Jump to content
Guest neshto

1.6 Vtec двигател

Recommended Posts

Guest neshto

може ли да се намери и какво друго трябва (компютъра?) за да си сменя двигателя на honda civic 1.5 16vP.S. DOHC

Редактирано от neshto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

na kakva kola kakav dvigatel iskash da slagash??????????? :lol:GODINA, MODEL I TN. I OT KOI SASHTITE DANNI

Редактирано от BOGIE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Тая тема май не е за тука.Тряват ти скоростите май, двигател, окабеляването, електрониката.Начи за компютър най-хубаво е да е от 2-вакла втек. Иначе с малко хакване ше стане и от едновалка.Аз имам един 2 компютъра, но не ги продавам.Все пак каква точно ти е колата и точно за кой мотор гоориш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest neshto

е за тука е, защото ако някой знае да се продава нека каже.ето значи:за Honda Civic hatchback 1993 с D15B2да се сложи B16A2сега си мисля че и таблото трябва да се смени.та възможно ли е въобще да се намери отделно двигател + скоростна кутия + останалото необходимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Vsichko moje, no e cifra i vreme ako imash i dvete ne e problem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest neshto

Е ОК, ама как да преценя, като не знам колко. А за време - няма сам да го сменям аз не разбира, а ОМБРЕ беше писал едно време в дир че е правил тази процедура та сигурно е наясно. Та въпросът ми е - какъв е шанса да се намери такъв двигател плюс другото което е необходимо, и каква му е цената. И Омбре колко взима за такава процедура? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

ОМБРЕ беше писал едно време в дир че е правил тази процедура та сигурно е наясно.

Malko po-razlichen beshe sluchaja za kojto bjah pisal v Dira. ;) Togava montirah na dvigatel D15B2 glava ot D16Z6. :punk: .Kolata oshte dvizhi po ulicite na Sofia.Razpilva se kato motociklet ;) .Za da se vkara B16A2 v kosha na toja HB shte e neobhodima mnogo tenekedzhijska rabota,zashtoto okachvaneto na motora e na suvsem drugi mesta po rogovete i gredata. :afro: .Naistina ako si reshil da go pravish shte ti trjabva mnogo mnogo vreme. :blink: Da ne govorim che tazi smjana na dvigatelja e samo vurha na ajsberga.Ot tam na tatuk trjabva da se smenjat skorostite,poluoskite s karetata,glavinite(zashtoto karetata ne vlizat v tezi).Prosto ne sum siguren che si zasluzhava mukite prijatelju :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest neshto

Ех айсбергът бил доста голям значи, няма да стане това. Ама пък искам нещо малко по-мощничко.. Тази операция с главата изглежда доста по-лесна, но колко е ефектът от нея? D16Z6 е 125кс значи нещо средно между 90 и 125, нали? Аз само въпроси имам ;) само от този двигател ли може да се вземе глава или и от някой DOHC ;), трябва ли да се сменя компютъра или чипа; намира ли се глава, колко излиза това в този случай? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Da kaja , che i men me beshe osenila tazi ideia ama mai naistina ne si zaslujava ! Ako iskash po-moshtna , smenia napravo s druga! A kolkoto do devedestte ti konia ako biaha devedese to niama da se oplakvash ot varveneto! Znachi i az sam s D15B2 i kato ia vzeh varveshe kato karburatoren Opel! Da ne kaja po-zle ama ne beshe de ! Ot liubopitstvo si izmerih stotachkata za kolko gi vdiga i beshe nad 12 sek! Kam 13-14 sek! S galoshi na Pirelli nemojeshe da izboksuva na vtora! Ta ako ne si , smeni sveshti(NGK) vazdushen filtar , mahni labirintite do filtara, vij si distributornata kapachka i paleca kak sa, napravi si edna diagnostika t.e. agal na zapalvane na primer , koito okazva mnogo goliamo vlianie, ( pri men beshe s 4 gradusa na dolo) maslo v dvigatelia( az bih kazal MOTUL polusintetika), i si sipvai gorivo TEMPO ( moe mnenie) i pomisli pak dali ti se zanimava s vsichko onova kato ideia! Sega moita sled tezi elementarni operacii, a i si slojih Universalen modifikator v motora, vdiga 100km za 10.5(10.3)sek.!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest neshto

Ами аз като си търсих нова honda търсих търсих ама не намерих имаше една избушена "160 kоня" в Капитолия, кой знае от къде са я откраднали, и накрая си взех тази защото ми писна да търся и да се возя в таксита. Сега тази си върви много добре не се оплаквам, въпреки че 90% от нещата за които си писал не ми говорят много, аз нямам време да се ровя по колата предпочитам да си я карам, а някой на който му е работата да я пипори. Така че като се пооправи времето може да ида до Омбре да я прегледа, тамън е време да се сменят масло и филтър може и друго.Ама съгласи се, че едно е 90 коня, друго е 160, като не може 160 колкото може. Ако е до смяна на глава (това си го представям че е горната част на двигателя), не трябва да е сложно.. И не че съм умрял за повече коне, просто ми е интересно как ще е. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...