Jump to content
WaveMastaa

Ще купувам Honda...

Recommended Posts

Колега, на първо място поздравление за правилния избор!!! Желая ти в най-скоро време да си купиш сивик и да си бръмкаш с него. От мене не очаквай чак толкова професионално мнение. Аз също като тебе съм замислил да купувам возило, но моето мнение е по-скоро лаишко. Мога само да ти кажа, че VTEC-E означава икономичен витек. Тоест двигателя пак си е витеков, но е по-малък от D16Z9 (1,6 VTEC, 125 hp)и по-икономичен не само заради по-малкия си обем, но и заради факта, че при него VTEC системата се включва на по високи обороти (демек по-късно) и това го прави по-икономичен в ниските (мисля, че това беше обяснението). :devil: Друго: от товая, което съмчувал по автофорумите и в нашия форум мога като съвет да ти дам да избягваш Горубляне.Помъчих се да намеря твоето купе, това , което си гледал в Гроубляне, защото не знам дали наистина има 6-та генерация, купе с 1,5 двигател, че и VTEC. Всичко, което намерих е това : http://www.maxrev.de/civic-1-5-ls-hatchback-ek3-m50.htm , което е хеч, и това: http://www.maxrev.de/civic-1-5i-m147.htm , което пък е седан, Демек не видях купе.Но предполагам тука про-колегите ще ме поправят, което само ще ме зарадва. Айде колеги, дайте да му помогнем на момчето, че след време да има на някоя месечна " Стражарска марка БУМ-печат, ти си вече наш играч!" :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка поправка :devil: Икономичният (VTEC-E) работи само на ниските обороти. Нагоре си е нормален SOHC 16V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка поправка :devil: Икономичният (VTEC-E) работи само на ниските обороти. Нагоре си е нормален SOHC 16V

Не е баш такаhttp://everything2.com/index.pl?node_id=881562

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

Публикувано изображение

 

Мисля че става въпрос за такава. Ако мотора е в добро състояние мисля че парите са и добри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crush

За пазарлъка не е проблем басирам се, че и на 7900 ще смъкна, друг е въпросът, че за сега нямам толкова :devil: Някой ще ми каже ли комплект съединител плюс труд по смяна колко ще струва ( питам за седана ) ?

Редактирано от crush

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest keel

Най-напред няколко уточнения да не стават грешки - английския сивик се води хечбек с 5 врати; японските са три модела: хечбек-3 врати, купе 2 врати (с отделен багажник) и седан с 4 врати. Аз лично имам удоволствието да карам седан, точно с двигател 1.5 VTEC-E 114 к.с. За разхода е горе-долу както ти е казал човека моя на дълго е ~ 5 - 5.5, а сега зимата смесено е около 7.5. Върви си доста прилично и досега проблеми никакви.За съединителя на английския Сивик мога да ти кажа цена на Валео - около 180 лв. Не знам труда колко ще струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече тотално ме шашнахте, последно 114 коня ли е или 90 ? И сигурен ли си за съединителя ? На моя ситроен ЗХ 92ра година съединителя на Валео струва 240 лева комплект ( говорим за феродов, притискателен и аксиален лагер, а не само за някои от тях ) и смяната е около 120 зависи как се пазариш с майстора. На мен винаги по 100 са ми взимали за смяна. А и разходът, който ми беше споменат се отнасяше за двувратката, а не за седана. Аз лично очаквам седанът да е по икономичен...

Редактирано от crush

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има няколко двигателя 1.5 VTEC: D15Z1 - 90 к.с японски хеч до 95; D15Z3 - английския хеч до 97, за който ти говориш, е също 90 к.с. D15Z6 - японските сивици 95-01 (моя е такъв) са 114, D15Z8 английски сивик след 97 също 114. И на мен отначало ми бяха много странни всичките тия букви, но доколкото съм разбрал Z1 и Z3 са едно и също, както и Z6 и Z8 - първите се слагат на японските а вторите на английскте сивици.А за съединителя съм сигурен, че е толкова, комплект (фирмата за която работя внася Валео).

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже, ръждата да му е слабо място :hondarulez: Питах за нещо по-фрапантно, както дадх за пример по-горе торсионния вал на ситроен, който иначе струва 600 лева и се прави на всеки 80000 км. Идва дебело да ви кажа... Но явно щом никой нищо не казва правилно се ориентирам към колата... :rolleyes: Тия дни ще ходя пак да гледам седана евентуално и мисля да го снимам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest honda_lv

След толкова постове сигурно вече си остановил, че любимата Хонда няма много слаби места :rolleyes: не знам частите и колко вървят, но знам че не се чупят много често, а тръпката в такава кола не може да се сравни със никоя друга... Дано скоро те привестваме в отбора и чакаме снимки на седана :box:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

За ангренажа каза нещо от рода на 250 лева.

50 лева ангренажен ремък(японски) и 50 лв ролка. сменях ги преди 3 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо за 1600 лв ми звучи меко казано смешно... дори да пригодят нещо след една година ще ти трябват нови бутала, а вероятността да се счупи мотора не е малка. Истински турбо проект се изпълнява трудно и скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crush

За ангренажа каза нещо от рода на 250 лева.

50 лева ангренажен ремък(японски) и 50 лв ролка. сменях ги преди 3 месеца.
Направо се ошашавих всеки ти казва каквото си иска, когато те види, че не разбираш от дадена марка :angry:

Турбо за 1600 лв ми звучи меко казано смешно... дори да пригодят нещо след една година ще ти трябват нови бутала, а вероятността да се счупи мотора не е малка. Истински турбо проект се изпълнява трудно и скъпо.

И аз така предположих, затова и на ситроена не посмях да му сложа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес говорихме с момчето за седана. И той хъката мъката щял да я постяга и да й иска повече пари и се отказа да я продава за сега. Е успех му желая - докато я постегне и пак толкова ще му дават... Майната му вече ме е яд. Затова и цял ден си изгубих пак в търсене на кола... Ходихме с приятелчета до Дупница - мъъъъккаааа ви казвам, мъкааа. Коли бол и всичко като извадено от боклучарника... Имаше тук там някоя и друга хонда ама те ужулени, ударени това липсва, онова липсва и какво ли още не...а за цените да не говорим - искат повече пари отколкото хората в мобилето си продават колите що годе в прилично добро състояние... убедих се, че далаверата в Дупница е за коли между 14 000 и 25 000 лева. Е там вече пазарлъка е голям и може големи намаления да се постигнат. За по-ниския клас коли забрави. По-високи цени и от тези на Горубляне... Специално за японските коли. Немските и френските се продаваха направо на безценица... Е продължавам в търсенето и събирането на още парички...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за Дупница си прав, не си губи времето втори път :)Ами моя препоръка е да следиш обявите във форума и мога да те пратя при хората от които аз си взех мойта хонда /много коректни/ доста японки внасят и все читави. Ако искаш ще ти пратя на ЛС подробности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай може да измислим нещо ще съм ти много благодарен :)Къде е бутончето за лично съобщение ?! Явно недовиждам...

Редактирано от crush

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...