1net 41 #1 Публикувано 19 Декември, 2007 напражи го пак и брой няколко пъти.. кодовете ще се изреждат отново и отново докато не махнеш контакта... това първото много кратко мигване може бите подвежда, така че дай контак, изчакай първата пауза и прой отново... примерно 3,22,41,3,22,41,3,.... така вече ще си сигурен кои са кодовете а именно 3,22,41по спомен:3 - мап сензор... лоша работа22 - датчик налягане втек - лоша работа41 - потгряване на ламбда - не е болка за умиране ама....нулирай си ЕЦУ-то като махнеш бекъп бушона (7.5 А) от кутията с бушони при двигателя, покарай ден-два с няколко яки изръчквания и провери грешките пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #2 Отговорено 19 Декември, 2007 А какво ще рече мап сензор и датчик за налягане на vtec-а,за какво са тези датчици и много ли са скъпи,трудно ли се намират?Ще направя това което казваш и ще видя резултата,а м/у другото първото примигване не го броя а изчаквам паузата след него и от нея натам броя миганията,както казваш изчаках няколко пъти да се повторят примигванията и на 100% са това което написах като дължина,паузи и брой,а и забравих да кажа че колата държи високи обороти когато е студена,и 50-60 сек след запалването започва да ги мени ритмично от 2000 до към 2500,със загряването на колата започва да го прави все по малко и когато достигне 90 градуса се стабилизира и спадат на 900-1000,иначе се набира машината,мисля че вървежа е добре,и искам да попитам дали ако има натрупани грешки само от тях може работата на двигателя да е нестабилна както при мен,и след нулирането на компа да се оправи и да загасне лампата? Благодаря на колегата 1NET за отговора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vulgar display of power #3 Отговорено 19 Декември, 2007 Направих както ми каза колегата 1net,откачих бушона за паметта на компа,и когато разпитах лампата светеше постоянно(няма грешки),но когато запалих пак заработи на високи обороти и след секунди лампата светна,...пак разпитах колата и грешката този път беше само една,4 дълги и 1 късо (41) подгряване на ламбда сондата,покарах колата,изребрих я в обороти след което отново я разпитах,грешката си беше пак същата и само една,но колата продължава да е с високи обороти и да ги мени както описах преди това,възможно ли е да й има нещо което ecu-to не може да хване,а ми се счува че и аванса ми причуква докато е студена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове