отваряне и затваряне.Средни, преди VTEC - малки гърбици, но по-ранно отваряне и затваряне.Средни, след като включи VTEC - големи гърбици, късно отваряне и затваряне, но пак е по-ранно от преди VTECМаксимални обороти - големи гърбици, максимално ранно отваряне и затваряне на клапаните.Така комбинирането на двете системи дава 3 преимущества:1. По-плавен преход при включване на VTEC2. Още по-стабилен и икономичен празен ход, без да се развалят високите обороти3. Още по-голяма мощност на високи обороти, понеже гърбиците на VTEC могат да се изместят още по-напред във времето.Звучи много идейно, нали ;)И технологично не е проблем да се направи това, понеже VTEC действа между гърбиците на разпределителният вал и клапаните, а VTC действа на ролките на разпределителните валове.И между другото, за първи път чувам 50 градуса регулиране, това е адски много. Но имайки предвид, че половината е за не-VTEC режим, а другата половина за VTEC режим, звучи вече нормално!Абе много е идейно!Пак ще разгледам 1во преимущество, 1. По-плавен преход при включване на VTECкоето на пръв поглед изглежда не толкова значимо.Всички знаем, че двигателя не работи еднакво оптимално в целия си диапазон от 700 до 7000+ оборота. Същото е и при VTEC, въпреки че диапазона е разделен на 2, пак двигателя не е в оптимален режим точно когато включва VTEC. Малките гърбици се задъхват да захранят двигателя, клапаните отварят и затварят твърде късно. Но пък големите гърбици 'давят' двигателя, отварят твърде много и твърде рано. За това и въртящият момент има спад преди и след включването на VTEC.Колкото е по-голяма разликата в режимите без и със VTEC, толкова и спада е по-голям.Докато комбинирането на тези системи изглажда работата на средни обороти, и прехода става по-плавен, и съответно позволява още по-агресивни гърбици за VTEC режим.хайде стига толкова, че може да се окаче печатна грешка във списанието ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

А искаш ли да кажеш и нещо за едновалов V-TEC и дали може да се регулира включването му (да включва по-рано) ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

А искаш ли да кажеш и нещо за едновалов V-TEC и дали може да се регулира включването му (да включва по-рано) ???

няма разлика между включването на едноваловия и двуваловия втек. И принципна разлика в работата няма. И двата можеш да ги включваш когато си поискаш но ще трябва или да си "чипнеш" ЕЦУ-то или да сложиш допълнителен втек контролер. Иначе обяснението на ADH е напълно в сила за едноваловия втек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Мерси колега , а дали ще е кофти ако се направи така да включва по-рано. Как ще се отрази това на самият двигател, на разхода и т.н.Или иначе казано - некви плюсове и минуси ???????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

размихме темата ама......аз лично бих го направил да включва малко по рано от фабричната настройка, за да намаля характерното "ритване" като включи втек-а. Това "ритване" е заради изведнъж-нарастващия въртящт момент. Предполагам че хонда са сложили сравнително висока граница на включване по две причини: първо е малка застраховка че високооборотния профил със сигурност ще е влязъл в режим когато втек го задейства и второто е че при по-леко каране, втек-а няма да сработва често и разхода ще е малко по-нисък.Мен лично втората причина слабо ме интересува :thumbs1: Отговорът е че най-вероятно разхода леко ще скочи, но не мисля че някой вобще ще го усети. Иначе на двигателя няма да му се отрази зле..... освен разбира се ако не включваш втек-а при прекалено ниски обороти.... В този случай може да почне да връща малко изгоряла смес във всмукателните тръби, но това няма да ти скапе двигателя, а само ще му скофти работата.Кога е най-доброто време за включване на втек-а можеш да разбереш само с няколко теста на дино. момента, в който високооборотния профил почне да прави същия момент който и нискооборотния е това което те интересува. Включваш втек-а 200-300 оборота по-късно ( малка застраховка) и си готов :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

по едно време имаше 3 stage vtec ниски средни високи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Когато се включва по-късно се получава характерното ритване. Поне аз предпочитам мотора да е по-линеен особено когато се "опитвам" да дрифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...