Jump to content
1net

помогнете да разшифровам кода

Recommended Posts

напражи го пак и брой няколко пъти.. кодовете ще се изреждат отново и отново докато не махнеш контакта... това първото много кратко мигване може бите подвежда, така че дай контак, изчакай първата пауза и прой отново... примерно 3,22,41,3,22,41,3,.... така вече ще си сигурен кои са кодовете а именно 3,22,41по спомен:3 - мап сензор... лоша работа22 - датчик налягане втек - лоша работа41 - потгряване на ламбда - не е болка за умиране ама....нулирай си ЕЦУ-то като махнеш бекъп бушона (7.5 А) от кутията с бушони при двигателя, покарай ден-два с няколко яки изръчквания и провери грешките пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще рече мап сензор и датчик за налягане на vtec-а,за какво са тези датчици и много ли са скъпи,трудно ли се намират?Ще направя това което казваш и ще видя резултата,а м/у другото първото примигване не го броя а изчаквам паузата след него и от нея натам броя миганията,както казваш изчаках няколко пъти да се повторят примигванията и на 100% са това което написах като дължина,паузи и брой,а и забравих да кажа че колата държи високи обороти когато е студена,и 50-60 сек след запалването започва да ги мени ритмично от 2000 до към 2500,със загряването на колата започва да го прави все по малко и когато достигне 90 градуса се стабилизира и спадат на 900-1000,иначе се набира машината,мисля че вървежа е добре,и искам да попитам дали ако има натрупани грешки само от тях може работата на двигателя да е нестабилна както при мен,и след нулирането на компа да се оправи и да загасне лампата? Благодаря на колегата 1NET за отговора :eat:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vulgar display of power

Направих както ми каза колегата 1net,откачих бушона за паметта на компа,и когато разпитах лампата светеше постоянно(няма грешки),но когато запалих пак заработи на високи обороти и след секунди лампата светна,...пак разпитах колата и грешката този път беше само една,4 дълги и 1 късо (41) подгряване на ламбда сондата,покарах колата,изребрих я в обороти след което отново я разпитах,грешката си беше пак същата и само една,но колата продължава да е с високи обороти и да ги мени както описах преди това,възможно ли е да й има нещо което ecu-to не може да хване,а ми се счува че и аванса ми причуква докато е студена :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...