Jump to content
sanducy

хонда сивик 1.3 карборатор

Recommended Posts

интересува ме дали на хонда сивик 1.3 94г. може да се сложи спортен карборатор WEBER и ако може, дали ги има в българиа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бърз отговор: неистински отговор: да, но ще трябва да си изцапаш ръцете докато направиш всмукателен колектор, който да пасне на вебера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net ще можеш ли да дадеш малко разяснение какво трябва да се направи,колко пари горе долу,и как ще повлияе на двигателя като мощност (кончета) разход и тн. ,че и аз съм със същия мотор и се интересувам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма прост отговор на то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси много за бързия отговор, а все пак ако изберем втория вариянт с нов колектор това как би се отразило на двигателчето с този спортен карбп.с.тази тема с 4-те карба съм я чел няколко пъти от до ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не искам да изказвам мнение повече защото наистина не съм много в час....дано някой от колегите ви помогне по-натам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да Емо е прав за колекторите,не са на някакво високо ниво като изпълнение.обаче аз скоро успях да се избазикам със сток карба и истината е че доста са я спънали тази кола.нямам представа защо,но е факт.мои личен съвет,поразгледайте добре карба (свален) и ще откриете много варианти за преправката му.аз лично найстина не мога да и позная колата след нещата който направих.напътствия:наблегнете на втора клапа(задайте си въпросите защо не се отваря цялата :) ,защо трябва да се отваря чрез ел.клапан на 4500 оборота,като може да се отваря без него на 3500)след това един хубав реглаж и литва още от 2000 об.м. някой ще каже ами разхода?ами разхода си зависи от номера на маратонката ;) .ако решите да пробвате първо с този вариант ще ви излезе без пари,само работа.дано съм помогнал.бях се запалил за вебери и аз,ама се отказах щото с тоя бензин и вебер за 1.3 :ph34r: ,трябват жиглиори да се търсят,абе видя ми се трудоемко.вие ако решите пробвайте.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

би ли обяснил какав точно ще е реглажа след като махна този калпан и как ако го махнеш ще отвори клапата по рано имам го сащия мартвец и ми е черен вече много е куц пак за момента ми варши работа ако трагне малко повече ще е супер предполагам че на другите колеги с д13ки сащо ще им е интересно :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PETRAKOV

да и аз искам малко повече инфо ако може за тия клапи на карбуратора защото и аз "бутам" д13б2 :lol:

Редактирано от PETRAKOV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интесно е как точно се прави да отваря не на 4500 ,а на 3500 примерно оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

допалнителните настроики какво означават на елкон ли трябва да се ходи явно че има голям интерес уж 1,3 16 клапана пак е пален мартвец този двигател и не знам каква икономия има ама колкото такива сам имал всичките горят доста ако ги сравня с 1,5 например който има информация да казва да ги саживим малко тези коли :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под настройки имам впредвид газ анализатор и човек който да рзбира от карба.има малко заводски тапи за махане и после се регулира лесно.икономията какво да я коментирам и да кажа чеми харчи 8 сега в студа пак някой няма да вярва,така че...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на мен ми гори 10-11 градско и 7 изванградско като мисля че това и е оптималния разход аз ще се пребирам тези дни кам балгария само че в стара загора нема разбирател дето да им разбира на тези карборатори иначе газ анализатора е най лесен проблем ли ще е да пуснеш малко снимки на този клапан и на тези тапи коитосе махат или схемичка някаква че който майстор го види в не иска да пи бара:eat: много сложен бил. между другото сега взех да и наливам от най скапия бензин да и давам много газ и това забиване на средните обороти дето всички го имат се оправи само клапата да се отваря по рано и ще трагне перфектно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление пак не снимах :eat: ,иначе как да ти кажа,то май трябва да ти покажа нагледно какво става и каде се пипа.сори,ама не мога да ти помогна със снимков материал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

а относно разхода на Сивик 1,3 ако ви гори много значи не ви е добре колата а не глупости от рода 1.3 гори много а не върви колко изкате да бяга една количка 75 коня има най добро ускорение в класа си!Разход извън града при скорост от 120/150 не ми изгори повече от 6 литра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за снимковия материал пак за разхода и за варвенето нема да споря че ще трябва нова тема да отваряме :lol: като се прибера в балгария ще ги пробвам тези интервенции най много да си купвам нов карб накрая :) интересно ми е какво ще стане аз сега я карам с един бензин 100 октана уж и варви добре ще я видим и с балгарския бензин как ще е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CARBON

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

а относно разхода на Сивик 1,3 ако ви гори много значи не ви е добре колата а не глупости от рода 1.3 гори много а не върви колко изкате да бяга една количка 75 коня има най добро ускорение в класа си!Разход извън града при скорост от 120/150 не ми изгори повече от 6 литра

колега от къде изрови тези снимки и по точно строницата с разяснението ако може даи малко инфо и кажи от къде да сваля целия текст или го побликуваи тук предварително ти благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...