Jump to content
Guest ProInstall

Ксенон на Акорд

Recommended Posts

Guest ProInstall

Тази темичка разказва какво е необходимо да се направи за да монтираме ксенонова система на Хонда Сивик а и не само. Колата е на клиент горд член на този форум. Той ми разказа как сте се събрали и сте си купили ксенони на едро. Затова реших да постна малко инфо относно монтажа.

 

Публикувано изображение

 

Тази снимка показва какво трябва да се разглоби за да се стигне до фаровете. Можете да сложите ксенона и без толкова разглобяване, но няма да се получи перфектно. Плюс - няма да можете да направите и екстрите , който ще покажа.

 

 

Публикувано изображение

 

За да има максимална осветеност е добре да измиете фаровете отвътре особенно ако те са на повече от 4 години. За целта не само трябва да ги свалите, но и да ги отворите. Нагрявате по ръба на сглобката с пистолет за топъл въздух и същевременно пъхате права отверка. Започвате да прилагате усилие за да разделите стъклото от корубата, но в никакъв случай не рязко. Опъвате плавно и нагрявате докато не се раздели напълно.

Редактирано от ProInstall

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да знаеш къде във Варна могат да ми сложат качествено ксенонец? Ама наистина да стане както трябва, защото един приятел си сложи и свети във всички посоки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ProInstall

Абе що писа толкова бързо сега не мога да едитвам поста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължение ....

 

Публикувано изображение

 

Фара се измива само с помоща на мокрофибър и се подсушава с гюдерия (по възможност изкуствена).

 

 

 

Публикувано изображение

 

Крушките на мигачите обикновенно приличат на това.

 

 

 

Публикувано изображение

 

Ще тунинговаме и тях. Измивате старата гнус с коресилин. Ако не се предава накисвате за няколко минути.

 

Публикувано изображение

 

 

Следващата стъпка е да ги боядисаме отново.

 

Публикувано изображение

 

За целта използваме боя за крушки която не се намира трудно. Има я в магазините за електронни части и не е скъпа.

 

Публикувано изображение

 

Така изглежда боядисаната крушка (Джъст лайк ню)

 

Публикувано изображение

 

За по-оригинален вид взимате червената боя и правите червена точка отгоре в центъра. Това дава интересен вид на мигача. Когато свети крушката изглежда червена а всъщност мигача свети жълто. Много е странно.

 

Публикувано изображение

 

За съжаление нямам снимка на ефекта, но можете да си го представите.

 

Публикувано изображение

 

Междувременно рефлекторите са изъхнали и може да бъдат сглобени. Стъклото се поставя по обратния начин от това както е свалено. Нагрявате болкита и стискате.

Дупчите гумената капачка на фара и прокарвате кабелите за захранването.

 

 

Публикувано изображение

 

Задължително монтирате и тампона който е в комплекта. Не трябва да има никакви дупчици или процепи след монтажа. Противен случай фарът ще бъде отново кален за един месец в София.

 

 

Публикувано изображение

 

Позиционирате крушката на същото място както е била старата. Ако е необходимо монтирайте халогенната за да се уверите.

Много помага ако модела на ксенона и модела на халогена съвпадат :-)

Този вид фарове (кристален рефлекторен) имат най-голяма осветеност но не толкова добра насоченост колкото прожекторните (с лупи).

Видовете фарове се класират по следния начин според своите характеристики:

 

 

 

____________________Осветеност_____Насоченост________Рас

Редактирано от ProInstall

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале-е-е Романе разглобил си ми цялата предница :matrix: Добър туториал си направил и се надявам да помогне на някой от колегите. Само си едитни заглавието, че колата си е Accord отвсякъде :D А иначе на всеки препоръчвам да сложи ксенон-разликата е огромна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно за заглавието. Видях го после. Ако може някой МОД да го поправи на Accord. Сори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Бай Гуджан

Браво, колега!!! Поздравления и за Възложителя, и за Изпълнителя!Имам 2 питания: 1. Какво мислиш за 4100 в сравнение с 4300?2. Как качваш снимките директно в сайта на форума? (http://forums.hondabg.com/uploads/...)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Не съм много сигурен, но мисля, че 4300 е най- ниската стойност. Освен това точно те дават чисто бялата светлина. А за снимките отиди в My Controls (отгоре на страницата) и след това в ляво ще намериш Your Albums, създай си албум със снимки и Copy/Paste на адреса на снимката, която искаш да постнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер,Аз пък сложих съвсем същите ксенони на съвсем същия модел хонда без да разглобявам нищо. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах свалянето и разлепянето на фаровете е било само с цел почистване на рефлекторите (макар че не ми е ясно как биха се замърсили) :) Имам същият Акорд и късите му ме устройват , но дългите са ми слабовати а и като светят заедно с късите вместо да се измества осветеното поле по-напред заради увеличената скорост (каквато е основната идея за съществуването на "дългите")то сякаш само осветява по-рано пътните табели и знаци . Та въпросът ми е може ли да се монтира такъв КСЕНОН само на дългите , какво става с управлението им , ще работи ли "светкавицата"и трябва ли да се дупчат херметизиращите тапи по показания горе начин за да минат кабелите ? Не е ли възможно да се подменят или добавят явно различните клеми направо вътре в корпуса на фара и по нормалният път да се изведат кабелите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Предишният ми Акорд беше такъв.Стъклата отвътре по-скоро пожълтяват от температурата която излъчват халогенните крушки.Няма проблем с присветването, защото в първият момент ксенонът светва ярко / като светкавица на фотоапарат/ .Пробвах и на дългите, ефектът е за насрещно движещите се-заслепяваш ги от километър и нещо , без значение как са ти регулирани фаровете.На новият Акорд ксеноните са фабрични и са също само на късите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, браво ProInstall, ще го пробвам :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Предишният ми Акорд беше такъв.Стъклата отвътре по-скоро пожълтяват от температурата която излъчват халогенните крушки.Няма проблем с присветването, защото в първият момент ксенонът светва ярко / като светкавица на фотоапарат/ .Пробвах и на дългите, ефектът е за насрещно движещите се-заслепяваш ги от километър и нещо , без значение как са ти регулирани фаровете.На новият Акорд ксеноните са фабрични и са също само на късите.

А поне вижда ли се по-хубаво на дълги или само им е..ваме майката на тези отсреща?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, вижда се по-добре на дълги. Определено има смисъл от би ксенон. Всъщност основният проблем се състои във факта, че някои хора слагат ксенон само на късите, но повдигат фаровете "та без би ксенон да виждаме добре", което обаче заслепява насрещно движещите се. Но с дълги е супер, снощи пробвах и разликата е сериозна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...