ShEfA 70 #1 Публикувано 15 Декември, 2007 Амм... и моята прави така на студеното, но това мисля, че е автоматичния смукач. А можеш да си провериш грешките, мисля, като замасиш тази чек-жичка. Но да не взема да ти дам грешен съвет, нека се изкаже някой, който го е правил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #2 Отговорено 15 Декември, 2007 Надявам се че не е нещо което ще ми струва поне 500 лв,за това исках ако не друго поне сам да направя каквото мога,пък ако не успея да я оправя ще търся жокер от някой майстор който повече разбира от мен,и като начало трябва да почна от разпитването,дано да се намери някой който е в час със самодиагностиката за да ме отвори как става :P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Paleca #3 Отговорено 15 Декември, 2007 Здравей колега,значи въпросната букса под жабката трябва да я окъсиш, даваш на контакт и гледаш премигванията на чека.....дълго премигване=десетиците, късо премигване=единиците.....демек ако имаш 2 дълги и 1 късо = 21-ва грешка. Инсталираш си аутодата-та и там пише всички грешки . Мой съвет е преди да правиш процедурата с окъсяването да си ресетнеш ЕКУ-то ....това става с един бушон 7,5 амперов или откачане на акумулатора за няколко секунди...ако светне чека пак след ресета на компира значи действително има проблем. За промяната на оборотите може да не ти е обезвъздушена охладителната с-ма добре....защото моторчето за празен ход е много нависоко и е възможно да има въздухПС: Пусни един сърч...има доста теми за четене на грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #4 Отговорено 15 Декември, 2007 Благодаря ти колега,а искам да разбера...от тази букса само мотора ли мога да разпитам или и другите системи,а може би те имат друг начин на диагностициране? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #5 Отговорено 15 Декември, 2007 може и да греша но твоя проблем много ми напомня на заминала ламбда сонда .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #6 Отговорено 15 Декември, 2007 Paleca е прав , НО мн важно е да неокъсиш буксата където са 3 кабела.ОКЪСЯВАТ СЕ ТАЗИ С 2-та КАБЕЛА. намират се в една дупка плътно до дясната врата, отдоло на таблото.ако нямаш ауто дата пиши каква е грашката да ти кажем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vulgar display of power #7 Отговорено 15 Декември, 2007 Значи там има 2 букси и трябва да окася тази с 2-те кабелчета,правилно ли съм разбрал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NIO #8 Отговорено 15 Декември, 2007 (Редактирано) Извинявам се. Нета прекъсна докато пусках поста. || \/ Редактирано 15 Декември, 2007 от NIO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vulgar display of power 0 #9 Отговорено 15 Декември, 2007 Е да ама и чека ми свети а и доста мени оборотите,сигурен съм че не работи нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #10 Отговорено 15 Декември, 2007 (Редактирано) Значи там има 2 букси и трябва да окася тази с 2-те кабелчета,правилно ли съм разбрал? даа това с оборотите хубаво ама да не му свети компа .... Редактирано 15 Декември, 2007 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NIO #11 Отговорено 15 Декември, 2007 (Редактирано) Най-добре ще е да я заведеш на диагностика. Дори и да и няма нищо ще и направят един профилактичен преглед. Редактирано 15 Декември, 2007 от NIO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове