CATAHATA 0 #1 Публикувано 22 Януари, 2008 Привет, рядко питам но този път е пълна лудница.Точно почнах да превъзмогвам че парното се загуби и едвам духа топло, а вече стана и проблем самото духане. При изключен двигател върти, но запаля ли и край. СД то мига и то спира. Ако свири все пак СД то в момента в който дам на някоя от степените и спира. Отвоих смених четките всичко наред, поработи малко и пак същата работа настана. Ако някой има и бегло мнение да казва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 22 Януари, 2008 (Редактирано) Така като гледам симптома недостиг на мощност...примерно при включен малко по-лаком консуматор (цд-то) да не стига за навсякъде...да не губиш тоци някъде ? Проследи кабела на акумулатора от къде минава и прегледай да няма някъде контакт с купето и напукана изолация, за за е прескочило късо...шътъл до колкото знам са бая старички, тъй че е възможно някоя изолация да е сдала багажа.p.s. Сега се сетих, че съм чел теми където пишеше за нещо от рода на нагорели контакти...или изгоряли резистори. Степените на по-старичките хонди са със резистори, през които преминава тока...колкото по-малък резистор, толкова повече ток и по-висока степен. Възможно е и резисторите ти да са почти изгоряли...прегледай темите, сигурен съм че има писано ! Малко по-късно тази вечер, или по-възможното утре ще прегледам темите ако не си се оправил да ти намеря къде точно бях гледал. Редактирано 22 Януари, 2008 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CATAHATA 0 #3 Отговорено 22 Януари, 2008 За резисторите ги прегледах-те като се прекъснат и спират въобще, а тук все едно че когато е запалена колата тогава не достига тока.Това за изолация прекъсната много ми се струва по възможно, всички кабели разтръсквах но нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #4 Отговорено 22 Януари, 2008 Ами като си запалил имаш много повече консуматори включени освем единият вентилатор...едно е сигурно - не стига ток, но защо...не се знае. Може и акумулаторът да ти кляка....колко е стар ? Да не би сега във снеговете из тоя студ да се е повредил нещо ...p.s. Одеве докато писах поста си мислех за тая тема, но щом казваш че си го проверил, значи се връщаме на първият вариант... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CATAHATA 0 #5 Отговорено 22 Януари, 2008 Пробвах за недостига на ток- включих вентилатора на 5 хил. оборота но ефекта нулев. Иначе акумулатора е нов. Пали от раз колата. Мисля си СД то нещо да не прави мизерия. Някакво НЕО с какво ли не сложих да дрънка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet #6 Отговорено 22 Януари, 2008 Не очаквах и дявола да кара Хонда ... . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CATAHATA #7 Отговорено 22 Януари, 2008 Хахахакара карааааааа Хонда и е върл фен ама нещо май и "такова" фамилиятаи Сузуки кара но Хондата си е хонда с мотор Д16А9 е от CRX. ама не ще да духа тая пущина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #8 Отговорено 22 Януари, 2008 Пробвай да свалиш CD то и го откачи от мрежата, да нямаш някой голям субвуфър дето ти гълта тока...макар че ако динамото ти е в ред би трябвало да смогне да захрани консуматорите, провери самите клеми на динамото дали контактуват добре, сетих се за още нещо, що не провериш кабелчето дето свързва масата между двигателя и купето. То беше някъде отгоре на двигателя на видимо място до колкото се сещам. Развиваш болчетата, почистваш контактните повърхности с финна шкурка и монтираш пак всичко обратно...пробвай, знае ли човек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CATAHATA 0 #9 Отговорено 23 Януари, 2008 Не би ли трябвало и други неща да се опъват ако се е загубила масата?За суббуфери няма такива екстри-още са си двата говорителя във вратите-колата е работна -няма място за гъзариии :cool: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #10 Отговорено 23 Януари, 2008 (Редактирано) В коша на двигателя имаш една черна кутийка с предпазители - провери тези които са хванати с билченца с кръстата отверка, просто ги притегни. Редактирано 23 Януари, 2008 от joro_bul Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CATAHATA 0 #11 Отговорено 23 Януари, 2008 Странно-цяла нощ като си е почивала колата и сега всичко си работи но не за задълго-Като покарам и спира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CATAHATA #12 Отговорено 23 Януари, 2008 Всичко престегнах, проверих и все си е тая. Обаче когато е силно наклонена надясно-тогава задължително спира. Замислих се да няма нейде извор вътре и да дава накъсо? Май взех филми да си съченявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове