Jump to content
Guest Lider-a

Оборотомер

Recommended Posts

Guest Lider-a

С 1.3 съм и искам оборотомер... ако е дигитален още по-добре (дори да е на мястото на часовника) ... някой има ли идея ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest puma

просто си купуваш табло с оборотомер от д15 16 и т.н вадиш твоето азбучваш другото и имаш оборотомериначе външен ама не си струва играчката за д13 от опит ти казвам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lider-a

Ок ... това съм го прехвърлил като вариант, ама дали не може да е дигитален, да не сменям таблото, а просто да добавя уреда и защо да е трудно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз слагах и така или иначе вадиш таблото зашото от там най лесно се взима сигнал за оборотомера той така или иначе стига до таблото само че се търси по платката със зумер о отнема доста поче4е време и пари а едо табло с оборотомер е около 60лв 3 болта и си готов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 1.3 съм и искам оборотомер... ако е дигитален още по-добре (дори да е на мястото на часовника) ... някой има ли идея ? :huh:

Аз съм със същата колица само че 95г и си има оборотомер така че би трябвало да стане само със смяна на таблото от такава със оборотомер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е 95г края и няма ... заводско нямат (така казаха в сервиза на Хонда)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer

а ти кола с дигитален оборотомер карал ли си? ще ти споделя моите впечатления: да имаш дигитален оборотомер (особено пък на мястото на часовника както искаш ти) е все едно да нямаш оборотомер изобщо. много повече работа върши аналоговия оборотомер със стрелка, защото много по-лесно се ориентираш на колко оборота си по положението на стрелката. можеш да го следиш и с периферното зрение и не ти трябва да виждаш точно на кое число е в момента, просто следиш положението. докато при "дигиталния" особено от тия със седем сегментните индикатори е пълна скръб. трябва да се пулиш точно в числата за да виждаш какво става. ако си на трупчета и форсираш на място, може. ама ако трябва да караш в движението с тая тъпотия ... НЕ ;) да не говорим че при седем сегментните индикатори и дешифраторите които са на някакви смислени цени имат закъснение в отчитането. те за това и дигиталните оборотомери ги правят със стрелка. с цифри просто не е удачно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...