Jump to content
Guest 323f-fan

Как ще коментирате това?

Recommended Posts

Изкефи ме Keichi как си поднесе бавареца на финала :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

клип4ето е много яко:/ аз се 4удя защо пускат автомобили от сорта на 250 до 507 коня в едно състезание (за да покажат каква е разликата или ?) и това с2000 как дишаше в на 3-ката бронята :)ина4е клипа е доста добър според мен и последния дрифт на завоя беше то4но като по у4ебник :) хубава импровизация на шофера на М5 :huh::dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе японците ако имаха поне по една турбинка на тия моторчета баварците не знам как щяха да се представят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам ама или съм кьорав или вие незнам :dry: но с2000 даваше най добри времена!!! което за мен лично е по бърза от всички това че са го затвряли хондето си е до пилота!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добра TIME ATACK даде наистина хондата,което аз го разбирам като най-добра контрола :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яко беше че има камера която показва как работят с краката пилотите :huh: Този на S2000 и този на Nissana кефиха максимално. А пича с М5-цата как мързеше само - газ-спирачка :dry:И тва V10 си казва думата на правите - с мощност и въртящ момент ги дърпаше другите яко.S2000 победител в моята класация обаче :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С2000 с най-добро време :dry: Как му дишаше във врата на м3-то само :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клип4ето е много яко:P аз се 4удя защо пускат автомобили от сорта на 250 до 507 коня в едно състезание (за да покажат каква е разликата или ?) и това с2000 как дишаше в на 3-ката бронята ;)ина4е клипа е доста добър според мен и последния дрифт на завоя беше то4но като по у4ебник ;) хубава импровизация на шофера на М5 :):huh:

тоя шофер е писал учебниците ;)

Най-добра TIME ATACK даде наистина хондата,което аз го разбирам като най-добра контрола :dry:

на С-ката времената принципно бяха най-добри , въпреки че не я караше Кейчи :) ... няма мнение тука - това не е драг или магистрално преследване а писта => :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клип4ето е много яко:D аз се 4удя защо пускат автомобили от сорта на 250 до 507 коня в едно състезание (за да покажат каква е разликата или ?) и това с2000 как дишаше в на 3-ката бронята :D

според мен да покажят, че конете нямат мн значение.Или по скоро, че японските коне са по - расови от западните :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японските машинки са си по динамични от немските а също и по леки, затова се получава така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се гледа клипчето, но обикновено по такива надпревари показват за всяка кола Power-to-weight-ratio и Torque-to-weight-ratioОбикновено цифрите са доста близки и токава въпросът е до настройка на колата и пилот. Много коли страдат на завоите или на конкретни завои, но са безумно бързи на правите примерно. Едно ламборджини по правите може да стъжни живота на с2000 и това е съвсем нормално, но по завоите (особено ако са позатворени) едвам да одържа С-катаЯпонците много отдавна държат на баланса на един автомобил. Не всичко е мощност, не всичко е въртящ момент. Те държат на това колата да реагира адекватно на командите на пилота, да му дава достатъчно количество информация за пътя, сцеплението и примерно на границата на сцепление да е все още много потдатлива на контрол. Не случайно като тестваха М3 и М5 толкова много се изкефиха... ако не се лъжа и с Ензо-то пак много се кефиха. Вярно БМВ-тата имат не малко мощност и момент, но не е това най-важното. Примерно как е разпределен въртящия момент, как са подбрани предавките, как се държи окачването на малки и големи неравности.С2000 е един прекрасен автомобил и едно от най-великите му качества изтъквани от японците са точно баланса на купето и настройката на окачване. Това определено е кола в класа на М3 и както знаем и двете могат да станат абсолютни зверове, но и двата автомобила са направени за нормални пътища и в същото време са автомобили които без проблем могат да бъдат тормозени по пистите.Доста се отклоних от темата, но май успях да си изкажа мнението че тези състезания са далеч от това да се премерят мощностите на японските и европейските автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...