djiga 0 #1 Публикувано 4 Януари, 2008 Някой знае ли какво е код за грешка 7 на D15B2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #2 Отговорено 4 Януари, 2008 ТПС - датчик за положението на дроселовата клапа... намира се на дросела: от едната страна е жилото, а от другата е датчика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #3 Отговорено 4 Януари, 2008 Подлежи ли на ремонт или направо се сменя с нов?Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 4 Януари, 2008 понякога се пълни с бензин и обикновено това му е края. Освен това трудно се демонтира, така че май ще ти е най-лесно и евтино да си купиш цял дросел за д15б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #5 Отговорено 4 Януари, 2008 И ако разбера че това е станало от добавката която сложих за почистване на инжекторите,ще я изпия на екс Мерси много 1net Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #6 Отговорено 4 Януари, 2008 до TPS-a бензин не стига, така че не я пий поне за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #7 Отговорено 4 Януари, 2008 Започвам с разглобяването.Цяла вечер каква ми е работата.Може да стане с вътрешно почистване.После ще споделя какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #8 Отговорено 6 Януари, 2008 И ако е изключен как да го включа?Извадих го,почистих го и гледам че при монтажа трябва да се замери волтажа между зеления и червения кабел.При запален двигател на оборот колко волта трябва да показва??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest djiga #9 Отговорено 7 Януари, 2008 Някой може ли да ме светне как се настройва ТПС - датчик за положението на дроселовата клапа??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #10 Отговорено 7 Януари, 2008 цветовете не ги знам, но взимаш една игла и мултицет, слагаш минуса на мултицета на маса и мериш 3-те кабела.Двата крайни са 0 и 5Волта ( земя и захранване) Средния при затворен дросел трябва да дава около 0.5Волта. Ако датчикът може да се върти около оста си и да се настройва, слагаш го на 0.48 Волта или на минимума ако не може да слезе толкова на долу и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #11 Отговорено 8 Януари, 2008 Таз мойта кола откачи.Сега ми дава "16 Fuel injectors".А не може да съм ги объркал(седем къси с едно дълго и шест къси)Четири пъти проверих!!Ще разглобявам дюзи сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове