Jeepers 41 #1 Публикувано 21 Декември, 2007 Така въпроса ми за суап в сивик кой мотор е по добър за тази кола,имам предвид с кой ще тича повече колата ? И ще има ли трудности при поставянето? За сега колата ще е сивик Д15 ка че идват най евтино или д13 в краен случай,Който е по наясно с тези 2 двигателя нека да сподели . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 22 Декември, 2007 Остави тез 5 коня бре,Ти за драг предимно до колкото та знам,ми мноо ясно 4е Ц5-цата е по добра и по лесно се работи по нея и т.н.кутията и е по-добра.Да не та отказвам оба4е Иво оборудван Ц5 с кутията му ако го барне6 под 5000 лв 6е е голям късмет(говоря ти за Англия).Ако пък ре6и6 да е Н22 гледай да е Внос от Япония(ако има6 възможност погледни преди да извадят мотора ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #3 Отговорено 22 Декември, 2007 абе даде си отговор кое ще е по лесно за ц5 верно е по скъп ама пък е тайп Р 195 коня ама пък другия е 5 коня отгоре и малко повече НМ и по евтин и направо много се чудя кво да правя защото ще се цели да бяга много колата а не само за фън 5 коня повече,но пък е по-тежичък мотора А защо не вземеш Ц4-ка и да я пипнеш лекинко ще ти излезе доста по евтинко от ц5...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 22 Декември, 2007 Защото нямат нищо общо с ц4 освен б18-то отпред нищо др-го общо;ПП може би за това иво иска такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #5 Отговорено 22 Декември, 2007 Защото нямат нищо общо с ц4 освен б18-то отпред нищо др-го общо;ПП може би за това иво иска такъв. И къде им е разликата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 22 Декември, 2007 Защото нямат нищо общо с ц4 освен б18-то отпред нищо др-го общо;ПП може би за това иво иска такъв. И къде им е разликата?C4-ri се монтира единствено на свик ВТИ англи4анка 1.8 169 коня а мотроа за които говори иво е 1.8 190-5 коня нещо такова разликите веданата ще ти ги изтъкна леки клапани за по бързо развъртане Др-г блок които на него пасва само Таил Р глава от Б18 таип р и от б16 таип рсамо тя.всмукателя е др-г изпускавателя е др-гкутията е по куса .матераила на блока е др-г по здрав както и на коляновия валима в вси4ки Версии вградено ЛСд в кутията при б18ц4 не са вси4ки само някои .Honda JDM B18C5 Integra ITRDisplacement: 1797cc 1.8L DOHC VTEC ( variable valve timing and electronic lift control )200hp130 ft/lbs of torque11:1 Compression Ratio Hydraulic LSD ( Limited Slip Differential ) equipped 5 speed manual transmissionTransmission: S80сток дава времена от СОРта на 14.7-8 а б18ц4 примерно за сраванение е 164е само това са разликите м/у ц4 и Ц5 само ;) има и още ест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 22 Декември, 2007 (Редактирано) Дай ми линк да про4ета за материала от който е изработен блока и вала и за това 4е главите от Тайп Р пасват на Р блок моля! Редактирано 22 Декември, 2007 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #8 Отговорено 22 Декември, 2007 (Редактирано) Дай ми линк да про4ета за материала от който е изработен блока и вала и за това 4е главите от Тайп Р пасват на Р блок моля!Cylinder Head - Complete port & polish Exhaust Valve Spring - High-lift, dual-layered spring Sparkplug - High-heat-type #7 platinum plug Pistons - High-compression, low-friction, custom pistons Connecting Rod - High-output, high-durability, lightened, custom conrod Engine Stiffener - Aluminum die-cast, high-durability, one-piece type Crankshaft - Full-balancer, 8-weight, high-output, custom crankshaft Inlet Valves - Lightened inlet valves Inlet Valve Springs - High-lift, flat-surfaced, dual-layered spring Camshaft - Wide-angled, high-lift, high-durability camshaft Intake Manifold - High-RPM type.-това са то4ните разлики .от б18ц4 и ц5high chrome carbon steel chrome carbon steel chrome а това което написах 4е главите на пасват малко нето4но се изразих.не пасват само на б16 и на б17 защотот са с 263мм блока 1.8 са 270 мм блокове.carbon steel Piston Molybdenum coated low friction Molybdenum coated low friction Molybdenum coated low friction Block Height 270mm 263mmhttp://www.isitaboat.co.uk/cars/honda_civic_type_r__ek9_/ --------------------->гледаите тук направо. Редактирано 22 Декември, 2007 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #9 Отговорено 22 Декември, 2007 добре добре е кире както винъги киро каталога изрови якото инфо за мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 23 Декември, 2007 има в вси4ки Версии вградено ЛСд в кутията при б18ц4 не са вси4ки само някои Тука не съм съгласен ....до ся не съм видял англичанка ВТИ без LSD.....също така LSD-то и доколкото съм чел и разучавал е като на C5-цата ......има кой да го потвърди ...айде драго бутни едно рамо да не дрънкам щуротии....моето мнение по въпроса е че и двата мотора са много добри масово се раздвояват американците дали да слаагат К20 или Н22 .....което ме учуди.....първо си напраи преценка дали можеш да си го позволиш засщото като земеш мотора си мислиш че си ОК донякаде ама след това след всяка минута час човъркане излиза по някоя нова щуротия която трябва да земеш...и така до безкрайност ....аз още не съм събрал сичко за Б16-ката пък камоли нещо като Н22.....С5 е по добре за това купе дето си избрал заради тампоните и още куп неща който при Н22 са други....и сега като върл фен на принудителното пълнене.....най добре си вземи еднаа С4-ка и прасни едно прасенце да духа ....мисля че ще си много по доволен и от цена и от вървене ....въртящия момент му е мамата .......дано съм бил полезентука малко ще те поправя вси4ки хонди до 2001 година са с еднакви ЛСД в % до 25% 1 или 1.5 Way се водеше.а за анли4анките 4е имат вси4ки лсд ...незнам мисля 4е нямат вси4ките(те попрнцип са с дългите кутии)те и 5-генерация излизат 20 от 100 с ЛСд както и 6-та генерациа ама топ моделите Таип р вси4ките са с ЛСд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #11 Отговорено 23 Декември, 2007 Ами за момента ни6то не мога да потвърдя,кутията не съм я отварял.Дет са вика ЛСД до ся не съм виждал на живо но сяка6 имам желание да го прехвърля v S4C box-a.Та ако тва стане поне 6е направя снимки.Аз съ6то знам 4е ЛСД-тата и на двете кутии са еднакви,оба4е докато се оглеждах S80 по4ти не намерих ,а ако има6е бе6е 500+лири.По темата....Иво надали в на6ия форум някой 6ти даде обоснован отговор кой мотор е по-добър(никой няма опит и с двата)за това или 4ети каталозите или везмай и двата Имам отворен Б18Ц4 ако ти се разхожда до Варна да поогледа6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #12 Отговорено 23 Декември, 2007 ами точно това се чудя кое е по добре Н и Ц5 защото ако го монтирам в сивика определено няма да слагам турбо особено ако е Ц5 ,аз целя това да е атмосферна и да бяга ужасно много а за скупотията по частите вяно за начало ще е сток ;( ама пак ще понавървява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #13 Отговорено 23 Декември, 2007 Аз бих заложил на С5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове