Jimmy 0 #1 Публикувано 14 Декември, 2007 Хонда сивик 6та генерация с двигател D16W3, източих антифриза защото не знаех какво е съотношението и налях нова течност, но събра само 3 литра??? Това нормално ли е? Очаквах около 6 литра течност и налях първо шише вода после 1 антифриз лики моли -70 градуса, после пак почнах с водата и се напълни. Оставих да поработи малко и долях малко антифриз в освободилото се място. Понапълних и разширителния съд с чист антифриз. ОК ли е според вас? сега разбрах защо хората първо си правят правилната пропорция и после наливат сега отивам да правя теста със спринцовката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #2 Отговорено 14 Декември, 2007 Хонда Д15Б2 също 3 литра.Гаранция!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #3 Отговорено 14 Декември, 2007 Хонда Д15Б2 също 3 литра.Гаранция!!Мерси, за момент се притесних, че не съм източил и половината течност поради някаква причина... Все пак е 1,6 мотор - мислех че повечко трябва да има. За източването извадих пробката и чаках докато спре да тече. Като поизстина забелязах, че е дръпнало малко от разширителния съд още антифризец. Дано всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #4 Отговорено 15 Декември, 2007 когато правиш тази процедура колата трябва да е загряла и парното ти да работи на топло.още по добре ако оставиш и перка да ти се включи за да отвори и другия кръг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #5 Отговорено 15 Декември, 2007 Не си източил всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Jimmy #6 Отговорено 15 Декември, 2007 Колата беше загряла - не до оптимална температура но не беше студена. Теста със спринцовката е отрицателен (няма спин), щом не съм източил всичко, ще поизточа днес още малко и ще сгъстя с още антифриз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 15 Декември, 2007 според autodata системата ти побира 3.5 литра. Значи си я източил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #8 Отговорено 15 Декември, 2007 Ако по технически данни е 3,5 литра всичко е наред с източването, японските коли затова ли загряват толкова бързо 3,5литра си е нищо охл. течност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 19 Декември, 2007 crx са ми сабира около 6 л,като точи6 от пробката на радиатора то4и6 половината те4ност,колкото и да ти е загрята колата,остава и в блока,марку4и и т.н.аз сега изто4их радиатора само и налях 2л концентрат и литар готов за употреба<ако това може да ти помогне с не6то> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #10 Отговорено 19 Декември, 2007 crx са ми сабира около 6 л,като точи6 от пробката на радиатора то4и6 половината те4ност,колкото и да ти е загрята колата,остава и в блока,марку4и и т.н.аз сега изто4их радиатора само и налях 2л концентрат и литар готов за употреба<ако това може да ти помогне с не6то> ще долея още концентрат - така и така ми остана още една бутилка, за по-сигурно най-много да карам на -50 градуса течност ако е 3 л самомерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogul 0 #11 Отговорено 21 Декември, 2007 Имай в предвид ,че чистият концентрат без вода замръзва при минус 12 градуса,колкото и чудно да звучи,химия.! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #12 Отговорено 22 Декември, 2007 Имай в предвид ,че чистият концентрат без вода замръзва при минус 12 градуса,колкото и чудно да звучи,химия.!Това ама изобщо не е вярно концентрата замръзва при -60 градуса но е с по-лоша топлопроводимост от разтвора но на никого не бих препоръчал да си взима готов че не се знае в какво съотношение е концентрат вода а меду другото имаше някъде подобна тема търсачката помага при добро желание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове