krasio 0 #1 Публикувано 26 Декември, 2007 (Редактирано) та каво се получава .Датчика ми за температурата нещо отказа , няма никакви показания на таблото , самия датчик които е на двигателя мисля че е здрав , защото му мерих съпротивлението и при студена кола ми дава голямо съпротивление , а при загряла кола ми дава доста по малко съпротивление , но днес забелязах че не само не показва нищо на таблото , но и като е загряла колата , когато дам контакт , стрелката се жръща ощте назад ,демек още под нулата , малко , но забележимо , а като изключа контакта се премества в първоначално състояние , т.е. отклонява се малко нагоре.Значи май - май показва в обратна посока .А има само един кабел от датчика до таблото , защото си викам да не би да се е обърнал поляритета "+ " "-" , но няма логика , след като е един кабел.Та това ми е проблема засега. Ако някои може да ми помогне ще съм много благодарен.пп Колата е Accord 97godina Редактирано 26 Декември, 2007 от krasio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #2 Отговорено 26 Декември, 2007 по принцип този кабел трябва да ти е"+"!100% трябва да има и минусов кабел някаде!може би тои да не контактува!поразгледаи внимателно за такав,или виж масата която е от главата или скоростната кутия кам купето,вьзможно е да не контактува някаде!но не сам много сигурен дали тези маси имат не6то об6то сас дат4ика!но все пак пробваи!весели празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #3 Отговорено 26 Декември, 2007 По скоро проблема ти е в самото табло,датчика взима маса от двигателя щом е с един кабел и я пуска променливо към таблото,така че най-добре си разглоби малко таблото и може и да откриеш проблема,и наи-важното което трябва да направиш е да поместиш стрелката с пръст внимателно в посоката на показания (на часовниковата стрелка) и може да усетиш едно леко прескачане,така се оправят уредчетата на пасат 3,(аз нали във волксваген бачкам та да не се чудиш ) така че опитай тоя вариант,ако уредчето е с биметал както при vw и много други коли е твърде вероятно да е такъв проблема,а другия вариант е ако свалиш таблото да прозвъниш кабела от буксата на датчика до буксата на таблото да не би по трасето да има проблем,и чукни но за малко една чиста маса на буксата за датчика и гледай дали тръгва,дано съм ти бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #4 Отговорено 26 Декември, 2007 Но пропуснах да кажа...ако буксата на датчика е с 2 пина,значи си провери с мултицета дали на едното от двете имаш чиста маса,по принцип така трябва да е,ако е наред тази маса мериш на волтаж към другото краче дали идват към....около 10 волта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasio 0 #5 Отговорено 26 Декември, 2007 (Редактирано) Значи , откачих буксата която свързва датчика на двигателя с този на таблото , и дадох къма маса кабела който отива за таблото и стрелката ми се отклони в най-крайно положение , все едно е загряла до максимума , но без разглабяне на таблото няма да мине май.Благодаря за съветите , 6те се позанимавам малко утре. Весели празници на всички. Редактирано 26 Декември, 2007 от krasio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vulgar display of power #6 Отговорено 27 Декември, 2007 Както казах ако буксата е с 2 пина значи ти се губи масата която влиза в датчика или самия датчик е за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolcho 0 #7 Отговорено 27 Декември, 2007 (Редактирано) Значи , откачих буксата която свързва датчика на двигателя с този на таблото , и дадох къма маса кабела който отива за таблото и стрелката ми се отклони в най-крайно положение , все едно е загряла до максимума , но без разглабяне на таблото няма да мине май.Благодаря за съветите , 6те се позанимавам малко утре. Весели празници на всички.Колега пробата която си направил само доказва че уреда на таблото работи правилно защото ти си подал директно маса, а датчика на двигателя променя показанията на уреда като масата минава през променливото съпротивление което е вътре в него, така че проблема би трябвало да е от датчика. Редактирано 27 Декември, 2007 от Nikolcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #8 Отговорено 27 Декември, 2007 Колега пробата която си направил само доказва че уреда на таблото работи правилно защото ти си подал директно маса, а датчика на двигателя променя показанията на уреда като масата минава през променливото съпротивление което е вътре в него, така че проблема би трябвало да е от датчика. Провери колко трябва да е съпротивлението на термистора според мануала за твоят двигател. Ти си мерил на студено и топло и си видял че са различни (има някаква надежда датчика да е здрав), но колко точно трябва да е -> само Honda знае Относно мистериозното показване на "отрицателна температура" единственото което се сещам различно от механична повреда в измервателната система е разхлабена маса както колегите по горе споменаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #9 Отговорено 27 Декември, 2007 виж да не ти е клеясал или скъсан кабела дето замасява двигателя с купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasio 0 #10 Отговорено 27 Декември, 2007 почовърках тук там и маи ще се окаже самия датчик на двигателя , кабела е читав и на таблото датчика е читав , значи 6те се взима нов датчик на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове