Aleksandyr 17 #1 Публикувано 9 Януари, 2008 (Редактирано) При прогресивно спиране от 160км/ч като намаля вече на 100-90км/ч колата почва да тресе ама яко да тресе ,волана и започва да мърда ,ужасно е!! Гледам накладки имам и май са сменяни скоро ,доста се дебелички ,но ме съмнява да не са много твърди или пък дисковете са калпави и почват да се гънат , като загреят яката.. луфтове по предницата мисля че нямам. А и друг проблем при същата скорост и нагоре ,предния капак започва да мърда много от страната на стъклото и колата доста олеква и си мисля ,че минава много въздух под капака и може да вдигне колата ,едва ли не .. по принцип прелюда е не много тежка кола и на високи скорости ми се струва много не стабилна. Незнам дали е така и при другите, затова питам Редактирано 9 Януари, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #2 Отговорено 9 Януари, 2008 Ако педала ти вибрира значи си за дискове + накладки /заедно/ .За другия проблем не мога да помогна , но със сигурност не трябва да е така ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #3 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) Колега, Прелюда е всичко друго, но не и лека и нестабилна кола. Олекването при висока скорост може да се дължи на нерегулирана предница, разлика в налягането на гумите, проблеми по окачване... Такива неща. Това е кола с уникално поведение на пътя. С моя и със 190 съм се чувствал сигурен и спокоен, а на плавни виражи и завои по магистралата, там където Ситроен-а ми при 120 почва да "олеква", Прелюда си влиза със 150 като по релси.За тресенето - според мен си за нови дискове. И аз го имах този проблем. Донякъде можеш да го решиш с меки, графитни накладки, а ако искаш да стане както трябва - дискове - ОРИГИНАЛНИ! (да, знам че е скъпо )Банлансирай си гумите, изравни им налягането според стикера на вратата, направи реглаж на предницата и "олекването" ти ще изчезне. (освен ако нямаш някакъв по-сериозен проблем с окачването).Може да е и от прекалено меки пружини, или от различни пружини. Така или иначе нещо не ти е наред, защото това определено не е нормално поведение за Прелюд. Редактирано 9 Януари, 2008 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #4 Отговорено 9 Януари, 2008 Амортесиорите ми са BILSTEIN ,а пружините Eibach да забравих да споменя че при поредица от неравности от задницата и най вече от ляво се чува едно много гадно тропане все едно има откачена пластмаса и се удря някъде в купето. Колата е доста ниска и твърда ,за да влезне крик отдолу трябва да се повдигне малко с ръце . Иначе е ужасно стабилна при по ниски скоростори ,но след 160-170 не е същото по магистралата вече преди да се влезни в София след ихтиман по надолнището по тези завой със 160 ми беше доста .. не спокойно. А за дисковете на какви цени са горе долу ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dotzula #5 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) Моят съвет е освен всичко, което е изброил "Димитър Коев", да отидеш на реглаж на преден и заден (ако се прави на прелюд) мост също така. Да ти измерят и диагоналите. Едно от най-ценните качества на Хонда е стабилното поведение на пътя, ако имаш такива сериозни оплаквания, повярвай не са от марката или модела, а от конкретния автомобил и евентуалните проблеми.Започвай да ги отмяташ един по един и ще се убедиш сам!Успех! И полека по пътищата до отстраняване на повредите! Редактирано 9 Януари, 2008 от dotzula Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #6 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) Предните в Бултрако са 290 лв./1бр. (за справка - ментетата са по 200 - 220 за комлект /2бр./) За задните не знам. Но ако ще ги сменяш по-добре си поръчай, през Иво от щатите. Предполагам, ще ти излезе доста по-ефтино.П.С.: Тропането отзад вляво може да се дължи на какво ли не. От тампони, през втулки, изпуснал амортисор..., та чак до инструменти в багажника! Редактирано 9 Януари, 2008 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #7 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) @dotzula : Изобщо не съм и споменал че е от марката ,писах по горе ,че и на мен ми се струва невъзможно. Доста материал изчетох за предлюд и сивик докато си избера един от двата модела. И тепърва имам да се запознавам с тънкостите .. но всичко с времето си @ Димитър Коев: мерси за информацията ,ще изчакам още малко да се стопи снега ,че ледените коловози няма да ми жалят предната броня А също " Иво от щатите" как да го намеря ? Редактирано 9 Януари, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #8 Отговорено 9 Януари, 2008 Хахах... Сори - моя грешка! Иво не е от щатите - от София си е. Имах предвид да си ги поръчаш от щатите чрез Иво. А въпросния е колегата prelude. .::ТОВА::. пък е темата за поръчки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #9 Отговорено 9 Януари, 2008 Аз за моята- 4 ген. 2,2 В-ТЕК, взех от щатите чрез Иво предни дискове и накладки оригинални, общо $150. Транспорта ще ти е проблем обаче, моите ги донесе мой приятел оттам и само почерпих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #10 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) Ще видим ,дано не се стигне до дискове което ме съмнява Но преди това ще проверя всичко друго и имам съмнения за единия амортесиор , тука в Хасково имало стенд .. и аз незнам какво точно за проверка на амортесиори. Там ще видя дано не е прецакан .. че цифрата сигурно ще е шеметна , а и да си намеря пак Bilstein .. сигурно ще е трудно Редактирано 9 Януари, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #11 Отговорено 9 Януари, 2008 И така става ,но е само временно. На аудито съм го правил и след няколко хубави загрявания проблема ,пак е на лице Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARBON 0 #12 Отговорено 9 Януари, 2008 ами пич виж сега като караш барзо и доста често натискаш спирачките те загряват и като се урясаш в някои гиол познаи какво става с метала когато е топъл и си охлоди мигновено-деформира се затова ако не внимаваш каквито и дискове да слагаш няма да устискат а и забравих да ти кажа че ако изправяш диксковете е прапоръчително да смениш и наккладките моя френд си сложи меки накладки еко искаш ще го питам каква марка беха и ще ти пиша маркови беха ама не си спомням в момента но излезнаха спулочливи кам 40-50 лв беха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uko 0 #13 Отговорено 10 Януари, 2008 Същия проблем го имах и аз с тресенето при яко спиране и нестабилност при висока скорост и се оказа износен преден долен шарнир. Иначе като се замислиш може и да е от криви дискове но как от криви дискове ще се понижи устйчивоста? Като си смених шарнира тресенето при спиране изчезна и устойчивоста се въстанови, помисли по въ проса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #14 Отговорено 21 Януари, 2008 Днеска бях на стенд .доста разминаване имаше сега всичко е ОК. Пича дето бачка на стенда вика е тва е .. само японските коли могат да се нагласят като по учебник . Като видя отзад окачването и се хвана за главата също и аз. Вика с японските коли можем само да си настройваме стендовете да показват вярно . Тресенето май ми е от накладките много са твърди. А и дисковете са по изтъняли. Човека провери всичко нямаше никакви проблеми с тампоните. Сега малко и ми олекна волана. Все още си остава обаче това хлопане ама не точно хлопане ми не намирам дума за този шум... незнам как да го обясня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #15 Отговорено 21 Януари, 2008 забрави тресенето да ти е от накладките... От дисковете - ДАот окачването или разбалансирани гуми - ДАно от накладките - НЕТова че колата ти е нестабилна на висока, но не и на ниска скорост, както и странния шум който не можеш да опишеш ме навеждат на мисълта, че амортесьорите са ти прекалено меки за пружините... или че просто са изпуснали. Да прочетох ти мнението за пружините и амортесьорите по-горе и продължавам да мисля това което ти казах. Отиди на стенд. Там ще си покаже дали амортесьорите успяват да удържат пружините. Ако можеш да ми кажеш твърдостта на пружините, би било от полза, но силно ме съмнява.Ако проблемът със странната вибрация е свързан с амортесьор-пружина, то обикновено сценарият е следния: караш по сравнително равен път. минаваш през лека неравност. Много е добре ако си в лек завой и минеш през неравността с едно колело. Неравност не дупка. Та минаваш си през неравността, чува се едно ТУП и около половин секунда имаш чувството че предницата или садницата вибрират. Знаеш че неравността отдавна е минала, ама чувството за вибрация си седи и колата е нестабилна. Веднага след това, колата отново застава на гладкия път и всичко е ОК. Ако това опоисание съвпада с това което си наблюдавал, значи съм прав, ако не, рови по шарнири, спирачни апарати и т.н.За дисковете. Ако наистина за $150 можеш да вземеш оригиналдъ, направо не знам защо не го правиш. А докато го направиш, бих ти препоръчал да се образоваш малко на тема дискове, накладки и вибрациите, които обикновено НЕ са от криви дискове.с образоването можеш да започнеш от тук: http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #16 Отговорено 21 Януари, 2008 Преди малко я пробвах значителна разлика вече при високи скорости няма проблем колата е залепена , амортесиорите ги проверих на стенд миналата седмица ,прединте са на 66-68% ,а задните на 84-85%. А за накладките ме съмняват защото са много твърди ,немогат да почернят джантите и от там смятам че вдигат много температура и тогава дисковете се гънат и затова почват вибрацийте. Иначе когато са хладни дисковете не тресат изобщо. А това за неравността ,мм не ,няма такива вибраций каквито описваш. Може би някъде нещо дрънчи в багажника или пък има някоя пластмаса откачена. Ще сваля всичко от багажника и ще проверя дали не е от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове