Jump to content
ShEfA

Как да си разпитам сам колата!

Recommended Posts

Амм... и моята прави така на студеното, но това мисля, че е автоматичния смукач. А можеш да си провериш грешките, мисля, като замасиш тази чек-жичка. Но да не взема да ти дам грешен съвет, нека се изкаже някой, който го е правил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се че не е нещо което ще ми струва поне 500 лв,за това исках ако не друго поне сам да направя каквото мога,пък ако не успея да я оправя ще търся жокер от някой майстор който повече разбира от мен,и като начало трябва да почна от разпитването,дано да се намери някой който е в час със самодиагностиката за да ме отвори как става :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Paleca

Здравей колега,значи въпросната букса под жабката трябва да я окъсиш, даваш на контакт и гледаш премигванията на чека.....дълго премигване=десетиците, късо премигване=единиците.....демек ако имаш 2 дълги и 1 късо = 21-ва грешка. Инсталираш си аутодата-та и там пише всички грешки :P. Мой съвет е преди да правиш процедурата с окъсяването да си ресетнеш ЕКУ-то ....това става с един бушон 7,5 амперов или откачане на акумулатора за няколко секунди...ако светне чека пак след ресета на компира значи действително има проблем. За промяната на оборотите може да не ти е обезвъздушена охладителната с-ма добре....защото моторчето за празен ход е много нависоко и е възможно да има въздухПС: Пусни един сърч...има доста теми за четене на грешки :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега,а искам да разбера...от тази букса само мотора ли мога да разпитам или и другите системи,а може би те имат друг начин на диагностициране?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да греша но твоя проблем много ми напомня на заминала ламбда сонда ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

Paleca е прав , НО мн важно е да неокъсиш буксата където са 3 кабела.ОКЪСЯВАТ СЕ ТАЗИ С 2-та КАБЕЛА. намират се в една дупка плътно до дясната врата, отдоло на таблото.ако нямаш ауто дата пиши каква е грашката да ти кажем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vulgar display of power

Значи там има 2 букси и трябва да окася тази с 2-те кабелчета,правилно ли съм разбрал? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NIO

Извинявам се. Нета прекъсна докато пусках поста. || \/

Редактирано от NIO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

Значи там има 2 букси и трябва да окася тази с 2-те кабелчета,правилно ли съм разбрал? :P

даа това с оборотите хубаво ама да не му свети компа .... Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NIO

Най-добре ще е да я заведеш на диагностика. Дори и да и няма нищо ще и направят един профилактичен преглед. :P

Редактирано от NIO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...