Guest mba #1 Публикувано 10 Януари, 2005 знаете ли, че триумф 1978 е с двигател на прелюд 1977-1978 с два карбуратора, четири врати и предницата му е като на прелюда. ще го възстановяваме целия. супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #2 Отговорено 10 Януари, 2005 Да не става дума за Triumph Acclaim (като този ТУК) - това си е Сивик 2-а генерация Седан "Ballade", няма нищо общо с Прелюд Това е първата "рожба" която се ражда от дружбата на Хонда с Англичаните от "Бритиш Лейланд", продължаваща чак до средата на 90-те години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #3 Отговорено 11 Януари, 2005 Тъкмо се чудех в каква тема да пусна снимките на едно такова животно, на което попаднах във Варна съвсем случайно и много ме озадачи. Ето: И отвътре беше нагласена много добре, но заради тъмните стъкла не успях да снимам нищо виждащо се. Но иначе беше в страхотно състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #4 Отговорено 11 Януари, 2005 Кефя се на такива маняци колега Да карат коли от преди толкова години и супер запазени и много излъскани Понякога по такива Хондички се зазяпвам повече от колкото по някоя чисто нова от последните модели Браво на пича дето я кара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest delineator #5 Отговорено 11 Януари, 2005 Леле, тая Хонда ми взе акъла Пича е невероятен фен Аз лично не бях чувал за тоя модел. Особено ме изуми предната емблема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest frisko #6 Отговорено 11 Януари, 2005 Еееех навявайте ми спомени Пьрвата рожба от рода хонда дошла в нашто семейство беше такава- само предната емблема си беше нормалнаМога да кажа с чиста сьвест- железен автомобил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #7 Отговорено 11 Януари, 2005 Всеки ден я гледам тази красавица като отивам на работа.Невероятно запазена.Явно наистина е голям маниак собственика и. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen #8 Отговорено 11 Януари, 2005 невероятна е Офф,дано е на някой пенсионер и да я продава,ако чуеш нещо такова - свиркай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #9 Отговорено 11 Януари, 2005 Acclaim-a по принцип е най-НЕобичаният от истинските феновете на Триумф модел, по простата причина че това НЕ Е никакъв Триумф, а си е чисто и просто ХОНДА Сивик с емблема на Триумф. С този модел (ако не се лъжа) се слага и КРАЯТ на самата марка като цяло Преустановява се производството на автомобили с марка Триумф.Иначе спор няма - бялата е много лъскава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #10 Отговорено 11 Януари, 2005 невероятна е Офф,дано е на някой пенсионер и да я продава,ако чуеш нещо такова - свиркай Ами ще трябва да те разочаровам защото виждам едно момче около 30 годишно да я кара.Не го познавам но ако го видя пак ще го заговоря и ще попитам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest martyhonda #11 Отговорено 11 Януари, 2005 И Тук в Стара Загора има 2 такива и една хе4бек(HONDI)! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mba #12 Отговорено 12 Януари, 2005 да именно за това става дума.с два карбуратора и двг от прелюд обаче.малко и е скапана скоростната кутия ама ще я оправиме.жестока е нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iltcho #13 Отговорено 13 Януари, 2005 Момчета, съвсем скоро се ровех в нет-а и попаднах на една обява за продажба на СИВИК. Колата поразително прилича на тази, с два карбуратра е, но е с повредена скоростна кутия. От собственика разбрах (по негови думи двигателя е 1.3 с два карбуратора) че до последно е била в движение. Много ми се искаше тази легенда, а сега след като горе-долу разбрах какво е - ище повече. Някой ако знае къде мога да намеря скорости - да казва за да я купувам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bateto_vn 0 #14 Отговорено 24 Септември, 2009 колеги, карам Triumph-а, които внесох 7-годишен от Италия(тогава изглеждаше доста по различно), вече 18 години . Предполагам, повечето от Вас занаят, че той е първият резултат от "английската връзка" на Хонда, а базовият модел е Ballade. Във Форума попаднах на множество компететни писания по въпроса, което е поредно доказателство за нивото на Хонда-феновете . Благодаря на VICTOR, който преди няколко години е качил снимки на колата ми и на всички, изказали се ласкаво за нея. Acclaim-а е в движение, без забележки по двигател и ходова част, а за възвращане вида от снимките му е необходима малко козметика Големият ми проблем е, че не мога да намеря предно стъкло. Моля, помогнете - например, ако знаете за спряна от движение кола, която може да се продава за части или оставено такова купе в автоморга, или друго...Моите търсения по морги, за сега, са без резултат; от Кобра са безпомощни; стъклата на Сивик от този период не стават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #15 Отговорено 24 Септември, 2009 Стискам палци да намериш,но стъклото трябва да е точно за триумф аклейм,така ли?от сивик балад не стават? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #16 Отговорено 24 Септември, 2009 ЕВАЛА за постоянството човечеДано намериш стъкло.Възхищавам се на хора като теб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #17 Отговорено 24 Септември, 2009 (Редактирано) От такъв Прелюд няма ли да стане? Предполагам по лесно ше се намери от триумфа. П.С. Офф виждал съм преди такъв триумф или сивик, като на момчето, само че червен в Бургас преди години пред блока в които живеех ама едва ли се подвизава още в района. Редактирано 24 Септември, 2009 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bateto_vn 0 #18 Отговорено 24 Септември, 2009 Стискам палци да намериш,но стъклото трябва да е точно за триумф аклейм,така ли?от сивик балад не стават? от хонда ballade би трябвало да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове