Jump to content

Recommended Posts

Значи, проблема е, че днес имах малко работа и се наложи да повися в задръстванията ;) . След около половин час, датчика ми за темп. на водата изведнъж се "вдигна", почти догоре! Спрях колата, постоя около пет минути и като запалих си беше в нормата и след около още пет минути, пак отиде в червеното ;) ! Пак спрях и изчаках около двадесетина минути, запалих, минах по-същия маршрут, като я и посръчках, колата въобще не загря :P , през цялото време си беше в норма... Такова нещо, не ми се е случвало :P ... Имам антифриз, масло, всичко си е нормално, а загря, а и преди това си менеше оборотите, около пет минути и после спря! Направо, нямам думи! Някой, ако има идеи, да споделя, че бая се ошашках ;) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Аз бих се изпотил. Залагам на пресечен антифриз(той и без това трябва да се смена на 2 год.), като се пресече става на една гадна слуз, като желе което плува по тръбите. Що не промиеш системата (особенно радиатора)с един маркуч като източиш антифриза и да налееш нов. Пробваш я след това и ако стане пак същият номер да търсиш повредата другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на едно място загрява щото няма какво да обдухва радиатора . Би трябвало да ти се включи перката в този случай .Така че моят съвет е да си провериш дали ти бачка перката !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И перката проверих, само че след второто палене, като не загря. Не въртеше и си мисля, дали не може да е от бушон или нещо такова :) ? На първото спиране, датчика показваше, че е загряла. На двигателя, нито звука се беше променил, нито се чуваше нещо друго! А и ако наистина беше загряла, защо, само след двайсетина минути, по-същия маршрут не загря???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И перката проверих, само че след второто палене, като не загря. Не въртеше и си мисля, дали не може да е от бушон или нещо такова :) ? На първото спиране, датчика показваше, че е загряла. На двигателя, нито звука се беше променил, нито се чуваше нещо друго! А и ако наистина беше загряла, защо, само след двайсетина минути, по-същия маршрут не загря???

Aми ти бушоните лесно можеш да ги провериш , също така има едно реле в кутията с бушони под капака . Те са 2 или 3 реленца еднакви , но на самото си пише radiator fan relay или нещо такова. За да го провериш дали работи трябва като подадеш 12V на 2 от пинчетата другите 2 да дадат късо и да се чуе цък . Имаше и други стъпки да провериш дали работи перката , ама не помня вече . За начало провери бушони , релето и самата перка дали върти като й подадеш директно 12 волта. Също така провери все пак със сигурност дали изобщо имаш проблем . Задръж колата на място на 3000 оборота докато не се включи перката или докато не мине стрелката над средата . Препоръчително е да не го правиш в студа по обясними причини :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

перката се включва на средата наскалата на стрелката-щом се вдигнала догоре стрелката значи не включва перката и това може да е проблема-провери датчика който включва перката и дали перката работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за отговорите :) ! Утре се мятам, че без кола не може!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявай се да не си прецакал главата или да си изпекъл сегментите,само това ще ти кажа,след тази случка редовно си проверявай нивото на маслото,както и гледай дали ти пълни преливника с антифриз...тогава ще си за гарнитура глава в най-лошия случай,може и да ти се е разминало но превантивно си ги следи тези неща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...