Jump to content
vl77

Покупка на нов Accord

Recommended Posts

Здравейте,

 

От доста време проучвам различните видове марки коли т.к. се каня да си купя нов автомобил.

 

След доста четене по форумите, сравнение, и т.н. ограничих избора си до две марки коли.

 

Хонда Акорд или Пежо 407.

 

В момента карам Пежо 406 HDi 2002г. и се чудя дали да сменя марката и съответнo да мина от дизел на бензин.

 

 

По отношение на бензиновите двигатели:

 

Днес посетих БУЛТРАКО и разгледах един Акорд SE бензин 2.0 (специална версия 47000 лв.) - 5 скорости 150 к.с.

 

За сравнение Пежо 407 2.2 бензин Premium е също толкова пари. - 6 скорости 163 к.с.

 

 

По отношение на дизеловите двигатели:

 

Акорд 2.2 дизел SE - 51 000 лв - 140 к.с. / 340 nm

 

Пежо 2.2. Hdi premium - 53 000 лв - bитурбо 170 к.с. / 380 nm

 

 

Ще се радвам ако може да ми помогнете на следните въпроси:

 

1. Наистина ли са толкова добри, здрави и надеждни Хондите както пише по форумите и по тестовете?

 

2. Офисът на БУЛТРАКО ми се видя малко невзрачен в сравнение с тези на останалите марки. Предполагам това е

 

свързано и с обема ка продажбите в БГ (според статистика тези на Хонда се увеличават). Това отразява ли се на

 

подръжката, гаранцията, резеврните части, чакането и т.н.?

 

3. Кой двигател да избера на Хонда - бензин 2.0 или дизел 2.2

 

разликата в цената е 4000 лв., които ако се разсрочат за 5 години излизат 67 лв./месец повече.

 

Вярно е че ползата от Дизел в такъв случай се усеща след 150-200х километра.

 

4. В Япония ли са правени - днес човека ми показа VIN-а който започваша с J...

 

 

Междудругото тези от Пежо доста са се "наяли" явно и отношението към клиента е станало арогантно

 

Гаранцията на Пежо е 2 години ?!

 

Очаквам вашите мнения, съвети, препоръки и дали някой е купил от Акорди на промоцията

 

Шефът на сервиза БУЛТРАКО ми се струва "стар" ком кадър, но симпатичен и склонен на преговори - дано не е само първоначално впечатление.

 

Имате ли отзиви за Пловдив, Варна?

 

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,За много години на всички.мое лично мнение, може и пристрасното такова, е изборът ти на Хондата преди този на Пежото.по втория въпрос -макар и незапознат достатъчно бих избрал дизела. Имал съм досег до подобна кола Акорд 2002-03 година преди време в Италия...за няма и 2 дгодини и бяха навъртели 158к километра.Поразпитах собственика за когото работех.. Нищо.Абсолютно нищо неи беше правено.А колицата се караше доста некадърно и "мърляшки" де имаше охладителна течност , каде на някоя бензиностанция побираше 1,5-2 литра масло... както и да е .Нямах възможност да я покарам тай като нямах книжка тогава но в не-малкия си престой в нея .... колата несе даваше по магистралата. Макар и комби .. мн ми харесваше, до деня в който жабара немина на заден през нея с тир-а си...но както и да е .. лично мнение.. Няма да сбъркашПоздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, едва ли ще намериш някой в този форум който да защити пежото, аз ще ти дам само един пример.Имам приятел който БЕШЕ фен на германските коли, когато от фирмата му дадоха кард бланш(т.е. около 75 000) да си избере служебна кола той много се чудеше дали да не е Пасат, аз му препоръчах ако може да пробва новия Акорд. Така и направи, незнам как си издества, но от бултрако му го дадоха да го покара около 2 седмици пробно, но го направи и в момента се вози на Акорд 2006 с дизеловия двигател, не слиза от него и изобщо не съжалява за избора си, а беше фен на концерна на фолгсваген. Относно здравината, само ще ти кажа че въпросния ми приятел поради небрежност или заетост не беше сменял маслото около 40 000, отнесе голяма кавга в сервиза, без малко да му отпадне гаранцията, но на Акорда му няма нищо, в момента е близо 200 000.Дано съм внесъл малко светлина в твоя избор, успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

За пежото ще ме прощаваш ама има си една там приказка :) За спагетите и за френската любов. Мога да кажа за французойчетата че като за начало не за БГ пътищата (то никоя кола не е) но те са най-меки.В Бултрако няколко неща тръгват вече на добре за офиса, те в момента строят нов ако не се лъжа 4 етажен комплекса, а се опитват да повишат и качеството на обслужването, до колко успешно това е друга тема. За хондата и специално за акорда, на който си се спрял е изключителен автомобил от към изработка и издържливост, мой познат кара вече 6-та година само акорди последният му е на 6 месеца и казва че повече няма да кара друга кола (последната му кола преди акорда беше Е-класа).Като и той самият кара малко по агресивно само джанти е кривил по окачването всичко изържа и в БГ условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vl77

Благодаря за отзивите.А имате ли впепачетления от 2.0 бензиновия двигател - 155 к.с.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела на Акорда беше първия дизел, развит самостоятелно от Хонда и сложен в новия Акорд от 2004 година. Спечели приза най-добър двигател на 2004.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата едва ли някой в тоз форум ще те накара да избереш пежото ;) ;) ;) Ако питаш мен направи един тест драив и на двата автомобила и реши сам!!!P.S Какво ли ще кажат в пежо форума на същата тема???Успех и дано направиш правилния избор :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама мой приятели имат пежо 407.Единият има дизел 2.0 HDI,а другият 2.0i 16V. бензин.Дизела е много спънат,бензина по добре върви.Единственото готино,което е в тая кола е возията и че е супер стабилна.Аз лично не съм много впачатлен от тая марка.А за хонда акорд просто няма какво да си говорим не че съм пристрастен,но това си е самата истина.Хондата е сто пъти по здрава от пежото,повече ще ти върви.Аз ти гарантирам че ако се качиш на хонда повече няма да слезнеш,ще разбереш за какво ти говориме всички тук.Но ти си решаваш,дано да вземеш правилното решение.Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са митове това по форумите и класациите ..... така си е . Аз пежо не съм карал , но съм карал ситроен ... който любимото му място е в сервиза :)Искам да добавя нещо друго . Далеч здравината не е най-доброто качество на Хонда . Това е кефът от каране ! Всичко е направено така , че не е нужно да се свиква с "неудобствата" . Колата е лесна за каране и те кара с всеки изминал ден да си благодариш и да преоткриваш колко добър избор си направил ! Напълно съм искрен ! п.с. а ситроена беше доста по-висок клас , по-мощен и с повече екстри от хондата ми :) .... и само 2 години по-стар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай Акорда дизел и хи4 не се замисляй,ако се 4удиш върви на тест драйв. После съм сигурен,4е няма да се 4удиш. Аз сам впе4атлен страхотно от дизела на хонда и най-вероятно следващата ми кола ще е 2.2ctdi

Редактирано от shkarcheto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колеги.

 

Днес ходих да гледам пак Хондите в Бултрако.

 

Едно нещо само не разбрах

 

За версията Sport SE - пише спортно окачване, същото това нещо във Хонда Варна пише че струва 1692 лв.

 

Днес човека в сервиза ми каза че нямало никаква разлика в окачването на Comfort версия спрямо Sport

 

като изключим 17 инчовите алум. джанти.

 

Някой от Вас запознат ли е с това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shkarcheto

Благодаря за инфото колеги.

 

Днес ходих да гледам пак Хондите в Бултрако.

 

Едно нещо само не разбрах

 

За версията Sport SE - пише спортно окачване, същото това нещо във Хонда Варна пише че струва 1692 лв.

 

Днес човека в сервиза ми каза че нямало никаква разлика в окачването на Comfort версия спрямо Sport

 

като изключим 17 инчовите алум. джанти.

 

Някой от Вас запознат ли е с това?

Абсолютно е вярно което са ти казали и за спорт комфорт и ексклузив ока4ванвто е еднакво,само с доплащане се поставя спортно ока4ване. Като ходи във Варненския офис не ти ли хареса 2.4Тайп-С на Акорда. Ако имаш пари вземи си нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат версията Sport Special Edition е наистина със спортно окачване, което стандартно е опция за останалите модификации.

"L’Accord Sport 30th Anniversary* comprend:

-Une calandre avant chromée anthracite

-Des poignées de portes chromées anthracite

-Des glaces de phares et d’antibrouillards anthracite

-Des jantes aluminium 17 pouces anthracite

-Des suspensions sport

-Plaquage façon carbone sur la console centrale

-Système audio Premium 8 haut parleurs avec changeur 6 CD"

 

 

Аз лично съм се насочил към 2.0 бензиновия вариант, но след няколкото ми опита да получа адекватна цена в България реших да си я поръчам от съседните нам държави :rolleyes: смятай сам - цената за този вариант на Accord e 17500 EUR без ДДС... а в БГ ми искат 48100 лв. с ДДС....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е как се прави 4-ри етажна сграда с малко продажби :blink:пежото е добро ... като за пежо ... нищо против марката - даже е една от добрите френски :rolleyes: , но май беше написал че искаш да си купуваш кола ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vl77

е как се прави 4-ри етажна сграда с малко продажби :)пежото е добро ... като за пежо ... нищо против марката - даже е една от добрите френски :) , но май беше написал че искаш да си купуваш кола ...

Значи Sport SE - специалната версия на 47 100 Ллв. бензин има включено спортно окачване, което иначе се доплаща при комфорт версията.И какво означава спортно окачване - усилени амортисьори, големи гуми, управление, спирачки или нещо друго?Междудругото като се замисля Sport SE бензин се доближава до цената на SPORT дизел, като изключим споменатото "спортно окачване"?Някой знае ли от Вас дали през 2008г ще пускат новия акорд в БГ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Aми новият акорд е пуснат , но тук още го няма . Иначе за окачването предполагам , че спортният вариант ще включва по-твърди пружини с други амортесьори ... вероятно е да е но-нисък . За мен това е спортно окачване , пък дали е така не гарантирам . Ако си свикнал колата да вози като лодка и това ти харесва -> едва ли ще ти допадне спортно окачване :) Там идеята е стабилност , не комфорт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vl77

Днес тествах Акорд 2.4 бензин автоматик и 2.2 дизел.Трябва да си призная че дизъл вървеше доста по-бързо от бензина, а може би защото бензина 2.4 беше автоматик.Остава ми само да пробвам 2.0 бензин с механични скорости да видя как е.340 N.M. на дизела да доста високи и колата може да се включи на 6 от 80 км/ч и да набере доста добреИсках да попитам някой от Вас кара ли 2.0 I-VTEC да каже как е като ускорение и гъвкавост на двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал да изчакаш до пролетта...тогава излиза новия модел, проверявал съм в Бултрако....Дизела ще е около 160 коня, още не се знае със сигурност, също с доста виско за класа си и обема (отново 2.2) въртящ момент, като най - скъпата версия ще е под 70000лв...(топ изпълнение). Надявам се да направиш правилния избор и да купиш Хонда, каквато и да е тя :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Колега, единствено Ледженда е по бърз и пъргав от 2,4 било то и автоматик.Може би не си свикнал с автомата и затова си останал с грешна представа.Да не говорим, че при него има и Типтроник където "изцеждането" на скорости е пълноценно и става по-бързо отколкото при ръчните.Двигателят ( 2.4) според мен е много добър, постигал съм разход от 8,2 извънгардско и съм качвал до 11 пак извън града.Всичко зависи в какво настроение си и как ти се кара.Мисля, че разликата в цените не е много голяма за да си позволиш по-големият, а не да вземеш двулитровия и след време да се чудиш как да вдигнеш мощността.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...