vartan 9 #1 Публикувано 7 Януари, 2008 Здравейте колеги от събота когато бяха големите студове като запалих колата към 1 часа през ноща и неискаше да ратботи обортомера но след 10 минути се оправи и почна да работи.Обаче днес като запалих забелязах че първия път не ми светна лампата за маслото и пак неми работеше обортомера така цял ден днес като карах колата.Преди няколко дена забелязах , че фаровете като ги включа когато е студено фаровете нещо пресвяткат , в смисъл за 1 секунда светят по-слабо.Ако някой колега знае да каже как да го оправя обортомера.С нов акомулатор съм (на 2-3 месеца е) , свещите също са ок NGK на 10 000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #2 Отговорено 7 Януари, 2008 Колата е сивик 5 генерация д15б2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 7 Януари, 2008 ковти маса. Някъде имаш влага и ти се губи масата на оборотомера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 7 Януари, 2008 Някъде не прави добре контакт,прегледай таблото и по точно буксите които влизат в него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #5 Отговорено 7 Януари, 2008 ковти маса. Някъде имаш влага и ти се губи масата на оборотомераАко след няколко дена изсъхне ще се оправили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #6 Отговорено 7 Януари, 2008 здравеи имах такъв проблем оказа се 1-во лоша маса на двигателя и 2-ро някои да замери как ти зарежда генератора.Дано съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vartan #7 Отговорено 7 Януари, 2008 здравеи имах такъв проблем оказа се 1-во лоша маса на двигателя и 2-ро някои да замери как ти зарежда генератора.Дано съм бил полезен Масата как да я проверя и каде се намира.Генератора като се замери каква стойност трябва да показва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 7 Януари, 2008 масата на двигателя е един дебел кабел вързан някъде за главата и купето на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #9 Отговорено 8 Януари, 2008 масата на двигателя е един дебел кабел вързан някъде за главата и купето на колатаДа знам го този кабел но какво да го правя , как да проверя да ли е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #10 Отговорено 8 Януари, 2008 Напръскай го обилно с WD40... ако е клеясал или ръждясал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #11 Отговорено 8 Януари, 2008 Aко е клеясало и ръждясало и искаш да го направиш като хората ще трябва да го развиеш . След това с шкурка да изтършеж мизерията . После ако искаш пръскай с WD40 , то уж предотвратява от повторна поява на ръжда.Иначе можеш да провериш дали работи с мултицет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #12 Отговорено 8 Януари, 2008 Ако върви на обратно се е обърнал някой полюс... отвори таблото, 10мин. време е... почисти хубави и свържи наново свръзките там. Датчика за оборотите може да подава грешен сигнал. Къде е той не знам, другите по-опитни да казват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #13 Отговорено 8 Януари, 2008 Maй ще трябва да отвориш таблото да й помогнеш с пръстче да се върне където трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vartan #14 Отговорено 9 Януари, 2008 (Редактирано) Колеги ето тука се запънах и неможаш да махна това . Ако може някой от колегите които са си сваляли таблото да помогне . Редактирано 9 Януари, 2008 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 9 Януари, 2008 Разви ли всичките винтове ? За да стигнеш до единия махаш бутона за аварийните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #16 Отговорено 9 Януари, 2008 Разви ли всичките винтове ? За да стигнеш до единия махаш бутона за аварийнитеДа колега , развих двата горе над километража и единя зад копчето на аварийните.Но след това немога да махна тази голямата пласмаса.При часовника над него неиска да по мръдне колкото и да го напъвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 9 Януари, 2008 Мисля ,че първо изваждаш леко долната част и после пробваш отгоре да излезе .Карам по памет в момента понеже го разглабях отдавна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #18 Отговорено 9 Януари, 2008 Мисля ,че първо изваждаш леко долната част и после пробваш отгоре да излезе .Карам по памет в момента понеже го разглабях отдавна Часовника с голямото парче пласмаса ли се маха или остава на таблото . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #19 Отговорено 9 Януари, 2008 Часовника си остава на пластмасата, само му откачаш буксата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове