Ashes 3 #1 Публикувано 27 Декември, 2007 Значи, проблема е, че днес имах малко работа и се наложи да повися в задръстванията . След около половин час, датчика ми за темп. на водата изведнъж се "вдигна", почти догоре! Спрях колата, постоя около пет минути и като запалих си беше в нормата и след около още пет минути, пак отиде в червеното ! Пак спрях и изчаках около двадесетина минути, запалих, минах по-същия маршрут, като я и посръчках, колата въобще не загря , през цялото време си беше в норма... Такова нещо, не ми се е случвало ... Имам антифриз, масло, всичко си е нормално, а загря, а и преди това си менеше оборотите, около пет минути и после спря! Направо, нямам думи! Някой, ако има идеи, да споделя, че бая се ошашках ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 27 Декември, 2007 скапан термостат или датчик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 27 Декември, 2007 И Аз бих се изпотил. Залагам на пресечен антифриз(той и без това трябва да се смена на 2 год.), като се пресече става на една гадна слуз, като желе което плува по тръбите. Що не промиеш системата (особенно радиатора)с един маркуч като източиш антифриза и да налееш нов. Пробваш я след това и ако стане пак същият номер да търсиш повредата другаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #4 Отговорено 27 Декември, 2007 Ами на едно място загрява щото няма какво да обдухва радиатора . Би трябвало да ти се включи перката в този случай .Така че моят съвет е да си провериш дали ти бачка перката ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #5 Отговорено 27 Декември, 2007 И перката проверих, само че след второто палене, като не загря. Не въртеше и си мисля, дали не може да е от бушон или нещо такова ? На първото спиране, датчика показваше, че е загряла. На двигателя, нито звука се беше променил, нито се чуваше нещо друго! А и ако наистина беше загряла, защо, само след двайсетина минути, по-същия маршрут не загря??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #6 Отговорено 27 Декември, 2007 И перката проверих, само че след второто палене, като не загря. Не въртеше и си мисля, дали не може да е от бушон или нещо такова ? На първото спиране, датчика показваше, че е загряла. На двигателя, нито звука се беше променил, нито се чуваше нещо друго! А и ако наистина беше загряла, защо, само след двайсетина минути, по-същия маршрут не загря???Aми ти бушоните лесно можеш да ги провериш , също така има едно реле в кутията с бушони под капака . Те са 2 или 3 реленца еднакви , но на самото си пише radiator fan relay или нещо такова. За да го провериш дали работи трябва като подадеш 12V на 2 от пинчетата другите 2 да дадат късо и да се чуе цък . Имаше и други стъпки да провериш дали работи перката , ама не помня вече . За начало провери бушони , релето и самата перка дали върти като й подадеш директно 12 волта. Също така провери все пак със сигурност дали изобщо имаш проблем . Задръж колата на място на 3000 оборота докато не се включи перката или докато не мине стрелката над средата . Препоръчително е да не го правиш в студа по обясними причини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #7 Отговорено 27 Декември, 2007 перката се включва на средата наскалата на стрелката-щом се вдигнала догоре стрелката значи не включва перката и това може да е проблема-провери датчика който включва перката и дали перката работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #8 Отговорено 27 Декември, 2007 Благодаря, за отговорите ! Утре се мятам, че без кола не може! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #9 Отговорено 27 Декември, 2007 Надявай се да не си прецакал главата или да си изпекъл сегментите,само това ще ти кажа,след тази случка редовно си проверявай нивото на маслото,както и гледай дали ти пълни преливника с антифриз...тогава ще си за гарнитура глава в най-лошия случай,може и да ти се е разминало но превантивно си ги следи тези неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове